به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۲۶۶۷۱

4 برابر بیشتر از اختلاس 3 هزار میلیاردي!

آمار یک نماینده از تخلف مالی بابک زنجانی
گروه اقتصادي: يك نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاس و دزدی بابک زنجانی از بیت المال 4 برابر بیشتر از اختلاس 3 هزار میللیارد تومانی است.
امیر عباس سلطانی نماینده بروجن در مجلس گفت: بابک زنجانی یک متخلف اقتصادی است که توانسته با استفاده از رانت های دولتی 13 هزار میلیارد تومان از درآمدهای حاصله از فروش نفت را به غارت برده و از این مبلغ کلان در کشورهای خارجی و خاورمیانه سرمایه گذاری نماید که این واقعا جای بسی تاسف دارد. سلطانی در ادامه تاکید کرد: این رقم دزدی از بیت المال و سرمایه مردم 4 برابر بیشتر از اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی است ولی در رابطه با اختلاس 3 هزار میلیار د تومانی همه حساس بوده و در مطبوعات و رسانه ها سر و صدای زیادی به پا کرد ولی در رابطه با پرونده بابک زنجانی آن حساسیت لازم و برخورد مناسب صورت نپذیرفت.

۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۱:۴۳
اینکه تو دستشونه ببینم چکارش میکنن مثل خاوری که فرار نکرده (194570)
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۹:۴۳
میدانید ما مردم چرا مثل اختلاس قبلی حساس نیستیم!
1.اصلا درک نمی کنیم این مبلغ ها یعنی چه!
2.بار قبل دیدیم حساسیتمان به جایی نرسید و قوه قضاییه مجازاتی در خور جرم اعلام نکرد این بار ترجیح می دهیم سکوت کنیم شاید اقدام در خوری انجام دهند!
3.هنوز در حیرت کثیف ترین فجایع در پاک ترین دولت هستیم!!!
4.در تعجبیم چرا برخی نمایندگان مجلس! از این قهرمان ملی!! حمایت می کنند!
5. و در آخر آنقدر پوست کلفت شده ایم که منتظر خبرهای بعدی هستیم. هر دم از این باغ بری می رسد!!! (194673)
مصلحت یا منفعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۲:۰۷
. . . خود نمایندهای مجلس که میگفتین مصلحت نیست که بابک لو بره -به قول دگتر شریعتی : هیچ چیز غیر از حقیقت ، مصلحت نیست (194577)
طنز
Europe
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۲:۳۱
. . . آن نماینده های مجلس که نسبت به n p t یا m t p اتفاق نظر ندارند فعلا وارد کار کارشناسی شده اند تا نظراتشان را به امورخارجه انتقال دهند . قوه قضائیه هم از کمبود بودجه گله دارد اعلام کرده چون بودجه خرید ماشین حساب نداریم مجبوریم صفر های اختلاس را با انگشت بشماریم . و از لحاظ انگشت در مضیغه هستیم . این برادر با اون برادر مشغول گفتمان برادرانه بودند که محمود امد گل زد و رفت (194583)
آزاده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۲:۴۰
آخه آقا بابک و این حرفا !!! بابا بیچاره در فقر و تنگدستی بسر میبره. بیخود نیست کمیسیون اقتصادی مجلس از ایشون حمایت میکنه. آخه بیچاره فقیره !! شایدم پول ها مال خودش نیست و ایشون فقط کارگزار و حمال قضایا هستند؟؟؟؟ بگم ، بگم ، بازم بگم . نه دیگه بسه ، حالمون از هرچی شعا و حرف مفت بود بهم میخوره. هنوزم ول کن نیستند و خجالت نمی کشند. پس کجا رفت اینهمه شعار و حمایت . حامیان دولت کریمه دزد کجایند!!!؟؟؟
بنده وامثال بنده که سالها خون دل خوردیم برای این نظام و سختی و جراحت و اسارت کشیدیم ، فردای قیامت انتقام خود را خواهیم گرفت . بنظر می رسد امروز دیگر حرف ما و خواست ما ارزشی پیش .... ندارد. اما روز قیامتی هم می باشد و تمام کسانی که بطریقی در شکل گیری این ماجراها مستقیم و غیر مستقیم دخالت داشتند ، باید پاسخگو باشند . بگذارید باز دم از تقدس و ... بزنند بالاخره عمر همه مان تمام شدنی است روزی باید پاسخو باشیم.
ما سالهای سال در اسارت ( نه سال) مقاومت کردیم هرگز راضی نشدیم زیر شلاق ها و کابل هایی که بر بدنمان با شدت تمان نواخته می شد کوچکترین توهینی به مسئولین نظام بکنیم ولی آقایان مدعی اسلام و انقلاب و زنده کردن ارزشها ، براحتی جسارت کرده و انواع بهتان و تهمتها را نثار یاران اصیل انقلاب می کنند و سایر مسئولین نیز با برخی طعنه و کنایه ها بر این آتش افروزی دمیدند !!!!! صدا وسیما که نگوو نپرس !!!! چگونه در دادگاه عدل الهی پاسخگو می باشند !!!! چگونه !!!
راستی چرا آمرین و پشت صحنه ها را دست گیر نمی کنند . البته دیری نمی پاید که بابک جون هم در زندان خودکشی می کنند!!!! تا زودتر وارد بهشت شوند. مگه نه؟ پ نه پ !!!! (194585)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۵:۲۰
افرین به کلیه نهادهای اطلاعاتی کشور!!!!!!!!! (194628)
الهه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ۱۷:۲۱
واقعا از خدا نمیترسین که حق ملت ایران رو به غارت میبرین آخه چقدر اختلاس و تقلب و ریاکاری و خیانت درامانت . مردم دارن له میشن زیربار فقر و تنگدستی ... (194647)