به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۲۷۲۲۹
برای دفاع از خانواده‌ام مجبور به تیراندازی شدم!

اظهارات منتسب به كريمي در باره تيراندازي

گروه جامعه: يك سايت تازه تاسيس اصولگرا، چند جمله به نقل از محمود کریمی را منتشر كرده كه او، با تائید گزارش‌ها درباره تیر‌اندازی وی در یکی از اتوبان‌های شهر تهران گفته به خاطر «دفاع» از خانواده‌اش دست به چنین اقدامی زده است.
اظهارات منتسب به كريمي در باره تيراندازي
سايت تازه‌نيوز نوشت: «كريمي در خصوص چگونگی رخ دادن این اتفاق گفت: شب از نیمه گذشته بود و در اتوبانی خلوت خودروای ایجاد مزاحمت مي‌کرد. به زور مجبورم کردند در کناره اتوبان بایستم. یکدفعه دیدم به سمت خودروی من حمله کردند. مجبور شدم برای حمایت از خودم و سرنشینان خودرو چند تیر شلیک کنم تا اراذل پا به فرار بگذارند. شما بودی چیکار مي‌کردی؟ در خودرویت را باز مي‌گذاشتی و مي‌گفتی: بفرمایید هرکاری که دوست دارید با خانواده ام انجام بدهید؟»
وي در شرایطی این ادعا را مطرح می‌کند که براساس گزارش‌ها، وی در شب حادثه نه‌ تنها بدون خانواده بوده٬ بلکه حسن رعیت٬ یکی از شرکای بابک زنجانی همراهی‌اش می‌کرده است، ضمن اينكه پليس و دادستان رسما اعلام كرده‌اند شاكيان كريمي، اراذل و اوباش نيستند. بنا به برخي روايت‌ها، شاکیان کریمی٬ زوج جوانی هستند که پس از تیراندازی وی، به کلانتری مراجعه کرده و علیه وی شکایتی تسلیم مراجع قضایی کرده‌اند.