به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۵۸۳۲

کاپیتان کرک «زاخاریا» را به نیوزیلند می‌برد

گروه فرهنگ و هنر: کریس پاین کاپیتان کرک جدید سینما، قرارداد بازی در فیلم «زد برای زاخاریا» را امضا کرد. کل صحنه‌های این فیلم در نیوزیلند فیلمبرداری خواهد شد.
کاپیتان کرک «زاخاریا» را به نیوزیلند می‌برد
کار تازه این بازیگر 33 ساله سینما در ژانر ترس و دلهره‌ ساخته می‌شود و کریگ زوبل فیلم‌ساز نیویورکی‌تبار سینما کارگردان آن است. شرکت فیلم‌سازی توبی مگوائر(مرد عنکبوتی سابق سینما) به نام ماتریال پیکچرز تهیه کننده فیلم است. ولی خود او در آن بازی نخواهد داشت. منابع نزدیک به «زد برای زاخاریا» می‌گویند کلید فیلم‌برداری آن اواخر ماه ژانویه سال 2014 زده می‌شود. لوکیشن‌های مختلف قدیمی نیوزیلند، مکان‌های اصلی فیلم‌برداری آن خواهند بود. آماندا شیفیلد (بازیگر درام موزیکال «بینوایان») و چیوتیل اجیوفور (بازیگر نقش ماندلا در «ماندلا:قدم‌زنی طولانی تا آزادی») دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلم‌نامه اقتباسی «زد برای زاخاریا» بر اساس قصه کتاب پرخواننده رابرت اوبراین نوشته است. این قصه در یک دره دور افتاده و متروکه اتفاق می‌افتد. این مکان تاریخی از این نظر اهمیت دارد که بازمانده یک قتل عام هسته‌ای است و ساکنان آن، برای گذران زندگی با مشکلات زیادی روبرو هستند. رسانه‌های گروهی نیوزیلند از تولید فیلم در کشور خود ابراز خشنودی کرده و می‌نویسند فیلم‌برداری چنین فیلم مهمی در این محل، به کمک صنعت سینمای نیوزیلند می‌آید. سازندگان فیلم قرار است از نیروهای متخصص محلی هم در سطح وسیعی استفاده کنند. این مسئله، باعث خلق کار برای گروه زیادی از تکنسین‌های بومی می‌شود.

کارگردان فیلم عقیده دارد چشم‌انداز‌های نیوزیلند حال و هوایی حماسی دارند و به همین دلیل، کاملا با قصه و ماجراهای فیلم همخوانی دارد. اما هنوز معلوم نیست کریس پاین در قصه «زد برای زاخاریا» در نقش چه شخصیتی ظاهر می‌شود و در طول ماجرا، دست به چه کارهای می‌زند. وی هم‌اکنون نسخه جدید و دوباره‌سازی شده «جک راین» را آماده نمایش عمومی دارد. این اکشن دلهره‌آور و ماجرا‌جویانه برای هفدهم ژانویه سال 2014 به روی پرده سینماها می‌رود.

نکته جالب این است که کشور روسیه لوکیشن اصلی این فیلم بوده است و مثل «زد برای زاخاریا» در لوکیشن‌های آمریکا فیلم‌‌برداری نشده و از مکان‌های خارجی برای تعریف قصه‌اش کمک گرفته است. پاین تابستان امسال قسمت دوم مجموعه فیلم اکشن و علمی تخیلی «سفرهای ستاره‌ای، پیشتازان فضا» را روی پرده سینماهای جهان داشت. این فیلم که پاین را در نقش دوران جوانی کاپیتان کرک در سفینه فضایی اینترپرایز داشت، حدود 200میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد. قسمت سوم این فیلم به زودی جلوی دوربین می‌رود.
مرجع : فارس