به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۲۹۰۹۹

120 سال زندان براي والدین بي‌رحم

گروه حوادث: براساس حکم دادگاه فلوریدا پدر و مادری بی‌رحمی که پسر 12 ساله را به مدت دو سال در کمد لباس زندانی کرده بودند به 120 سال زندان محکوم شدند.
120 سال زندان براي والدین بي‌رحم
متهمان پرونده شارون گلاس 49 ساله نامادری و همسرش مایکل مارشال 40 ساله پسر 12 ساله خود را به مدت دو سال در کمد لباس محبوس کرده بودند. این والدین بی‌‌رحم مایکل را به حدی گرسنگی داده بودند که قادر به ایستادن بر روی پاهای خود نبود و پس از گذشت وی توسط حمله ضربتی ماموران پلیس بسیار لاغر و حدود 18 کیلوگرم از خانه مخوف پدر نجات یافت. قاضی پرونده ادوارد استوارت گفت: شارون نامادری شیطان صفت را به 8 فقره سوء استفاده کودکان محکوم کرد و مایکل به خاطر آگاهی داشتن از ماجرا و همدستی با همسرش گناهکار شناخته شد.

شارون متهم ردیف اول پرونده در طول دادرسی در دفاع از خود به قاضی گفت: وی قصد داشت همسرش را ترک کند اما بارها از سوی مایکل تهدید بزرگ شده بوده و به همین خاطر چاره‌ای جز ماندن در آن خانه را نداشت. این زوج سال 2012 پس از گزارش همسایگان مبنی بر مفقود شدن فرزند آنان به پلیس دستگیر شدند. پسر مایکل که نامش ذکر نشده به قاضی دادگاه گفت: در زمان اسارت صد بار به دلیل گرسنگی تا پای مرگ رفتم و با وجود التماس‌های بسیار با زهم پدر و نامادری‌ام در قفل شده را باز نمی‌کردند تا به من غذای کافی بدهند و آنقدر مرا سیر می‌کردند تا زنده بمانم و عذاب بکشم.
مرجع : باشگاه خبرنگاران