به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۲۶۰۸۴

جزييات بيشتر از مرگ همسر خواننده‌جوان

گروه حوادث:عامل اصلی تصادف مرگبار همسر بنیامین بهادری با پای خود نزد پلیس رفت و تسلیم شد. این پسر جوان می‌گوید از ترس صحنه تصادف را ترک کرده و وقتی فهمیده‌ همسر یک خواننده پاپ در این سانحه کشته شده، عذاب وجدان زیادی داشته است.
جزييات بيشتر از مرگ همسر خواننده‌جوان
ساعت 4 عصر جمعه 29 آذرماه سال‌جاری وقتی بنیامین بهادری با همسر جوان و دختر دو ساله‌اش سوار بر خودروی ماتیز دوو از بزرگراه شهید باکری می‌گذشتند حادثه‌ای شوم رخ داد.نسیم حشمتی پشت فرمان بود که ناگهان یک پژو 206 نوک‌مدادی با سرعت زیادی از راه رسید و پس از برخورد با ماتیز آن را به سمت راست منحرف کرد و این خودرو در فضای سبز سمت راست حاشیه بزرگراه واژگون شد.

همزمان با فرار راننده پژو 206 از صحنه تصادف وقتی رهگذران به کمک سرنشینان ماتیز دوو رفتند دیدند خواننده پاپ و دختر دو ساله‌اش هیچ صدمه‌ای ندیده‌اند اما زن جوان پشت فرمان بی‌هوش افتاده است.با انتقال نسیم حشمتی به بیمارستان پیامبران، چند شاهد حادثه که موفق به یادداشت شماره پلاک پژو 206 شده بودند آن را در اختیار پلیس راهور تهران قرار دادند تا راننده فراری تحت تعقیب قرار گیرد. هنوز دو ساعت نگذشته بود که همسر بنیامین تسلیم مرگ شد و با حساس‌تر شدن ماجرای این تصادف، تیمی از مأموران کلانتری 142 کن با در اختیار داشتن شماره پلاک راننده فراری به تجسس‌های ویژه‌ای دست زدند.خیلی زود مشخصات صاحب خودروی فراری در اختیار تیم تجسس قرار گرفت و آنان در تماس با وی شنیدند در روز حادثه پسر جوان خانواده پشت فرمان بوده است.

وقتی پدر راننده فراری در جریان مرگ همسر بنیامین قرار گرفت به همراه پسرش به کلانتری 142 کن رفت و وی را تسلیم قانون کرد.پسر جوان به افسر پرونده گفت: سرعت زیادی داشتم و نتوانستم خودرو را کنترل کنم. وقتی به ماتیز برخورد کردم و دیدم واژگون شده است خیلی ترسیدم. رهگذران با خشم به من نگاه می‌کردند. احساسم این بود که اگر توقف کنم شاید کتک در انتظارم باشد. به‌ خاطر همین پا به فرار گذاشتم و اصلا تصور نمی‌کردم کسی در این حادثه کشته شده باشد.

وی افزود: وقتی شنیدم یک زن که همسر بنیامین بوده کشته شده است، عذاب وجدان پیدا کردم و باز جرأت تسلیم شدن نداشتم تا اینکه پدرم گفت پلیس سراغم را گرفته و خواست با هم به کلانتری بیاییم.بر اساس این گزارش، با دستور بازپرس دادسرای صادقیه، راننده جوان پژو روانه زندان شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. این گزارش حاکی‌است، سرگرد احمد شیرانی رئیس مرکز فرماندهی پلیس راهور تهران عنوان داشته که بررسی‌ها نشان می‌دهد پژو 206 به‌ دلیل عدم توجه به جلو و نقض ماده 180 آیین‌نامه راهور مقصر حادثه است.
مرجع : ايران

۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۱۸:۵۸
ببینید یه بی احتیاطی و سر به هوایی چه بلایی سر زندگی مردم میاره واقعا حادثه تاسف باری بود خدا به بنیامین عزیز صبر بده. بی احتیاطی باعث شده یه کودک 2 ساله تا آخر عمر طعم تلخ بی مادری رو بچشه و از محبت مادر محروم باشه خیلی دردناکه (192895)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۰۱:۱۹
ما يه ملت رها شده إيم هيچ كارى واسه فرهنگ سازى انجام ندادن ! پس بأيد خودمون فرهنگ وقوانين رو به هم ياد بديم من خودم ٢ تا بچه دارم همش دارم بهشون اموزش ميدم اين كار بده يا خوبه شما هم سعى كنيد به كوچك ترها اموزش فرهنگ بدين ٣٠-٢٠ سأله ديگه نتيجه ميده ازما كه گذشت حد اقل نسل بعد مثله ما نسل سوخته نشن (193001)
سلام بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۱۹:۱۵
خدا رحمتش کنه.اتفاقی افتادکه نباید میافتاد واقعا سخته خدا به نزدیکانش صبر بده (192905)
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۱۹:۴۹
خدا رحمتش كنه ولي اين رانندگان ناشي كه هميشه تو اتوبان ها وحشيانه رانندگي مى كنن عبرت نمى گيرن خداييش ارزش داره واسه يه هيجان بچه بازى جون يه مادر گرفته شه يه دختربي مادر بزرگ شه ؟؟؟؟ (192916)
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۲۱:۲۷
فرهنگ رانندگی روز به روز بدتر میشه چه بسیار بچه های بی گناهی که یا خودشان قربانی میشوند یا یک عمر سایه پدر و مادرشان را از دست میدهند. واقعا برای بعضی ها آموزش و جریمه تآثیری نداره و فقط باید با زبان زور برخورد کرد . (192940)
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۲۱:۳۳
ﺧﺪا ﺭﺣﻤﺘﺶ ﻛﻨﻪ, ﻭﻟﻲ اﮔﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﺑﻨﻴﺎﻣﻴﻦ ﻧﺒﻮﺩ ﻋﺬاﺏ ﻭﺟﺪاﻥ ﻧﻤﻲ ﮔﺮﻓﺘﻲ? ﺑﻬﺎﺭ ﺩﻳﮕﻪ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺧﺒﺮ ﺑﻬﺎ ﺩاﺩﻱ. ﻛﺎﺵ ﻧﺼﻔﻪ اﻳﻦ اﺯ ﻣﺎﺩﺭ و ﺯﻥ ﭘﻴﻤﺎﻥ ﻋﺎﺭﻓﻲ ﻣﻲ ﻧﻮﺷﺘﻲ (192941)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۲۱:۴۱
اگه این قانون حق تقدم برا اونی که تو جاده اصلی هستش 50 بشه یا 75 درصد بشه اونایی که تو مسیر اصلی هستن دیگه برا عبرا یا کسایی که دارن از فرعی میان پررویی نمی کنن که بگن جاده مال ماست کشتیم که کشتیم من دیدم خیلی وقتا پسرای جون برا دخترا ادا درمیارن که حق تقدم این جاده مال ماست میزننش پلیسم حق رو به اونا میده اگه این قانون عوض شه کسی حق گنده گویی نداره همه قانون رو رعایت میکنن چه تو اصلی باشن چه فرعی اگه تصادفی بشه این قانون عادلانه تره چون شاید اونی که تو اصلیه عمدا به کسی که از فرعی میاد بزنه بعد بگه حق تقدم با من بوده پلیسم مسگه اره قانون با توئه . . . (192946)
س ز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۲۲:۱۲
وی افزود: وقتی شنیدم یک زن که همسر بنیامین بوده کشته شده است، عذاب وجدان پیدا کردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چون زن بوده یا همسر خواننده بوده عذاب وجدان گرفته؟ اگر هر کس دیگه بود، چه طور؟
امیدوارم چنین تجربه ای از یاد تمام رانندگان نره و واقعا همگی با احترام به حقوق سایرین و رعایت قوانین راهنمایی و با هشیاری و احتیاط رانندگی کنیم.
إن شاء الله این راننده جوان هم با بخشش خانواده ی متوفی در بند و زندان نمونه و إن شاء الله هیچ انسانی در این موقعیت ها قرار نگیره ... (192961)
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۲۳:۳۱
بدبینانه نگاه نکن عزیز من....

منظورش لابد این بوده که "چوب رو برداشته ان و دزده حساب کار دستش اومده"

به اصطلاح:

چون خودش می دونسته خاطی ـه،فهمیده که گندکاری اش عمقی تر و فاجعه تر از این حرفهاست. (192987)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۲۲:۲۰
من دو سالگی مادرم را در یه حادثه رانندگی از دست دادم واقعا برای اون بچه ناراحت شدم هیچ کس جای مادر را نمیگیرد هیچکس!افسوس۰۰۰ (192962)
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۲۳:۳۲
عزیـــــــــــــــــــزم....

:( (192988)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۰۱:۵۴
دوست عزیز متاسفم خدا بیامورزتشان. (193002)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۰۰:۰۰
با این فرهنگ بد آبروی هرچی راننده ست میبرند.
به خدا چند روز پیش تو راه دانشگاه .. صبر کردم یه خانم بره بعد من حرکت کنم.. اما یه جوری نگام میکرد انگار کار غیرعادی کردم.., باورش نمیشد .
.. یعنی تا این حد همه به عدم احترام به همدیگه عادت کردند .
آخه مگه چی میشه چند دقیقه و حتی چند ثانیه دیرتر بریم ؟؟
اینهمه آدم کشته میشن اما بازم همون آش و همون کاسه (193000)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۰۳:۲۹
اين اسمش بي احتياطي نيست اسمش جنون و ديوانگي است بهتر است بگوييم جنون يك نفر چطور خانواده أي را متلاشي كرد به نظر من بايد اين جوان ديوانه در اسايشگاه رواني بستري شود (193004)