به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۲۸۷۸۹
رهبر گفتند از ژنو حق غنی‌سازی بدست نمی‌آید!

نقل‌قول‌عجيب نماينده افراطي از رهبر انقلاب

گروه سياسي: در حاليكه رهبر انقلاب شفاها و كتبا از مواضع تيم هسته‌اي ايران در مذاكرات اعلام حمايت نموده‌اند، جواد کریمی قدوسی٬ عضو تندرو و وابسته به گروه پايداري در کمیسیون امنیت مجلس می‌گوید رهبر انقلاب در جلسه‌ای گفته‌اند بعد از سه بار خواندن توافقنامه ژنو به این نتیجه رسیده که حق غنی‌سازی هسته‌ای از سوی ایران در آن «نادیده» گرفته شده است!
نقل‌قول‌عجيب نماينده افراطي از رهبر انقلاب
به گزارش برخي سایت‌هاي اصولگرا، کریمی قدوسی پنجشنبه گذشته در جمع محدودی افراد، سخنان تند و کم‌سابقه‌ای درباره تفاهم‌نامه ژنو بر زبان آورده که فایل صوتی آن نيز منتشر شده است. وی افزوده پس از امضای تفاهم‌نامه ژنو٬ رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای با حضور سران قوا و تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفته‌اند «من فقیه هستم و سه بار این متن را خوانده‌ام و از آن تثبیت حق غنی‌سازی هسته‌ای بدست نمی‌آید.»

آن‌طور که قدوسی اضافه کرده رهبري در این جلسه افزودند: «این توافقنامه ابهامات زیادی دارد و علت این مساله این هست که تیم مذاکره کننده بر حفظ حقوق هسته‌ای پافشاری نکرده است. رهبری در آن جلسه می‌گویند: یکی از مشکلات این موافقتنامه این هست که شما هر گامی را منوط کرده‌اید به توافق آمریکا و آمریکا با برنامه حساب شده وارد این بحث شده است.» این نماينده تندروي مجلس همچنین افزود: پس از این جلسه، پرونده از تیم مذاکره در وزارتخارجه گرفته شده و به شورای عالی امنیت ملی برگردانده شد!

بخش‌هاي ديگري از سخنان كريمي قدوسي را در ادامه بخوانيد:

... اگر رهبری مانع مذاکرات می‌شدند، متهم شماره یک را رهبری معرفی می‌کردند.
... {خطاب به تیم مذاکره کننده هسته‌ای} چرا تعهدات اشتباه دادید که فردا هزاران مانع بگذارند که نتوانید به موقعیت فعلی در بحث هسته‌ای برگردیم؟
... رآکتور آب سنگین اراک تنها پنج درصد از تکمیل شدن آن باقی مانده و ما آن را بواسطه این توافقنامه تعطیل کردیم. چرا؟
... بازرسان آژانس جاسوسان حرفه‌ای هستند.
... آقای ظریف در جمع جامعه مدرسین قم و نیز در نزد آیت‌الله علم الهدی گفته که این توافق نامه را ما ننوشتیم و آمریکایی‌ها نوشتن و این موافقت نامه نتیجه جاسوسی‌های قبلی آژانس انرزی اتمی هست.
... دشمنان بعد شش ماه، به این رقیق کردن اورانیوم ۲۰ درصد اکتفا نخواهند کرد و گام‌های بعدیشان برای تضعیف قدرت و حاکمیت نظام را برخواهند داشت.
... تا دیروز چین و روسیه حسابشان جدا بود ولی در این موافقت نامه، امضا این‌ها را هم گذاشتیم و این در حالی است که آمریکا نتوانسته بود علیه برنامه هسته‌ای ایران اجماع ایجاد کند ولی با این توافقنامه اجماع بوجود آمد.
... این دولت راستگویان بیاید و بگوید که مقاومت ملت را چگونه با این توافقنامه به باد داده‌اند و چقدر تهدید پس از توافقنامه علیه ما توسط استکبار صورت گرفته.
... ۱۰۰ روزه استقلال ۳۵ ساله کشور را زیر سوال بردید و بعد در جلسه خصوصی می‌گن اگر توافقنامه هسته‌ای را اجرا نکنیم، انقلاب اسلامی از دست خواهد رفت و ما نیازی به این سانتریفیوژ‌ها نداریم.
... آقای صالحی در کمیسیون امنیت ملی گفت ما عملا با این توافقنامه، فوق پروتکل الحاقی را که قبلا مجلس هفتم از پیوستن به آن ما را منع کرده بود، پذیرفته‌ایم.
... چرا باید وزیر روی ویلچر بشیند و بعد بره پای میز مذاکره؟ چون آمریکایی‌ها گفته بودن با تحریم‌ها شما را فلج کردیم؟
... این درست است که وزیر خارجه بیاید در دانشگاه بگوید که آمریکایی‌ها با یک بمب سیستم دفاعی ایران را بهم می‌ریزند؟
... ولایتی٬ شمخانی٬ حسینی٬ صالحی و باقری نامه‌های مفصلی در نقد این موافقت نامه خدمت رهبری نوشته‌اند و گفته‌اند که استقلال کشور در معرض خطر قرار گرفته است.
... آقای صالحی در کمیسیون امنیت ملی گفت کار‌شناسان فنی را هم آقای ظریف در مذاکرات ژنو راه ندادند.
... برای ما دعا کنید و ما خیلی در معرض خطر هستیم و از ما خیلی بترسید چرا که اگر ما مقامات‌‌ رها بشویم و از راه خارج بشویم، تنها عاملی که می‌تواند انقلاب را زمین بزند، همین مساله خواهد بود.