به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۲۸۴۱۲

دوری سه هفته ای نیمار از میادین ورزشی

گروه ورزشی: ستاره برزیلی بارسا در دقیقه 23 و در پی لیزخوردن و از دست دادن کنترلش مصدوم شد و تلاش کرد تا به جریان بازی بازگردد ولی دراین مسیر موفق نبود
دوری سه هفته ای نیمار از میادین ورزشی
بازی دیشب ورزشگاه کولیسئوم که بازی برگشت بارسا و ختافه در جام حذفی اسپانیا بود، شب خوبی برای نیمار نبود او در جریان این بازی از ناحیه قوزک پای راست مصدوم شده و در ابتدا نگرانی های زیادی دراین رابطه ایجاد شده بود ولی بعد از معاینات پزشکی مشخص شد که ماجرا اینقدرها هم جدی نیست. البته او در لحظه زمین خوردن از درد به خود می پیچید وهمین نگرانی ها را بیشتر کرده بود. بعد از اتمام این مسابقه سران بارسلونا اعلام کردند که ستاره برزیلی ازناحیه تاندون قوزک پای راست مصدوم شده و روز جمعه تست های دقیق تری روی پای او انجام خواهد شد و مدت دقیق مصدومیت او اعلام می شود ولی انتظار می رود که او دست کم برای سه هفته از میادین ورزشی به دور بماند.

بعد از این مصدومیت بود که نیمار از جایش بلند شدو تلاش کرد تا به زمین بازی بازگردد ولی وقتی روی پا ایستاد حتی نتوانست یک قدم راه برود. از همین رو او تعویض شد و الکسیس سانچس جایش را در زمین مسابقه گرفت و ستاره برزیلی با درد زیادی به رختکن منتقل شد. او لنگ لنگان از کنار زمین و با کمک دونفر از میدان خارج شد و برای او برانکارد آورده نشد. حالا احتمال می رود که او به بازی تیمش مقابل سیتی در دور یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برسد .
مرجع : گل