به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۲۶۰۱۱
امیدواریم پرونده مرتضوی زودتر رسیدگی شود

منتظری: سعيد مرتضوی شاكيان زيادي دارد

گروه سياسي: رییس دیوان عدالت اداری درباره وضعیت پرونده شکایت سردفتران از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توضیحاتی ارائه کرد.
حجت الاسلام منتظری در جمع خبرنگاران و در واکنش به صحبت‌های احمد تویسرکانی که اجرای حکم دیوان عدالت اداری درباره سردفتران را منوط به دستور رئیس قوه قضاییه دانسته بود، گفت: ما این حرف را به صورت مطلق قبول نداشتیم و لذا در جلسه‌ای که با آقای تویسرکانی داشتیم آن را حل کردیم. وی ادامه داد: یکسری پرونده‌ها در این زمینه وجود داشت که به حمدالله بخش عمده‌ای از آنها حل شد. یک بخش مربوط به تصمیمات رئیس قوه قضاییه است و یک بخش هم مربوط به آقای تویسرکانی که ایشان باید اقداماتی انجام دهند.

منتظری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا به عنوان شاکی خصوصی از مرتضوی شکایت نمی‌کنید، گفت: خیر. ولی اگر قرار باشد رسیدگی شود آنقدر شاکی وجود دارد که احتیاجی به شکایت ما نیست و امیدواریم زودتر به این پرونده رسیدگی شود. وي همچنین درباره جلسه خود با رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: در جلسه با رئیس سازمان میراث فرهنگی درباره موضوعاتی مانند تاکید بر حفظ حقوق مالکان خصوصی و حفاظت از میراث فرهنگی صحبت کردیم و قرار شد کار کارشناسی در این باره انجام شود. منتظری همچنین گفت: پرونده شکایت کارگران درباره میزان افزایش دستمزدشان در نوبت رسیدگی هیات عمومی دیوان عدالت اداری قرار دارد.