کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونالدو: خیلی احساساتی‌ام، گريه كردم

ليونل مسی: رونالدو شایسته توپ طلا بود

ایسا , 24 دی 1392 ساعت 13:35

گروه ورزشی: رونالدو با اعلام این که دوست دارد سال آینده نیز "توپ طلای فوتبال جهان" را به دست آورد می‌گوید به این خاطر که خیلی احساساتی است نتوانسته جلوی احساسش را در هنگام دریافت «توپ طلای فوتبال جهان» بگیرد. همچنین ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید اعتراضی به انتخاب نشدنش به عنوان "مرد سال فوتبال جهان " ندارد زیرا رونالدو شایسته دریافت توپ طلا بود.


کریستیانو رونالدو موفق شد برای دومین بار توپ فوتبال جهان را به دست آورد و به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2013 انتخاب شود. رونالدو پس از دریافت توپ طلا در میکسدزون مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان گفت: امشب شبی بسیار فراموش نشدنی را پشت سر گذاشتم. نمی‌توانم احساسم را از دریافت توپ طلا بیان کنم. لحظه بسیار خاصی برای من بود. می‌خواهم از هم تیمی‌هایم در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر کنم، چرا که بدون کمک آنها نمی‌توانستم به این عنوان دست پیدا کنم. هم من و هم ریبری شایسته دریافت "توپ طلا" بودیم.

رونالدو در ادامه گفت: سال خوبی را در سال 2013 پشت سر گذاشتم. می‌خواهم سال آینده نیز با عملکرد خوبم بتوانم بار دیگر توپ فوتبال جهان را به دست بیاورم. این توپ طلا را به خانواده‌ام، فرزندم، همسرم، زین الدین زیدان که در اینجا همراه من بود و اوزه‌بیو فقید تقدیم کنم. هم‌چنین می‌دانم که خیلی از پرتغالی‌ها از انتخاب من به عنوان "مرد سال فوتبال جهان" خوشحال شدند و به همین خاطر این عنوان را به آنها نیز تقدیم می‌کنم. هم‌چنین باید از مادرم که همیشه در کنارم بود و در هنگام انتخابم به عنوان مرد سال گریه کرد تشکر کنم. من بسیار آدم احساساتی هستم و در آن لحظه نتوانستم خودم را کنترل کنم. در کل این‌ها می‌تواند انگیزه خوبی برای من در سال 2014 باشد. توپ طلا یک جایزه فردی است و من دوست دارم که در سال 2013 جوایز گروهی مهمی همراه باشگاهم رئال مادرید کسب کنم و بتوانم همراه پرتغال در جام جهانی 2014 برزیل موفق باشم.

ستاره رئال مادرید در پایان درباره رابطه‌اش با لیونل مسی گفت: من رابطه حرفه‌ای با لیونل مسی دارم و همیشه به عنوان یک بازیکن او را ستایش کرده‌ام و خوشحالم که با او که یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است رقابت می‌کنم. باز هم امیدوارم که سال آینده بتوانم اینجا باشم و یک بار دیگر "توپ طلای فوتبال جهان" را به دست آورم. کریستیانو رونالدو در سال 2008، زمانی که در منچستریونایتد بازی می‌کرد موفق شد به عنوان "مرد سال فوتبال جهان" انتخاب شود، اما پس از آن لیونل مسی چهار بار پی در پی "مرد سال فوتبال جهان" انتخاب شد.

همچنین لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا که چهار سال پیاپی توانسته بود عنوان " مرد سال فوتبال جهان" را به دست بیاورد، نتوانست برای پنجمین بار به این افتخار برسد، با این حال او می‌گوید که اعتراضی به برنده‌ شدنش در این سال ندارد. لیونل مسی پس از انتخاب نشدن به عنوان "مرد سال فوتبال جهان"، گفت: دوست داشتم که امسال هم این جایزه را کسب کنم. به کریستیانو رونالدو تبریک می گویم. او شایسته دریافت توپ طلا بود. چیزی برای گفتن ندارم. فکر می‌کنم که هر سه ما سال خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما نه شکایتی دارم و نه بهانه‌ای می‌توانم بیاورم.

مسی درباره اشک‌های کریستیانو رونالدو در هنگام دریافت "توپ فوتبال جهان" گفت: این طبیعی است. این لحظات، لحظات خاصی هستند که دارای هیجان زیادی است. مسی در پاسخ به این سوال که آیا اگر در سال 2013 مصدوم نمی‌شد باز هم می‌توانست "مرد سال فوتبال جهان" شود؟ گفت: نمی‌دانم آیا مصدومیتم در انتخاب نشدن تاثیر داشت یا نه؟ اما من دوره نسبتاً طولانی را خارج از میدان بودم. این بدان معناست که در پایان لیگ قهرمانان اروپا در شرایط ایده‌آل نبودم و هم‌چنین فصل را با آسیب دیدگی‌ شروع کرده بودم. با این وجود باز هم اعلام می‌کنم که رونالدو شایسته دریافت این عنوان بود.


کد مطلب: 28070

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/28070/ليونل-مسی-رونالدو-شایسته-توپ-طلا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir