به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۲۷۷۵۳

شاکی محمود کریمی رضایت داد

گروه جامعه: فردی که پیش از این درپی شکایت از محمود کریمی در اتوبان بابایی به اتهام تیراندازی از وی شکایت کرده بود دقایقی پیش در دادسرای ناحیه یک تهران از شکایت خود اعلام گذشت کرد.
شاكي اين پرونده در گفتگوی کوتاهی با پارسینه گفت: به دلیل تعلقاتی که به اهل بیت(ع) دارم و محمود کریمی نیز یکی از مداحان اباعبدالله الحسین(ع) است از شکایت خود گذشتم. وی افزود: اینجانب ساعتی پیش با حضور در دادسرای ناحیه یک با آقای محمود کریمی دیدار کرده و این اتفاق یک سوءتفاهم بوده است. وی ادامه داد: اینجانب با تکذیب تمامی ادعاهای مربوط به این حادثه که بعضا از زبان من نوشته شده بود آن را تکذیب نموده و اعلام می کنم هیچ شکایتی از اقای محمود کریمی نداشته و بدین وسیله رضایت خود را در حضور سرپرست دادسرای ناحیه یک اعلام کردم.

از سوي ديگر و قبل از انتشار اين اعلام گذشت، يك سايت نوشته بود تیراندازی محمود کریمی مداح معروف در اتوبان شهید بابایی همچنان حاشیه ساز است و تلاش هایی برای دفاع از وی آغاز شده است.  به گزارش فرارو، سایت آینده‌آنلاین جزییاتی از این تلاش‌ها را اعلام کرده است. براساس این گزارش، در جلسه ای با حضور مداحان مشهور و با نفوذ مطرح شده است که "اگر امروز از این مداح تیرانداز دفاع نکنیم اعتبار و ... دستگاه امام حسین از بین می‌رود و قرار بر این شده که با تمامی مقامات آشنا در این خصوص مذاکراتی صورت گیرد."

بنا به نوشته این سایت قرار است که دفاع از مداح معروف در جریان مذاکره با مقامات قضایی کشور صورت گیرد. این تلاش‌ها پس از آن در دستور کار قرار گرفته است که یک مقام عالی رتبه دستور پیگیری جدی، بدون اغماض تیراندازی محمود کریمی را صادر کرده است. همچنین گفته می‌شود که مجوز حمل سلاح بسیاری از مداحان لغو و سلاح‌های آن‌ها باز پس گرفته شده است. همچنین قرار شده است که شکایت و پیگیری و لابی برای برخورد با افشا کنندگان خبر تیراندازی انجام شود.