به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۲۸۳۹۸
فوتبال زير 22سال قهرماني آسيا - عمان

تيم ملي ايران 3-1 کويت را برد اما حذف شد

گروه ورزشي: تيم ملي زير 22سال ايران در سومين ديدار مرحله گروهي مقابل کويت به پيروزي رسيد اما موفق به صعود از گروه خود نشد.
تيم ملي زير 22 سال ايران در سومين ديدار مرحله گروهي در حالي به مصاف کويت رفت که در صورت نتيجه نگرفتن ژاپن در ديدار همزمان مقابل استراليا مي توانست به مرحله بعد صعود کند. شاگردان هومن افاضلي از ابتداي مسابقه حملات زيادي روي دروازه حريف تدارک ديدند اما سليمان عبدالقپون دروازه‌بان خوب کويت بارها مقابل موقعيت‌هاي بازيکنان ايران ايستادگي کرد. شوت هاي مسعود ريگي و کاوه رضايي و ضربه قيچي بهنام برزاي هم نتوانست دروازه‌ کويت را باز کند.

مقاومت اين دروازه‌بان ادامه داشت تا اين که در دقيقه 63 کاوه رضايي توانست گل اول ايران را به ثمر برساند. حملات ايران ادامه داشت تا اينکه 5 دقيقه بعد کاوه رضايي گل دوم خود و ايران وارد دروازه کويت کرد. کاوه رضايي روي شروع مجدد خوب بيرانوند گل سوم ايران را به ثمر رساند تا با زدن 5 گل در کل مرحله گروهي يکي از مدعيان کسب مقام آقاي گلي باشد. گل تيم کويت را سلطان عنزي به ثمر رساند. ايران در نهايت با پيروزي سه بر يک از سد حريف خود عبور کرد اما نتوانست از مرحله سوم صعود کند.

ايران در دو ديدار ابتدايي با کسب يک تساوي مقابل ژاپن و شکست مقابل استراليا در رده سوم جدول جاي گرفته بود. در ديدار همزمان استراليا که در دو ديدار اول خود پيروز شده بود مقابل ژاپن با نتيجه 4 بر صفر شکست خورد. با توجه به نتايج امروز، استراليا با 6امتياز، ژاپن با 5 امتياز، ايران با 4 امتياز و کويت با يک امتياز به ترتيب در رده‌هاي اول تا چهارم قرار گرفتند.

در نهايت تيم ملي زير 22 سال که در 2 روز اخير حواشي زيادي از کناره‌گيري عليرضا منصوريان گرفته تا بحث قليان کشيدن بازيکنان در اردوي جزيره کيش داشت در نهايت در همان مرحله گروهي حذف شد تا يک تيم ديگر، قرباني بي برنامگي مسئولان شود.

ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۰۰:۲۳
نتیجه قلیان. (199175)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۰۰:۲۶
خسته نباشید خدمت مسئولان زحمت کش (199176)