به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۲۷۴۶۹
عضو جامعه روحانیت مبارز:

آقاي روحانی را‌ از اصلاح‌طلبان پس می‌گیریم!

گروه سياسي: یک عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است که سران اصول گرا برای هماهنگی جریان اصول گرا و دولت هماهنگی لازم را به کار بگیرند تا کرسی‌های مجلس را در اختیار خود کنند.
آقاي روحانی را‌ از اصلاح‌طلبان پس می‌گیریم!
حسین ابراهیمی، در گفتگو با "تدبیر" با اعلام اینکه "شخص روحانی اصول گرا است" درباره چینش مجلس دهم گفت: "وقتی به پیکره دولت نگاه می‌کنیم افراد اصلاح طلب بیشتر حضور دارند تا افراد اصول گرا و ما باید این ضعف حضور اصولگرایان در قدرت را در انتخابات مجلس دهم جبران کنیم. اصلاح‌طلبان تا آخر با روحانی نمی‌مانند و آینده روحانی طبعا با اصول‌گرایان رقم می‌خورد؛ البته ما آقای روحانی را از اصلاح‌طلبان پس می‌گیريم تا چنانچه برنامه‌ای طراحی شد و معتدلین جریان اصول گرایی هماهنگ شدند کرسی‌های مجلس آینده در اختیار اصولگرایان و دولت قرار بگیرد."

او می‌گوید: البته باید دید که تا چه حد روحانی برای ائتلاف با اصول گرایان تمایل دارد و سران اصول گرا چگونه می خواهند آقای روحانی‌ای که اصلاح طلبان احاطه اش کرده‌اند را پس بگیرند. مشکل اصلی اصولگرایان این است که اصلاح‌طلبان آقای روحانی برآمده از جریان اصولگرایی را به نام خود مصادره کرده‌اند. البته آقای روحانی هم جدیدا کمتر از اصولگرا بودنش صحبت می‌کند ولی خودش هم می‌داند که ما می‌دانیم او اصولگراست! عضو شورای مرکزی جامعیت روحانیت مبارز معتقد است که برای این کار باید رایزنی‌های زیادی صورت بگیرد و سران اصول گرایی بنشینند و ببینند چطور با روحانی ائتلاف کنند که به مصلحت باشد؟

۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۰۹:۱۶
این دیگه نوبره. اوون زمان که روحانی تو قدرت نبود و همه فک می کردن قالیباف رییس جمهور میشه همه دور قالیباف جمع شدن و گفتن روحانی غرب زده و هزارتا چیز بد دیگه است. حالا که به قدرت رسیده می خوان سو استفاده کنن. به قول شاعر:
سخن گفت دشمن بدانست و دوست
که در شهر نادان تر از او هم اوست (197053)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۰۹:۲۳
آخه از آخرت بي خبر؛تو به چه فكر ميكني آينده ملت براي شما مهم است يا اين حزب بازي ها ؟ به جاي اين حرف ها بشين ببين براي نجات دين اسلام كه داره زير پاي وهابي ها و اسرائيلي ها له ميشه چه كار مي كني براي جوانان معصومي كه در زير بار مشكلات و اعتياد از دست رفته اند چه مي تواني بكني به خدا از دست شما خسته شديم روحاني مال كساني است كه از تند روي و بي عدالتي به جان آمدند به جاي اين حرف ها دعا كنيم و كمكش كنيم (197054)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۰۹:۲۷
نیازی به اینکارا نیست. رد صلاحیت می کنن راحت اصلا هزینه تبلیغاتم نکنین
وقتی رقیبی نیست با کی می خوان رقابت کنن!!!!!!!!!!! (197056)
کیوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۰۹:۳۳
روحانی سنگ اندازیهای شما اصولگرایان دربرنامه هستهای چینش نمایندگان کارتهای بی موردبه وزراراووو......راازیادنخواهدبرد (197061)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۰۹:۳۷
حاج آقا عند المومنین !!!!!!!!!!!!
جناب آقای روحانی را اصلاح طلبان احاطه نکرده اند بلکه اصلاحات یک امر کاملاً طبیعی است هرگاه حکومتی دست از اصلاحات بکشد افراطی گری در جامعه حاکم میشود و صدای مظلوم شنیده نخواهد شد به جای افاضه کلام در مورد اصلاح طلبان سعی کنید خود را اصلاح کنید تا جامعه هم اصلاح شود. (197063)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۰۹:۴۳
ما هم مملکت را از اصولگرایان پس می گیریم. (197064)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۰۹:۴۵
وقتي دبير شوراي نگهبان مياد ميگه اصولگرا ها بايد انتخابات مجلس رو ببرن ديگه نياز به هماهنگ كردنشون نيست. (197066)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۰۹:۴۶
"خودش ميداند كه ما ميدانيم اصولگراست"
خيلي جمله ي با مزه اي بود. (197067)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۰۹:۵۶
وقتی یک روحانی با این سن وسال چنان از اصولگرایی و تصاحب قدرت توسط اصولگرایان حرف می زند دیگر چه انتظاری از دانشجوی 19 ساله ما در دانشگاهها دارید روحانی که باید دل در گروه اسلام و انقلاب و نظام داشته باشد و در واقع فراجناحی باشد چنان از طیفهای سیاسی موجود در جامعه حرف می زند مثل رئیس یک حزب تندور سیاسی دارد تحلیل می کند خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند (197072)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۰۴
واقعا اینها روحانی را اصولگرا می دانند؟!!!!!
بر چه اساسی؟!!!
چینش استانداران؟ ترکیب معاونین وزرا؟ ترکیب اکثریت وزرا؟ انتصابات مدیران کل؟ روسای دانشگاه ها؟ معاون اول؟ معاونین رئیس جمهور؟
بر چه اساسی ؟!!!!!!!!!!!!! (197075)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۰۵
دیگه برای پس گرفتن روحانی دیره.اون موقع که هنوز رئیس جمهور نشده بود واحتیاج به رای داشت واصلاح طلبان همه جوره برای رئیس جمهور شدنش مایه گذاشتند وحتی کاندیدایشان به نفع او کنار رفت باید به فکر پس گرفتنش بودید.زرنگی هم حدی داره. (197077)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۱۷
جناب اقای ابراهیمی اگر از دانشتان نمیتوانید استفاده کنید حداقل از تجربه تان با توجه به قدمت سن تان بهره ببرید . روحانی ابنبات کشی نیست که بخواهید او را از مردم حقیقت طلب و بقول خودتان اصلاح طلب پس بگیرید . کمی فکر و تعقل بدستور خداوند در امور حادث شده بد نیست !!! (197080)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۱۸
چه جالب. از فهوای کلام مشخص است که دغدغه‌ی انتخابات مجلس وجود دارد. (197081)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۲۱
اولا پس دادنی نیستش!
دوما دوست نداره پسش بدیم چرا که طعم خوش محبوبیت واقعی رو چشیده!
سوما با جوانان اصلاح طلب چه می کنید!
چهارما شما که می خواستی پس بگیری چرا دادینش!
پنجما آب رفته به جوی بر نمی گردد مشروطه به استبداد بر نمی گردد
ششما روحانی درسته مصلحت گراس اما آدم عاقلیه...
.
.
. (197083)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۲۱
دیگر دوران دروغ گفتن ها و فریبکاری گذشته است که این آقایان به دنبال آن هستند.
اگر کمی وجدان داشتند شکست خود را میپذیرفتند و به فکر جبران برمی آمدند. (197084)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۲۱
بی خیال حاج آقا چه فرقی میکنه اصولگرا یا اصلاح طلب فقط خدا را در نظر داشته باشید و فکر دین و دنیای مردم باشید برای مردم فکر کار باشید فرمایشات مولی متقیان علی‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌ علیه السلام رامد نظر قرار دهید کار کار وکار است که برای مردم موثر است
انحصار ورانت سر چشمه همه بد بختی هاست (197085)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۲۴
راستی چینش مجلس به شما چه پس مردم چه کاره هستند (197086)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۳۰
هیج وقت نمی خواهند نقش مردم را ببینند. روحانی با حمایت اصلاح طلبان پیروز شد درحالی که هیچ کدام از اصولگرایان حمایتی از او نکردند. (197089)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۳۲
دیگر اصلاح طلب و اصولگرا یی دوست داشتنی هستند که برای آرامش و سربلندی کشور و رفع مشکلات مردم تلاش میکنند و آقای روحانی ورای این بحث هاست چرا که اکثریت به ایشان رای داده اند و متعلق به گروه خاصی نمیباشند. (197090)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۴۱
خواب دیدی خیره اقای روحانی متعلق به همه ایرانیان با هر گرایشی است شما بهتر است خونت را کثیف نکنی اصلاح طلبان بیشترین حمایت را کردند طبعا سهم بیشتری هم در کابینه دارند تا دیروز اقای روحانی را سرزنش می کردید حالا می خواهید پس بگیرید (197093)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۵۰
بگیرین که باهاش پز بدین!؟ خوب چه کاریه بدون اینکه منت روحانیو بکشین با همین مجلس و قوه قضاییه و ... پز بدین دیگه! اینا کمن؟ حالا این یکی ام سختتون میشه که دولت دست اصلاحطلبا باشه؟! بخدا آدم کم میاره جلوتون! بابا بخدا اینا معنیش انحصار طلبیه! این رفتار خلاف دین خداست! خلاف منش علی مرتضاس... (197094)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۵۷
کاش اون زمان که توافق نامه سعد آباد رو سرش می کوبیدن از دست کیهان و افراطیون پسش می گرفتین! نه الان که بواسطه همراهی با مردم صاحب منصب شده! شما ایشونو نمی خواید منصبش چشتونو گرفته!
مردم میگن مچکریم
دنیا میگه مچکریم
هنرمند و ... میگن مچکریم
البته روحانی باید سخت کار کنه تا مشکلات اقتصادیو حل کنه که دولت محبوب شما با همکاری سایر ارگان ها پدر کشورو در آوردن! (197100)
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۱:۲۰
باش تا صبح دولتت بدمد (197116)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۱:۲۱
خدايا شكر كه منش اصلاح طلبي حتي به روحانيت مبارز هم سرايت كرده است. ما اصلاح طلبان هم در حرمت داشتن مردم ، در نظر گرفتن راي مردم ، پاك دستي و به بيت المال چشم طمع نداشتن ، تمام قدرت را مصادره نكردن ، حرمت داشتن به آزادي هاي سياسي اجتماعي مردم ، استفاده نكردن از دين براي كنار زدن ديگران ، پرونده درست نكردن براي سياسيون ،و... اصول گرا هستيم . حال مي ماند سهم از قدرت حال چه روحاني با شما باشد و چه با اصلاح طلبان براي مردم چه فرقي مي كند. چارچوب هاي انساني و اخلاقي را رعايت كنيد اسمتان هرچه مي خواهد باشد (197119)
جانم فدای خاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۱:۳۵
زکی
هر دم از این باغ بری میرسد. حاج آقا طاعات عباداتتون قبول باشه!! (197128)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۱۰
کاری به اینکه روحانی اصول گراست یا اصلاح طلب نداریم، ولی اینو می دونم که روحانی بدون حمایت اصلاح طلبا رایی نداشت (197143)
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۴۲
اگه اصلاح طلب نبود چرا با جمایت اصلاح طلبان رای آورد و امثال شما آن روزها از که حمایت می کردید؟ م؟ کور و کر و لال فهمیدن چه خبره. . . . (197172)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۸:۲۹
از دست و پا زدن این جماعت لذت می برم ، سلام بر خاتمی درود بر اصلاحات (197391)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۲۰:۲۲
خب پس بگیرین - خاتمی رو داریم غم نداریم هرکی او تایید کنه که اصلاحطلبه برای رای دادن صفهارو پر میکنیم چه فکر کردی داداشی- اصلاحطلبی از بطن مردم برامده اصولگرایی از رانت بال اومده تفاوتو دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (197466)