به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۵۷
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۲۶۵۴۷
نظام هنوز مرکزیت حوادث سال ۸۸ را نمی‌شناسد!

نقل قول عضو گروه پايداري از رهبر انقلاب

گروه سياسي: جواد کریمی قدوسی يكي از تندروترين نمايندگان گروه پايداري در مجلس مدعي شد، رهبر معظم انقلاب در دیدار با شش تن از سران کشور، گفته‌اند كه فتنه‌ با برنامه‌ریزی ۳۰ ساله بود که از یک مرکز خاص هدایت می‌شد اما مرکزیت فتنه را نمی‌شناسیم.
نقل قول عضو گروه پايداري از رهبر انقلاب
به گزارش «نسیم»، محورهای سخنان این عضو کمیسیون امنیت ملی در شهرستان نیشابور به شرح زیر است:
-هر آنچه بر ضد انقلاب اسلامی روی داد توسط کسانی بود که ولایت‌گریز بودند، هرچند از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تعریف کرده و خود را تابع اینان معرفی می‌کردند.
-علت اصلی مبارزه این گروه با انقلاب، مبارزه با عدالت در جامعه بود.
-اتفاقات سال 88 با کار امنیتی و اطلاعاتی جمع نمی‌شد و فقط باید با حضور مردم این حرکات از بین می‌رفت. بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در دیدار با شش تن از سران کشور، این یک فتنه‌ای با برنامه‌ریزی 30 ساله بود که از یک مرکز خاص هدایت می‌شد، رهبری در این دیدار همچنین گفته‌اند که مرکزیت فتنه را نمی‌شناسیم.

-هاشمی، خاتمی، موسوی و کروبی توسط این مرکز هدایت می‌شوند و قطعا یک سوی فتنه در خارج از کشور قرار دارد. اینگونه فتنه‌ها دارای دوره زمانی شکل‌گیری طولانی و دوره طولانی رفع خطر است.
-گزارش 700 صفحه‌ای مجلس هشتم بسیاری از موضوعات از جمله نقش هاشمی رفسنجانی در فتنه را به صراحت بیان کرده است.

-در بخشی از این گزارش آمده است که فتنه‌گران از ناتو خواسته بودند که در صورت نیاز به کشور حمله نظامی کنند. سران اصلی فتنه، از سران قوا و ستاد اصلی فتنه از وزرا، استانداران و فرمانداران کشور خود ما بودند و دلیل حضور گسترده مسئولین در ستاد فتنه این بود که در زمان مسئولیت‌های خود ساده‌زیستی را فراموش و کار را وسیله رسیدن به قدرت قرار داده بودند.

-این فتنه مانند مرضی در جان برخی مسئولین نظام افتاد، فتنه 88 به خاطر دنیاپرستی مسئولین بود.
-انقلاب ایران را هیچ خطری تهدید نمی‌کند به جز خود مسئولین. دفاع امروز علی مطهری از سران فتنه در مجلس با آیات و روایات، از حیله‌های فتنه در زمان تنگناست که از آن استفاده می‌کنند تا حق را باطل و باطل را حق نشان دهند.
-دست برتر در تمام سرزمین‌های اسلامی ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران است.
-باید مواظب استفاده از شعار اعتدال باشیم. با تغییر روسای دانشگاه‌ها تلاش می‌کنند این مراکز علمی را به سمت اغتشاش پیش ببرند تا مرکز قدرت کشور که همان تولید علم است را خنثی کنند.