به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۲۶۴۵۳
واکنش به تمسخر علی مطهری در سیما

یک نماینده مجلس: ضرغامی باید استعفا کند

گروه سياسي: عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه اقدامات روز گذشته صدا و سیما در توهین به نمایندگان مجلس قابل بخشش نیست، گفت: ضرغامی باید از ریاست این سازمان استعفا کند.
یک نماینده مجلس: ضرغامی باید استعفا کند
محمد باقری‌بنابی در گفت‌وگو با خانه ملت، در واکنش به برنامه خبری توهین‌آمیز روز گذشته صدا و سیما به نمایندگان مردم در مجلس، گفت:‌ برنامه‌های دیروز خبر 20:30 نشان‌دهنده خیانت این سازمان به مجلس شورای اسلامی است. نماینده بناب در مجلس، با اعلام اینکه متأسفانه کنترل و مدیریت برنامه‌های تولیدی صدا و سیما از دست عزت‌الله ضرغامی رئیس این سازمان خارج شده است، افزود: به‌نظر من وی باید هر چه سریع‌تر از سمت خود استعفا دهد، زیرا پیمانه اشتباهات صدا و سیما و ضرغامی پر شده است.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای ضرغامی در برنامه‌های اخیر خود، دوشا دوش رسانه‌های بیگانه مانند BBC فارسی به تخریب جایگاه مجلس پرداخته است، یادآور شد: به طور حتم برنامه توهین‌آمیز خبر 20:30 نشان‌دهنده تفکر و نگرش سطح پایین مدیران این برنامه است، از این رو این افراد در جایگاه زیر سؤال بردن شأن مجلس نیستند. این نماینده در مجلس نهم، با اشاره به برنامه دیروز خبر 20:30 در قالب گفت‌وگو با مردم و توهین غیرمستقیم به سابقه خانوادگی یکی از نمایندگان مجلس، تصریح کرد:‌ متأسفانه ضرغامی در تدوین و اجرای سیاست‌های صدا و سیما به سیم آخر زده و در این میان دوست و دشمن را با هم اشتباه گرفته است.

وی با اعلام اینکه جریان انحرافی به ساختار سازمان صدا و سیما نفوذ کرده است، یادآور شد: به‌طور حتم این جریان بعد از پایان قدرت احمدی‌نژاد و پایان دولت دهم، در ساختار این سازمان نفوذ کرده است، از طرف دیگر ضرغامی در کارها و برنامه‌های خود منفعت‌نگر شده است، از این رو قطعا اقدامات صدا و سیمای ضرغامی مغایر با سیاست‌های نظام است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس، ادامه داد: ضرغامی باید به جای پخش برنامه‌هایی برای زیر سؤال بردن شأن و جایگاه نمایندگان مجلس، میان مردم بیاید و مشاهده کند که اکثریت مردم عملکرد صدا و سیما را قبول ندارند، که متأسفانه سؤء مدیریت ضرغامی موجب گرایش بیش از پیش مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای شده است. عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، با بیان اینکه هیأت رئیسه مجلس در راستای حقوق و شأن نمایندگان باید تذکر جدی به صدا و سیما دهد، تصریح کرد:‌ نمایندگان مجلس دیگر اقدامات و برنامه‌های توهین‌آمیز صدا و سیما را بر نمی‌تابند.

تذکر نمایندگان مجلس به ضرغامی

18 نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به رییس صدا و سیما خواستار برخورد با دست‌اندرکاران اخبار 20:30 به دلیل آنچه لحن وهن‌آلود آنها برخلاف شان و اقتدار مجلس می‌خواندند، شدند. به گزارش ایسنا، باقری‌،‌حسینی، افضلی‌فرد، قاضی‌پور‌،‌ موسوی لارگانی، پزشکیان، منصوری، موسوی،‌ سلطانی، طباطبایی‌، مددی،‌ عبدالله‌زاده‌، هروی، قره سید رومیانی، سبحانی‌نیا، حسینی صدر، منادی،‌ اسداللهی نمایندگان بناب، قائمشهر،‌ اردبیل، ارومیه، فلاورجان‌، تبریز، کاشان،‌ مغان،‌بروجن، نایین،‌ میانه،‌ طبس، قائنات،‌ تبریز‌، نیشابور‌، خوی، تبریز و تربت‌جام خطاب به رییس سازمان صدا و سیما تذکر دادند که با دست‌اندرکاران شبکه دو اخبار ساعت 20:30 که با بیان وهن‌آلود خود برخلاف ضرورت حفظ شان و اقتدار مجلس عمل نموده‌اند برخورد کند.

یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۰:۳۶
متاسفانه هر کسی حقیقت رو بگه باید استعفا بده تا دوستان راحت کارشون رو انجام بدن و کسی مزاحمشون نشه !

20:30 که فقط فتنه فتنه میکرد ! جریان چی بوده ؟!!!
افراطی تر از صدا و سیما و همین خبر 20:30 ما که ندیدم ! (193927)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۰:۳۷
علی اقا مردم حق جو و حق طلب پشت شما هستند...
زنده باشی تنها نماینده راستگو. (193928)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۰:۴۳
ما زبونمون مو دراورد تا نوبت خودتون شد صداتون دراومد! (193933)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۰:۴۵
باعرض شرمندگی: اکثر مردم نه صدا و سیمارو قبول دارن نه نمایندهای مجلس:) (193934)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۰:۵۱
الان چون احتمالا به نفع شما شده نماینده ها کار درستی می کنن ! (193937)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۰:۵۴
آقای ضرغامی به شدت از انتخاب آقای روحانی ناراحته الان به هر دری میزنه که دولت و نماینده های موافق دولت و کلا اصلاح طلبها رو بکوبه چندماه دیگم مدت ریاستش تموم میشه و امیدوارم صفارهرندی که از اون افراطیای نون به نرخ روز خور نیاد جاش.و باید به اقای ضرغامی گفت به قول رفیقت آبو بریز کجا؟؟؟؟؟؟ (193941)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۱:۰۳
هم نماینده های مجلس هم ضرغامی نجاد باید استعفا کنند (193942)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۱:۱۸
از حدود 290 نماینده فقط مدرس زمان ما در مجلس علی مطهری است که درود بر او و پدر بزرگوارش این نماینده واقعی که حرف دل مردم را میزند توسط عده ای با القابی که بیشتر لایق خودشان است مورد لطف قرار میگیرد (193947)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۱:۲۸
اقا صداسیما بذار حرفش بزنه اصلا مگه این شبکه هم بیننده داره؟؟؟!!!!!!! (193955)
اخباراستان کاشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۱:۴۰
okn.blogfa.com
با تشکر از خبرنگار خوب شما و سایت زیبای شما و نماینده محبوب کاشان دکتر منصوری .در صورت امکان گزارش خبری دعوت جک استراو توسط نماینده کاشان را پیگیری نمایید و یک گزارش خبری با نماینده کاشان صورت بدهید .متشکریم موفق باشید (193965)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۱:۵۴
احتیاجی به استعفا ضرغامی نیست، ایشان چند ماه دیگه صدا و سیما را به فردی همفکر خودش (احتمالا حداد یا صفار) تحویل می دهد و عملکرد این 10 ساله را تا ابد با خود خواهد داشت ما مردم هم فراموش نمی کنیم و در آینده هر جا اسم ایشان آمد یادآوری می کنیم که ضرغامی در صدا و سیما چه کرد. (193976)
محمد
United States
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۱:۵۹
اینم جز سران فتنه هست جناب ضرغامی؟؟؟؟؟؟چه میکنید با بزرگمردانی مثل خاتمی.مطهری. . . به خدا دنیا حساب وکتاب دارد.بترس از خدا.به مرتضوی.زنجانی.فلاحیان نگاه کن عبرت بگیر..اه ملت که در 22 خرداد شادی داشتند وبه غم تبدیل کردید شما را خواهد گرفت.به میز و پست و مقامت نناز.به رفاقتت باخدا ببال . . . توبه کن که خدا بسیار بخشنده است. (193978)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۱:۵۹
احسنــت بر شما جناب آقای محمد باقری‌بنابی. حرف مردم رو زدید و به رسالت نمایندگی خود عمل کردید . آرزو می کنم تمامی نمایندگان مثل شما باشند. (193979)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۰۲
حالا چرا عکس مطهری رو زدین ؟؟
یکی بگه قضیه چیه!! (193982)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۱۰
احسنت تا کی توهین وتهمت و ابروریزی؟ (193987)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۱۸
خدا پدر نماینده فلاورجان رابیامرزد ما که از نماینده نجف آباد معجزهای ندیده ایم (193991)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۳۴
کجاش توهین بود. اونم به سابقه خوانوادگی ایشون؟ اولا همه ایران مخلص پدر ایشون هستند. ثانیا مخاطب این ضرب المثل پسرِ نه پدر. به پسر هم توهین نمی کنه ازش سوال میکنه از فضل پدر به تو چی میرسه؟ ثالثا اگر بخواد واسه توهین کسی رو باز خواست کرد (که حتما باید کرد) خیلیها تو صف هستند ماشالا! (193999)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۳۵
نماینگان از خودشان هم بگویند. چرا با اقای مطهری که از سران فتنه حمایت میکند صحبتی نمیکنید. (194000)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۳۵
اگر یک مرررررررررد پیدا بشه این ضرغام تی وی را سر جایش بنشاند میلیون ها ایرانی را خرسند نموده است! (194001)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۳۷
آقای رسایی !!!! کجایی ؟ اقایان پایداری کجایید فقط بلدید به روحانی و وزراش گیر بدید و استیضاحشان کنید؟ حالا معلوم شد که اصلا دیدگاه فراجناحی ندارید
چون برای شما کلیت نظام و کشور مهم نیست فقط خودتونو ..خودتونو و خودتون. (194002)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۴۰
مردم شبکه های ماهواره رو میبینند ولی مطمئن باشید "ساعت دقیقا 12 نیمه شب است" رادیو بی بی سی رو فراموش نمیکنند. (194004)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۵۶
واقعا صدا و سیما خانه تکانی لازم دارد. (194011)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۵۹
ماکه مدتهاست داد میزنیم برنامه های ضرغام تی وی دمده شده، نماینده ها حالا متوجه شدند؟ باز خوبه فهمیدند!!!! (194013)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۰۴
سالهاست که توهین کردن در صدا وسیما تبدیل به یک عادت و فرهنگ مالوف شده است!

دوستی می گفت: صدا وسیما در واقع بخش صوتی تصویری روزنامه کیهان است!! (194017)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۱۱
الان من موندم ارتباط این عکس با محتوای خبر چیه؟! (194022)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۱۳
آقای ضرغامی اگر مسلمان هستی و قائل به آزادی بیان هستی و اگر به راه خود و منطق خود اطمینان کامل دارید پس چرا از این که حتی یک نفر از مخالفان ارای شما در صدا و سیمای میلی تان اجازه حضور ندارد؟!!! این روزها و مثل همیشه صدا و سیمای میلی تان پر شده از آقایانی که یک تنه و در نهایت صلابت! و اطمینان دم از حقانیت خو و عقیده اش می زند و غافل از این که اینها دیگر در بین نسل جوان خریداری ندارد. بنده دوره نهم به آقای احمدی نژاد رای دادم ولی اکنون . . . (194023)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۲۳
ضرغامی استعفا استعفا. فردی میانه رو باید جایگزین شود (194030)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۳۱
استعفا که چه عرض کنم باید در صدا و سیما رو گل گرفت .صدا و سیما برای ما جز کرم حلزون و تن تاک چیز دیگری نیست .آخ ببخشید کباب پز برقی رو یادم رفت! (194035)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۳۲
با سلام با اطمینان خدمتتان عرض کنم در اکثر مراکز صدا و سیمای استانها هم مدیریت ضعیف بیداد می کند. (194038)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۳۳
واقعا چقدر زود جناب نماینده به یاد این افتادن که ضرغامی باید استعفا بده این چند سال کجا بودی جناب؟ دیگه لازم نیست استعفا بده 5 ماه دیگه میره ولی ضررایی که به این مملکت زد کم از رئیسش احمدی نژاد نداشت (194039)
مانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۳۹
چراکسی به خودنمایندهااعتراض نمی کننددراین شرایط حساس که مردم فشارهای اقتصادی به پوست استخوان رسیده غنی سازی60درصدراتصویب میکنندایاحتی اینهایک نظرخواهی ازحوضه انتخابی خودشان کرده اندکه مردم چه نظری
دارندخوب است بکنندچون انتخابات میزسدوانشاالله مردم یادشان نمیرود (194043)
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۴۲
از فضل پدر تو را په حاصل!!
از این جمله زورتون گرفته؟؟؟
حماسه ای که برای حرمت شکنان روز عاشورا بود، به نظر این آقا هیچ خبری نشده و عوامل این فتنه هم باید آزاد شوند...
انشالله ظهور نزدیک است... (194045)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۴۹
هر چه بیشتر از فتنه گران حمایت کنید ارزش اجتماعی وسیاسی خودتان را از دست می دهید (194047)
پیماااااااااااااااااان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۵۹
میخواستم هر چی فحش بلد بودم به این صدا سیما بدم...اقای صدا سیما بیخود میکنی که به ایشون تیکه میندازی!!!!!!!!!!!!!!!!! (194051)