به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : ۲۶۰۱۴

پژمان منتظری به تیم سیلیه قطر پيوست

گروه ورزشي: رسانه های قطر از پیوستن ˈ پژمان منتظری ˈ مدافع تیم فوتبال استقلال ایران به تیم السیلیه این کشور در آینده نزدیک خبر دادند.
پژمان منتظری به تیم سیلیه قطر پيوست
پایگاه اطلاع رسانی قطر نیوز روز پنجشنبه نوشت: ˈپژمان منتظریˈ آماده است تا با پیوستن به تیم سیلیه، ادامه فوتبال حرفه ای خود را در لیگ ستارگان قطر تجربه کند. این پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به این که منتظری پس از پیروزی استقلال مقابل داماش گیلان با هم تیمی های خود خداحافظی کرده است، اضافه کرد: این بازیکن 30 ساله در فصل نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه به تیم سیلیه قطر می‌پیوندد.

شبکه الکاس و الدوری قطر نیز با بیان این مطلب، از انتقال منتظری به تیم سیلیه قطر در فصل نقل و انتقال زمستانی خبر داد. این شبکه ورزشی قطر با اشاره به این که منتظری از تیم دالیان چین نیز پیشنهاد دریافت کرده است، افزود: منتظری قبول پیشنهاد سیلیه را ترجیح داد. شبکه الکاس و الدوری قطر با اشاره به این که باشگاه سیلیه قطر در اوایل فصل، به این مدافع ایرانی پیشنهاد داده است، اضافه کرد: اما این بازیکن به ادامه حضور خود در استقلال ایران علاقمند بود و به همین دلیل انتقال این بازیکن به تیم سیلیه منفی شد.