به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۲۸۱۵۳

اژه‌اي: مداح معروف تیراندازی نکرده است

گروه سياسي: سخنگوی دستگاه قضا درمورد پرونده تیراندازی مداح معروف اظهار داشت: در واقع کریمی تیراندازی نکرده بلکه سرنشین خودروی کریمی تیراندازی کرده است.
اژه‌اي: مداح معروف تیراندازی نکرده است
محسنی اژه ای در جلسه مطبوعاتي امروز با خبرنگاران افزود: قبلاˈ هم توضیحاتی ارائه کرده ام و از شما اصحاب رسانه مي‌خواهم تا با خویشتن داری اجازه دهید مسئله بیشتر روشن شود و در اختیار رسانه ها قرار بگیرد. وی از مطالب درج شده دریکی از روزنامه اظهار تعجب کرد و گفت: با اینکه ابعاد این مسئله روشن نشده ،متعجبم که این روزنامه چطور اینگونه قلم فرسایی کرده است. دادستان کل کشور گفت: ساعت های بعد از نیمه شب بود که در اتوبان شهید بابایی از سمت شرق به غرب سه دستگاه خودرو که دو دستگاه آنان پژو 206 و یک دستگاه خودروی مزدا بود با هم در حرکت بودند که یکی از سه ماشین در تونل سبقت گرفت و دو خودروی دیگر هم به دنبال او با سرعت بیشتر حرکت کردند.

محسنی اژه ای با اشاره به اظهارات راننده پژو 206 ادامه داد: خودرویی پشت سر ما بود که چند باربا چراغ علامت داد که کنار بروم و من از خط وسط به جلوی خودروی کریمی رفتم اما او فکر کرد که مي‌خواهم جلویش را بگیرم لذا چند تیرهوایی و یک تیر نیز به سمت رکاب خودرو من شلیک شد. وی افزود: این راننده پژو گفت که پس از توقف ، مداح را شناختم و از او خداحافظی کردم و رفتم . وی در ادامه توضیجات محتوای پرونده گفت: راننده پژو این طورعنوان کرده که اگر برای تعمیر ماشینش به هر تعمیرگاهی مراجعه مي‌کرد قطعا از او مي‌پرسیدند این خودرو کجا گلوله خورده لذا خودرویش را به کلانتری برده و اظهاراتش را در آنجا بیان مي‌کند.

دادستان کل کشور به اظهارات متفاوت راننده های دو خودروی دیگر اشاره کرد و گفت: یکی از آنها گفته که در ابتدا کریمی را نشناخته و صدای تیری هم نشنیده ولی دیگری گفته که کریمی را شناخته اما به عنوان شوخی خواستیم سربه سرش بگذاریم. اژه ای افزود:تحقیقات مفصلی از سرنشینان هر سه خودرو و همچنین شخص آقای کریمی و فردی که کنار وی نشسته بود انجام شد که همان فرد کناری عنوان کرده که کریمی رانندگی مي‌کرد و من بودم که تیراندازی کردم.

سخنگوی قوه قضاییه گفت : تاکنون قرار نهایی برای این پرونده صادر نشده است و طرف مقابل نیز گفته که من شاکی نیستم .احتمالا با توجه به تحقیقات پرونده ،بازپرس در این هفته یا هفته آینده تصمیم مي‌گیرد. اژه ای اظهار داشت :اینکه به این پرونده از جنبه عمومی رسیدگی مي‌شود یا خیر؟به نتیجه تحقیقات و اینکه آیا فردی که تیراندازی کرده شرایط تیراندازی را رعایت کرده است یا خیر، بستگی دارد.