به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۶۷۸۹

جنایات سیاه‌باند برمودا عليه‌زنان در گلستان

گروه حوادث: رییس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری تمامی اعضای باند مخوف «برمودا» خبر داد و گفت: تعداد شکات پرونده به 36 نفر رسیده است.
جنایات سیاه‌باند برمودا عليه‌زنان در گلستان
سرهنگ اکبری در تشریح جزئیات شناسایی تمامی اعضای باند «برمودا» که چندی پیش تعدادی از اعضای این گروه دستگیر شده بودند، گفت: اعضای این باند که با تشکیل گروهی اقدام به ضرب و شتم،‌ آدم‌ربایی و سرقت‌های به عنف می‌کردند، طی یک عملیات شناسایی و نهایتا دستگیر شدند. وی با بیان اینکه با دستگیری 9 نفر از اعضای این باند بزرگ، تمامی اعضا شناسایی و دستگیر شدند، گفت: اعضای این باند شامل چهار مرد و دو زن بودند که سه نفر دیگر از آنها شامل دو زن و یک مرد در امر مالخری فعالیت می‌کردند.

رییس پلیس آگاهی گلستان با بیان اینکه 95 درصد از طعمه‌های باند برمودا، زنان بودند گفت: اعضای باند در قالب آژانس، تاکسی و یا پوشش قرار دادن یک مسافر زن قلابی در صندلی جلو اعتماد مسافران را جلب و در یک فرصت مناسب، آنها را به بیرون شهر کشانده و اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنان می‌کردند.وی با بیان اینکه ضرب و جرح، آدم‌ربایی و سرقت‌های به عنف از جمله جنایت‌های این باند مخوف است، گفت: اعضای این باند با استفاده از خودروهای متعدد در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، تهران و مازندران نقشه شوم خود را اجرایی می‌کردند. اکبری با بیان اینکه اعضای این باند در اعترافات خود به دهها فقره سرقت به عنف خودرو نیز اعتراف کردند، گفت: انتشار تصاویر متهمان پرونده به دستور مراجع قضایی سبب شد که 36 نفر در سطح کشور از این باند شکایت کنند. هر چند که به نظر می‌رسد برخی افراد به دلیل ملاحظات شخصی از طرح شکایت خودداری کرده باشند که در این راستا تحقیقات پلیسی ادامه دارد.
مرجع : ایسنا

قربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۱۴:۳۳
نیروی انتظامی بجای گذاشتن انرژی برای وجب کردن موها و لباس و پوشش خانمها بهتر نیست به دنبال این مجرمان باشد که گاهی دامنه فعالیتشان به چند سال می کشد ؟! (194881)
اریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۱۶:۵۴
مشکل ازنیروی انتظامی نیست انها انصافآ زحمات خودشانرا برای ایجاد امنیت بکار میبرند مشکل از قوه قضاییه است که سهل میگیرد واهمیت نمیدهد زحمات نیروی انتظامی هم هدر میرود (194938)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۲۱:۵۸
والا اگه به جای آویزون شدن از در خونه مردم توی خیابان باشند امنیت برقرار میشه (195053)