به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۲۶۶۹۸

امشب پايتخت سردترين هوا را تجربه مي​کند

گروه جامعه: سازمان هواشناسی اعلام کرد که امشب پنج شنبه در مناطق زلزله زده هرمزگان باران می بارد و بیشتر استانهای کشورهم برفی می شوند.
امشب پايتخت سردترين هوا را تجربه مي​کند
احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی به خبرآنلاین گفت: در 24 ساعت آینده استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان‌ها و سواحل شمالی کشور شاهد بارش برف و باران هستند. او با بیان اینکه بارش برف و باران تا جمعه در بیشتر استانهای کشور ادامه دارد گفت: از روز شنبه هوا صاف اما سرد خواهد ماند. وظیفه با بیان اینکه از روز یکشنبه هفته بعد آسمان شهرهای تهران، اراک، تبریز و ارومیه غبارآلود پیش‌بینی می‌شود ادامه داد:موج سرمای جدیدی از روز یکشنبه وارد کشور می​شود.


هوای مناطق زلزله زده
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آب و هوای مناطق زلزله زده گفت: منطقه زلزله زده بستک در استان هرمزگان امروز را بارانی می گذارند و آسمان این شهر شاهد رگبار و رعد وبرق خواهد بود. او با بیان اینکه برای امروز پنج شنبه رگبار ، رعد و برق و وزش باد در منطقه زلزله زده بستک پیش بینی می شود گفت:امروز کمینه و بیشینه دمای هوای بستک به ترتیب برابر 11 و 21 درجه سانتیگراد است، : کمینه و بیشینه دمای هوای این منطقه برای فردا به ترتیب 10 و 22 درجه سانتیگراد خواهد بود. وظیفه گفت: آسمان بستک برای فردا جمعه کمی ابری و به تدریج صاف و برای شنبه هفته آینده صاف پیش بینی می شود. وظیفه از ورود سامانه بارشی در اوایل هفته پیشرو به کشور، خبرداد و گفت: بر همین اساس پیشبینی می شود که در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده آسمان این شهر شاهد رگبار و رعد و برق باشد.


هوای تهران
وظیفه در مورد هوای تهران گفت:امشب پنج شنبه سردترین هوا از ابتدای پاییز خواهد بود و تا اواسط هفته آینده باران نخواهیم داشت. او گفت:هوای تهران همچنان تا هفته بعد سرد خواهد بود و احتمال آلودگی هوا در هفته بعد وجود دارد.
مرجع : خبرآنلاين