کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روحانی در اولين سفر استاني وارد خوزستان شد

استقبال پرشور مردم اهواز از رییس‌جمهور

ايسنا , 24 دی 1392 ساعت 13:05

گروه سياسي: همزمان با ورود رییس‌جمهور به خوزستان جمع زیادی از مردم به صورت خود جوش جهت استقبال از رییس دولت تدبیر و امید در فرودگاه اهواز حاضر شدند.


با وجود اعلام مسوولان نهاد ریاست جمهوری مبنی بر اینکه اولین سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان استقبال رسمی نخواهد داشت، جمع زیادی از مردم استان خوزستان با در دست داشتن تصاویری از رییس دولت تدبیر وامید و پوشیدن لباس‌های محلی مردم این استان در فرودگاه شهر اهواز تجمع کرده تا بدین وسیله از رییس‌جمهور خود استقبال کنند. اولین برنامه رییس‌جمهور در بدو ورود به استان خوزستان حضور در مصلای شهر اهواز و سخنرانی در جمع مردم خواهد بود که تا دقایقی دیگر برگزار می‌شود.

روحانی وارد خوزستان شد

رئیس جمهور دقایقی پیش با هیئت همراه وارد فرودگاه اهواز شد.
به گزارش فارس، رئیس جمهور دقایقی پیش با هیئت همراه وارد فرودگاه اهواز شد. امروز نخستین روز سفر سه روزه رئیس جمهور به خوزستان است. به دلیل شرایط بد جوی و وجود مه غلیظ صبحگاهی، ورود ایشان در فرودگاه با تاخیر مواجه شد. مراسم استقبال از روحانی باشکوه خاصی از سوی مسئولان شهرستانی و استانی و همچنین اقشار مختلف مردمی مواجه شده است.
ترافیک سنگینی در مسیر فرودگاه اهواز نقش بسته و مردم پلاکارد به دست ورود رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید را خوش‌آمد می‌گویند. حسن روحانی سه روز میهمان خوزستانی‌هاست و قرار است امروز در مصلای اهواز سخنرانی و پس از آن دیداری با جمعی از نخبگان و علمای استان داشته باشد. از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور و هیئت همراه سخنرانی در سه شهر استان و البته بازدید برخی وزرا از مناطق محروم استان خواهد بود.


کد مطلب: 28122

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/28122/استقبال-پرشور-مردم-اهواز-رییس-جمهور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir