به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۲۸۵۳۵

مجيد جلالي باز هم استعفا داد!

گروه ورزشی: مجيد جلالي دوباره از سمتش در تراکتورسازي استعفا داد!
مجيد جلالي، سرمربي تيم تراکتورسازي صبح امروز (شنبه) جلسه‌اي را با مديرعامل اين باشگاه در تراکتورسازي برگزار کرد و در اين جلسه مجيد جلالي استعفاي خود را به مديرعامل اين باشگاه داده و خواهان پذيرش استعفاي خود از سوي اين باشگاه شده است. رفتار برخي از هواداران تراکتورسازي در بازي برابر صبا باعث دل آزردگي اين مربي شده و به نظر مي‌رسد شرايط براي ماندن اين مربي در تراکتورسازي فراهم نيست. با اين شرايط احتمال پذيرش استعفاي هيئت مديره باشگاه تراکتورسازي بسيار بالاست. بايد ديد پس از پذيرش استعفا، توني اوليويرا به تبريز مي‌آيد يا مسولان تراکتورسازي گزينه‌هاي ديگري هم در اختيار دارند يا خير.
مرجع : ایسنا

م.ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۳:۱۲
حیف جلالی. متاسفانه طرفداران تراکتور با انتظارات زیاد خودشون عرصه رو بر هر مربی تنگ می کنند. این انتظارات و این نوع برخورد, حرفه ای نیست. (199392)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۳:۴۲
شما ابتدا اطلاعاتتون رو درباره دلایل اعتراض هواداران تراکتور تکمیل کنین بعد.
دلیل اصلی اعتراضات هواداران نوع برخوردی است که هیئت مدیره باشگاه در قبال آنان انجام داد و به نوعی سر آنان را خواست که شیره بمالد. ابتدا بحث حضور کرار و بعد بازگشت تونی الیویرا مطرح شد و سعی کردند که تماشاگران را با خود همراه کنند، اما به ناگاه وقتی سیل علایق و امید ایجاد شده در بین طرفداران را دیدند از نظر خود برگشتند و دوباره مجید جلالی را سرمربی کردند. (199398)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۳:۲۸
بنده طرفدار پرسپولیسم و بعد از پرسپولیس دوست دارم تراکتور نتیجه بگیره. به نظرم وقتی به کسی اعتماد می کنیم باید بهش فرصت بدیم. جلالی مربی خوبیه و دستیاراش هم از بهترین ها هستند. با مدام عوض کردن مربی ها و مدیران عامل چیزی بدست نمیاد. نباید به حرف های یه سری دلال که فضا رو خراب می کنند گوش داد و باید به آینده تیم فکر کرد. (199395)
ائلدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۴:۳۷
شما وقتی تیمتون نتیجه نگیره اون هم با بهترین بازیکن ها، فکر نمی کنید اشکالی توی کادر فنی وجود داشته باشه؟ مخصوصا این که سرمربی قبلی با همون بازیکن ها هم نتایج بهتری می گرفت وهم خیلی خیلی هم محبوب بوده؟!!!!!! (199410)
جانم ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۶:۲۷
مگه خودتون همين كار رو با استيلي نكردين!!
من با حرف شما وقتي موافقم كه تو مملكت حساب كتاب باشه ولي وقتي همه چيز با رفتار احساسي پيش ميره راهي جز اين رفتارها باقي نمي مونه
الان مثلا براي تراكتور يه جمع 2000 نفري جوي رو درست كردن كه مربي عوض شه البته رفتار خود آقاي جلالي هم صحيح نبود (199418)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۳:۵۲
وقت رفتنش بود................ (199400)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۴:۱۵
من طرفدار فولادم
اگه چهرم یا پنجمم بشه ذره ای از جناب فرکی ناراحت نمیشم چون
با جونای شهرم عالی نتیجه گرفته تا الان
و آخه مگه چند تیم میتونه قهرمان بشه؟ اونم مربی که سال اول رفته به یک تیم (199407)
تراکتور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۶:۳۲
تراکتور این فصل تو اکثر بازی ها گل اول رو زده و بهترین خط حمله رو داره ولی این مربی هیچ وقت نتونست بازی را تا اخر ادامه بده و کلا تو نیمه دوم گل خورده پس این بر میگرده به این اقا که اول فصل میگفت من به بدنساز اعتقادی ندارم و خودم بدنسازی تیم رو به عهده میگرم . اقا ما مربی محتاط نمیخوایم یه مربی میخوایم که جرات داشته باشه سز بازیکنش داد بزنه تیم رو رو به جلو هل بده مث تونی ، امیر قلعه نویی ، کمالوند و هر بزرگوار دیگه . ایشون واسه نفر دوم بودن خوبن واسه اینکه تیم رو تمرین بدن نه اینکه هدکوچ باشن . (199419)