به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۲۶۲۸۶

نبرد رئال و بارسا برای خرید كپي «مسی»!

گروه ورزشی: کلودیو گابریل نانکوفیل یک پسربچه 8ساله آرژآنتینی است که از او به عنوان مسی جدید دنیای فوتبال یاد می‌شود. یک ایجنت اسپانیایی بعد از تماشای ویدئویی از اودر یوتیوب، این پدیده جدید دنیای فوتبال را کشف کرده و حالا نبرد برسر خریداری این مسی 8 ساله آغاز شده است.
نبرد رئال و بارسا برای خرید كپي «مسی»!
سران باشگاه رئال مادرید و بارسلونا تمایل زیادی دارند تا این پسربچه را خریداری کنند و کلودیو نیز حالا این فرصت را خواهد داشت تا رویایش را محقق شده ببیند. او در ماه ژانویه یک هفته به اسپانیا سفر می کند تا در تست های باشگاه رئال مادرید و ابرسلونا حضور یابد. او اهل منطقه ای در جنوب غربی آرژآنتین است و لیونل مسی برفها لقب گرفته؛ چرا که درمنطقه ای زندگی می کند که سرد و کوهستانی است. نام کلودیو گابریل بعد از آنکه پدربزرگش ویدئویی از او را در یوتیوب قرار داد برسرزبان ها افتاد. چرا که لولو اوترو، یک ایجنت اسپانیایی بعد از دیدن بازیهای او درتیم باشگاهیی دپورتیوو گویمس و اطلاع از تمایل باشگاه هایی مثل ولس سارزفیلد و ریورپلاته برای جذب او وحتی تماس هایی از فرانسه و انگلیس، سریع دست به کار شد تا او را برای تست های فنی به اسپانیا ببرد.

الگو و سمبل فوتبالی کلودیو سرخیو آگوئروست و طرفدار تیم راسینگ د آویاندا است. او با مادرش ویویانا و برادرش برایان در خانه پدربزرگش زندگی می کند ودربدو تولد او، پدرش آنها را ترک کرده. جالب اینجاست که او هم مثل مسی مشکلاتی در زمینه رشد دارد و باید مثل مسی در دوران بلوغ، تراپی های خاصی را پشت سربگذارد. البته سران باشگاه های بارسا و رئال برای جذب او ار آسانی نخواهند داشت؛ چرا که طبق بند19 قوانین نقل وانتقالات بازیکنان فیفا، انتقال بازیکنان زیر 18 سال از یک کشور به کشوری دیگر ممنوع است ولی درماده 2 آ استثنایی وجود دارد: «اگر والدین این فوتبالیست کشور محل سکونتشان را عوض کرده و به کشوری که تیم خواهان آن بازیکن در آن قرار دارد نقل مکان کنند، مشکلی برای این انتقال وجود نخواهد داشت.»
مرجع : گل

۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۴:۵۲
خخخخخ هیچکس مسی نمیشه...هیچکس (193398)