به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۲۶۶۷۰
حمایت شائبه برانگیز برخی مجلسی‌ها؛

جزئیات جالب آخرین تقلب مالی بابک‌زنجانی!

گروه اقتصادي: افشای پشت صحنه توطئه دومیلیارد یورویویی تاجیکستان پس از وقاحت برخی نمایندگان با گذشت دو روز از بازداشت بابک زنجانی و فاش شدن ابعاد تکان دهنده ای از مافیای اقتصادی ، برخی نمایندگان مجلس همچنان برحمایت از این عنصر پافشاری مي‌کنند.
جزئیات جالب آخرین تقلب مالی بابک‌زنجانی!
به گزارش عصر ایران، سه هفته قبل دوتن از نمایندگان عضو کمیسیون اصل نود در مصاحبه هایی مدعی شدند که بابک زنجانی بدهی دو ونیم میلیارد یورویی خود را به وزارت نفت پرداخته است در حالیکه بانک مرکزی و وزرات نفت دریافتن چنین پولی را تایید نمی کردند. اصرار این نمایندگان بر دفاع از بابک زنجانی به حدی رسید که 12 نماینده طی نامه سرگشاده به روسای قوا خواستار برخورد با بابک زنجانی شده واز اینکه برخی اعضای کمیسیون اصل نود به وکیل مدافع بابک زنجانی تبدیل شده اند اظهار تاسف کردند. با این وجود حمایت این نمایندگان از بابک زنجانی همچنان ادامه پیدا کرده است به نحوی که حتی پس از دستگیری وی نیز در جعلی بودن واریزی پول توسط بابک زنجانی تردید مي‌کنند.

در این شرایط برای نخستین بار جزئیاتی از این موضوع فاش مي‌شود. حدود چهل روز قبل بانک کنت متعلق به بابک زنجانی ادعا مي‌کند که بیش از دومیلیارد یورو از بابت بدهی زنجانی به وزارت نفت، به حساب یک بانک خصوصی ایرانی در تاجیکستان واریز کرده است، پیرو این اقدام بانک مرکزی تاجیکستان که به نام بانک ملی تاجیکستان مشهور است نامه ای به بانک کنت بابک زنجانی مي‌دهد که بصورت تلویحی واریزی پول را تایید مي‌کند.

برای بررسی این موضوع یکی از معاونین بانک مرکزی به همراه معاون مربوطه بانک خصوصی به تاجیکستان سفر مي‌کند و با معاونین بانک ملی تاجیسکتان دیدار کرده اما آنان از ارائه تاییدیه رسمی واریزی پول توسط بابک زنجانی خودداری مي‌کنند. به فاصله چند روز مجدداً هیات ایرانی به همراه درخواست رسمی بانک مرکزی ایران برای واریز پول به حساب ایران به تاجیکستان سفر مي‌کند که در این بار با رییس بانک مرکزی تاجیکستان ملاقات مي‌کنند و وی رسما به هیات ایرانی اعلام مي‌کند که پولی در کار نیست و نامه های قبلی بی اعتبار است!

در واقع، بابک زنجانی و برخی مقامات تاجیک، در طرحی مشترک، در صدد بودند با سندسازی هایی، عملاً وزارت نفت ایران را از این مبلغ محروم سازند! در این شرایط اصرار برخی نمایندگان برجعلی نبودن واریزی پول توسط بابک زنجانی به شدت شائبه ساز است. گفته مي‌شود بخش مهمی از ثروت زنجانی، از راه هایی مشابه این به دست آمده است و برخی صاحب منصبان در دولت قبل نیز در این راه، او را یاری کرده اند و ای بسا اگر شرایط مانند قبل بود، این دو میلیارد یورو نیز با اسناد مجعول، کارسازی و بایگانی مي‌شد.

رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۰:۵۳
زودتر به این مساله رسیدگی کنید نه فقط دنبال این باشید که تیم دیپلماسی چه کرد؟ویا اینکه معاون وزیر کیست و... مردم باید در انتخاب نمایندگان دقت کافی داشته باشند و نماینده تا انتهای نمایندگی مدام باید زیر نظر شهر انتخابی اش باشد. (194557)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۲:۲۲
این پولا حق مستضعفان ایرانه (194580)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۶:۳۲
این چند صد میلیارد دلار یا یورو یا نمیدونم هرچی، که میگن در دولت قبل گم شده ، احتمالا قضایای این چنینی پشتش بوده نه؟ حالا کیا این اسناد جعلی رو به کیا میدادن هم باید قوه قضاییه و وزارت اطلاعات محمودی جوابشو بده. هر چند به قول خود بابک، آقای مصلحی از کسانی است که ایشون رو تایید کرده. حتی رستم قاسمی، شمس الدین حسینی، مهدی غضنفری و محمود بهمنی هم بابک خان رو تایید کردن و کمکش کردن.... (194638)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۲۸
کی رسیدگی کنه؟ مجلس! یا قوه قضاییه! یا برادر بعدی؟ بهتره یا بدن دست مردم یا بدن دست ترکیه! (194664)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۳:۳۰
آفرین گل گفتی

فقط خود مردم باید به حساب این غارتگران بیت المال رسیدگی کنند (194713)
ممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۰:۵۶
چشمم روشن به برکت بابک خان تاجیکستان هم به ما زور میگه ؟؟ (194559)
arash
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۴:۲۷
این مسئله یک روی دیگر هم ممکنست داشته باشه که باید ب آن توجه کرد وآن اینست که زنجانی پول را ب بانک تاجیکستان واریز کرده ولی بانک تاجیکستان از موقعیت سوء استفاده کرده ومطمئنا بادستور رئیس جمهورآنجا واریزی پول را انکار میکنه.بنوعی میخواهد از ترکیه که ده ها ملیارد ایران را خورده عقب نیفته.از قدیم گفتن دزد که ب دزذ بزنه شاه دزده. (194612)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۳:۱۳
بابا تو ديگه کي هستي!!!؟ نه ، نميشه، ثابت کرديد که 1- يا هرگز از خواب بيدار نخواهيد شد. 2- تو خودت از همون هايي هستي که دقيقا" خورده توي برجکت! (194704)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۵:۱۹
تاجیکستان که هیچی الان طالبان داره به ما زور میگه (194626)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۲۹
تو عزتمندی تو دنیا رکورد زدیم!

مانند شاخص فلاکت و تورم و فساد اداری مالی که در دنیا رکورد داریم!! (194665)
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۲۳
البته در پاك ترين دولت تاريخ چنان بلايي سر ما آمد كه اين قضيه توش گمه!
شايد هم اين قضيه طور ديگه اي باشه، مثلا پول واقعا واريز شده باشه و بعد دولت تاجيكستان پيش خودش گفته باشه ما مگه چي چي مون از تركيه كمتره!؟
دو ميليارد دلار هم ما بخوريم!
ايراني ها كه خودشون واسه اينكه بگن تحريمها بي اثره احتمالا پي پولشون رو هم نخواهند گرفت... ما چرا سهممون رو از ظفرمندي هاي احمدي نژاد بر نداريم!؟
آخرش هم مي گوييم زنجاني اون تاييديه رو با رشوه به يك كارمندي چيزي گرفته بوده، كلا مسئله رو پاك مي كنيم!

به همين راحتي... (194662)
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۱:۳۴
باغرض معذرت از همه مسولین نظام اگر این اتفاق در کشور دیگر اتفاق می افتاد نظر شما چه بود ؟ نظرتان در مورد مردم و دانایان ان قوم جه بود ؟درخواست نمی کردید مردم ........ ببخشید نشنیده بگیرید مدیریت جهان را غشق است (194564)
ایرانی
United States
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۱:۳۴
امثال بابک زنجانی در این 4 سال بسیار هستند که از سفره ای که احمدی نژاد و همفکران و حامیانش پهن کردند، لقمه های بزرگ و چربی برداشتند و حال شده اند مهره سوخته!!! بهار جان، یا لطفا از حامیان و اطرافیان و رابطان بابک زنجانی تحلیلی ارائه کنید؛ اگه خطر فیلتر رو به جان میخری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یا کلا این دست مطالب رو نگذار و خبرهای سوخته تحویل نده. (194565)
hasan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۵:۵۴
بذر امثال زنجانی در دوره ی هاشمی کاشته شد و در 8 سال گذشته آبیاری شد و به درختی تنومند تبدیل گشت. (194631)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۲۵
داش حسن خوابی ... رو آب برد (194663)
افشين
United States
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۱:۳۶
اخرش ما نفهميديم اينا نمايندگان ملتن يا وكلاي ، . .؟وقتي كه خاوري اون اختلاص كرد هيچكدوم از وكلاي مجلس حرفي به زبون نياوردن اينم از اختلاس بابك زنجاني تازه دارن ازش حمايتم ميكنن خدا اخر عاقبت اين ملت به خير كنه (194566)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۳۲
منم با شما موافقم و این روز ها به شدت به دنبال نامی هسنم که در خور این آقایان باشد چرا که نماینده برازنده اینان نیست! دوستان کمک کنید نامی برای صندلی نشینان بهارستان بیابیم. (194667)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۱:۴۴
عجب بخور بخوریه کشورهای همسایه هم از نمایندگان عقب نمانده ودر چپاول مملکت ومردم ایران شریک میشوند حالا هی بگید قرارداد ترکمنچای (194571)
قرمز پر رنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۱:۴۸
وقتی نمایندگان همین مردم موضوع پول پرداختی جناب زنجانی رو تایید می کنند از مقامات تاچیکستان چه انتظاری دارید
فساد اقتصادی کلان ناشی از مدیریت تفکر پایداری در 8 سال گذشته به یک کلاف درهم و برهم شبیه شده که اگر واقعا بخوان به همه ابعاد اون رسیدگی کنن، امثال خاوری و زنجانی عددی به حساب نمیان ولی ظاهرا اراده ای برای روشن شدن همه زوایا وجود نداره وگرنه مرتضوی آزادانه واسه خودش به تفریح و گشت و گذار نمی رفت (194573)
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۱:۰۳
وقتي بعضي از نمايندگان خرج ميلياردي در گرفتن راي از مردم ميكنند طبيعي است بايستي توسط چنين اشخاصي مانند بابك ها جبران شود بابا نماينده مقصر نيست!
ما بايستي انتخاب درست داشته باشيم لطفا در موقع انتخابات در شهرستان بيشتر
دقت كنيم (194683)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۲:۱۲
اینها تازه قسمت لو رفته ماجرا است خدا میداند که در دولت سابق چقدر اختلاس شده است (194578)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۲:۲۲
چه کسی میخواهد به این مسایل پاسخگو باشه؟
در سازمانها و ادارات دولتی برای جابجا شدن 50 میلیون تومان پول کلی بگیر ببند و دستگیری و تعقیب راه می اندازن
حالا این اقا که از همان اول هم مشخص بود با رانت به اینجا رسیده هیچ مشکلی براش بوجود نمیاد
. . .
نباید از به زبون اوردن فساد ترسید
چرا باید قبح دزد بودن و استفاده از رانت در جامعه از بین برود که مسایل به این جا کشیده بشه (194581)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۱۷
فعلاً که حضرات هنوز در خم کوچه فتنه ادعایی خود درمانده اند! (194659)
naser
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۲:۵۸
من قاضي نيستم كه بدون سند حكم بدهم ولي اگر اين داستان درست باشد . واي برحال اين دنياپرستان مفسد كه حرام خوري رو باب كرده اند اما حتما پشت اين مساله خيلي ها هستن بايد امثال ايشون و كساني كه پشتشان هستند به مردم معرفي كرد . نه اينكه چندين سال مثل آقاي احمدي نژاد گفت من ليست مفسدانو دارم و نگو كه ...
از قوه قضاييه خواهشمندم به طور قاطع پرونده امثال زنجاني ومرتضوي و پشتيبانان انها رو هر چه زودتر به مردم اعلام كنن .نه مثل دزدي 3000 ميلياردي كه دو نفر جز، اعدام بشن سردستشون بمونه . تازه اونم بعد از دو سال كه ديگه مردم اسمشونم يادشون بره . (194589)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۲:۵۸
به احمدي نژاد بگيد كلاهشو ببره بالاتر (194590)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۱۸
به هم سلیقه هاش و حامیانشان نیز.. (194660)
میر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۳:۰۶
بله !!!جرم ان در حصر هشدار نسبت به چنین وقایعی بود!!!! پر رو پر رو میگن باید توبه کنند!!!! (194591)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۳:۱۲
انتظار میرود قوه قضائیه همانگونه که با کوچکترین انتقاد از ان بلافاصله عکس العمل نشان می دهد و شکایت پشت شکایت مطرح میکند در این جور موارد که ددزدی های هزاران میلیاردی است واکنش بهتری نشان دهد نه آنکه با مماشات بسیار برخورد کند (194593)
حسن گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۳:۱۷
اینهم روی 3000میلیارد دیگه چه شد امیر خان (194595)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۳:۲۳
نام این دونماینده که ازبابک حمایت میکنندرافاش کنید (194598)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۳:۲۵
بیخود نیست نماینده های مجلس آتش تهیه برای ایجاد مشکلات برای دولت را زیاد کرده .نگران فاش شدن دریافت بقیه کارتهای هدیه است که ممکنه توسط زنجانی و مرتضوی فاش بشه (194599)
محمد
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۴:۰۹
چطور چنین چیزی امکان دارد؟
2 میلیارد کم نیست؟
چقدر از این 2 میلیارد ها ناپدید شده است!!! (194607)
مالباخته ملی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۴:۱۰
چشم سردار قلم حاج حسین شریعتمداری روشن پس کجا بود که این یکی را کشف نکرد؟!!!!!!!!!!!! (194608)
کاظم
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۵:۵۶
داره دنبال تولید مدارکی میگرده تا بابی و دوستانش رو هم به جورج سوروس و خاتمی و فتنه 88 و کروبی و موسوی و بقیه اصلاح طلبان مرتبط کنه! (194633)
ebrahim
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۴۴
حاج حسین رفته گل بچینه!!! (194670)
مصطفی313
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۴:۱۰
خدا میدونه چه کسایی و چن نفر بشت برده ماجرا هستن ...
کجاست اون عدالت علی که نمیذاشت حتی یه سکه از بیت المال چباول بشه...
این فساد ها باید مایع شرمساری مسولان باشه... (194609)
زاویه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۴:۱۶
بهتر است مسئولین دنبال 1000 میلیارد دلار گمشده وزارت نفت در این سالهای گذشته را نیز در این وادی ها جستجو نمایند تا به سر ریشه های اصلی برسند.

حال باید دید چند نفر به نام بابک زنجایی از این به بعد پیدا میشوند !!؟

آیا این شخص قیافه اش به این حرفا میخورد که گردانده این چرخه عظیم مالی باشد !!!؟

آیا فکر میکنید شخصی با این همه ثروت و باصطلاح نبوغ به این راحتی ها خود را در انظار مطرح میکند و به همه معرفی مینماید تا براحتی در دسترس قرار گیرد و ... ؟

چرا در این چند ماهه اخیر این شخص ظاهر گردیده و عکس از او منتشر میگردد ؟

چطور میشود یک فرد در ظرف یک دهه به ثروتی دست یابد که از مجموع بودجه بودجه سالانه چندین سال کشور در این دهه گذشته هم بیشتر برآورد گزدیده و در این مدت این حجم عظیم تراکنش مالی از چشم آقایان مخفی مخفی مانده باشد !!!؟

و ... (194610)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۴:۲۸
عزیزان در دولت در رسانه ها مسائل را شفاف سازی کنند تا مردم ببینند افرادی که در دولت قبل بوده اند و نمایندگانی که انتخاب کرده اند چکاره اند و در نهایت آیا قوه قضائیه که ادعای مستقل بودن را دارد چه می کندو در نهایت این مردمند که تصمیم میگیرند که چه اقدامی کنند و شایسته است مردم صبور ما دیگر بیش از این در مقابل مفسدین کوتاه نیایند (194613)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۶:۰۰
کافیه یه تیک سبز رو دیوار بزنند تا در عرض 24 ساعت تیک زننده و رنگ فروش و تولید کننده رنگ سبز دستگیر بشن اونوقت طرف 2/5 میلیارد یورو رو دو سال بالا کشیده آقایون هنوز اگر و اما میکنند و نمایندههای مجلس باهاش عکش یادگاری میگیرند. (194635)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۲۲
ای به قربون دهنت گل گفتی (194661)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۴:۳۱
لطفا اسم این نمایندگان رو هم اعلام کنید تا بفهمیم این 2 میلیارد کجا هزینه شده (194614)
مانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۴:۳۲
تمام کشورهای دوربرخودمان مرفه شدندمردم خودمان به فلاکت .برای مثال کشورگدای اذربایجان.هرمنات بکو 4000ت (194615)
داور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۴:۴۵
کارت هدیه مجلسیها قطع شده از عصبانیت به وزرا کارت زرد میدن.. (194619)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۵:۱۴
من که باورم نمیشه یه جوون اونم با این تیپ و طبقه بتونه همچین جابجایی های مالی انجام بده.
این بنده خدا احتمالا کارگزار گنده تر هاست که سالهاست از قبل این تحریم ها به نون و نوایی رسیدن (194623)
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۵:۱۵
این بابک زنجانی هم میشه یکی مثل شهرام جزایری اینقدر به همه پول خورونده که تبرئه میشه . . . (194624)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۵:۱۸
سلام
بهاربذار یه سفره ای باز شده بی سرو صدا دوستان بخورن دیگه (194625)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۶:۰۵
نوش چونش در این سالها خیلی ها خوردند یکی هم روش (194636)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۳:۲۷
همه شون کوفتشون بشه

ایشالله یه روزی ملت از دماغ همه شون میکشند بیرون! (194711)
حم
United States
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۶:۴۶
اگر ساها قبل که اقای رفیق دوست اولین جرقه را زد و با پول ملت این چنین کرد برخورد قاطع شدهه بود ما امروز شاهد این قضایا نبودیم این قضیه ادامه خواهد داشت (194640)
مهدی زمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۶:۵۵
این دمب خروس که میگن همینه؟ (194643)
شهریاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۷:۳۹
بخور بخور مفته بخورررررررررررررر (194652)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۰۳
هردم از باغ بری میرسد (194655)
ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۱۰
.... حداقل بهمون این چیزا رو نگید که ناراحت نشیم و فکر کنیم همه بدبختیهامون بر اثر تحریمه.... (194658)
بابک55
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۹:۳۰
هرچند اظهار نظرها زیاده اما اینکه چه اراده ی قوی ای خواهان رسیدگی به اونه یه چیز دیگس ایا واقعا کاری که دولت چین با اینگونه افراد میکنه تو کشور ما جواب نمیده (194671)
عبدالرضا
United States
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۰:۰۹
خیلی زشته این همه به یغما بردن اموال مردم وپولشویی در مملکت ! وهنوز از قصه سال 1388 یا د می کنیم ،بهار جان ما مردم ایران دیگر عادت کرده ایم که خبرها را فقط نگاه کنیم و نبینیم، بهار عزیز اسامی دوستان مجلسی و وزرای جناب آقای احمدی نژاد که با آقای بابک زنجانی همدست و کار چاق کن او بوده اند را اعلام فرمایید . (194675)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۰:۰۹
همه این مسائل در زمان پاک ترین دولت تاریخ ایران اتفاق افتاد (194676)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۰:۳۲
یادش بخیر وقتی سایت بازتاب بابک زنجانی رو معرفی کرد چه بلای سرش آوردند (194678)
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۰:۴۳
چند سال قبل ترکیه از دلارهای ارسالی از ایران منتفع شد و به اقتصاد خود رونق داد و حا تاجیکستان . (194679)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۱:۰۰
خیلی ها جلوتر گفته بودند. (194682)
علی سیاوش
United States
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۳:۰۰
بابا این بابک زنجانی چهل ساله مال این حرفها نیست که شصت وسه تا شرکت و بانک و این همه جابه جایی پول باشه،اصل کاریا یه جای دیگه هستن، این بدبخت فقط یه کار گذار ساده ست (194700)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۳:۰۵
بابا این خبرها چیه مینویسین،نمیذارین این میلیاردها باخیال راحت از گلوشون پایین بره. (194702)
برادر شهيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۲۳:۴۷
مطمئن باشيد كه اوضاع اقتصادي كشور يك جراحي آني و بزر گ را مي طلبد نميدانم شايد تغيراتي مديريتي كلان بتواندوقوع اين جراحي را تسهيل كند راست مي گفت مشاور آقاي روحاني كه پاي دولت يازدهم بر روي مين هاي دولت احمدي نژاد است . با دستگيري امثال بابك زنجاني وكساني كه دورزنندگان تحريمها بوده اند و البته به احتمال زياد سوء استفاده هايي هم داشته اند و با توجه به اظهارات مشاور آقاي روحاني مطمئنا عبور از ميدان مين احمدي نژاد براي دولت و ملت بي هزينه نخواهد بود اقتدار گراها طوري اوضاع كشور را تنظيم كرده اند كه در نبود مديريت ايشان همه اوضاع بهم بريزد يادمان مي افتد به حزب بعث عراق كه پس از سرنگوني حتي در آن كشور تا مدتها كسي حاضر نبود زباله هاي انباشته در كوچه هاي بغداد را كمي دورتر از محل زندگي خود جابجا و دفن كند!!!! (194715)