به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۲۹۷۰۶

علی پروین رسما مدیرعامل پرسپولیس شد

گروه ورزشي: رئیس هیات مدیره پرسپولیس اعلام کرد که علی پروین مدیرعامل این باشگاه شده است.
علی پروین رسما مدیرعامل پرسپولیس شد
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: از امروز آقای پروین به عنوان مدیرعامل در باشگاه فعالیت رسمی خود را آغاز کردند و با اقتدار و قوت تلاش خواهند کرد تا انتظارات هواداران را برآورده سازند. محمدصادق اکبری افزود: نشست بسیار خوبی به اتفاق آقای نامی و منتقمی با علی پروین داشتیم و آقای پروین از امروز در باشگاه مستقر شده و فعالیت خود به عنوان مدیرعامل را آغاز کردند. البته آقای پروین طی دو سه روز گذشته نیز در باشگاه حضور یافته بودند اما از امروز فعالیت رسمی ایشان به عنوان مدیرعامل آغاز شد و انشاالله همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس از کادر مدیریتی گرفته تا هواداران، کادر فنی، بازیکنان و پیشکسوتان دست به دست هم خواهند داد تا در شش بازی پیش رو و با جدیت و کسب نتایج مطلوب موجب سربلندی و شادی هواداران شوند.

اکبری تصریح کرد: در نشستی که با آقای دکتر گودرزی داشتم موضوعات باشگاه پرسپولیس با ایشان در میان گذاشته شد و آقای وزیر که معتقد بر رعایت ساختار باشگاه هستند تاکید کردند تصمیمات هیئت مدیره باشگاه نافذ و مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است و بر همین اساس نیز آقای پروین که از سوی هیئت مدیره انتخاب شده بودند فعالیت رسمی خود به عنوان مدیرعامل را آغاز کرده و با اقتدار و قدرت برای سربلندی پرسپولیس تلاش خواهند کرد. نظر هیئت مدیره مورد تایید وزارت ورزش بوده و هیئت مدیره نیز برخلاف گمانه زنی های مطرح شده هیچ گزینه دیگری نداشته و همه مباحث تمام شده تلقی می‌شود و آقای پروین به مدیرعامل باشگاه فعالیت خود را آغاز کردند.

سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۱۷:۰۴
خا رو شکر بالاخره بعد از سالها سیاسی بازی ینفر از جنس فوتبال سکان دار پرسپولیس شد . بامید روزهای بهتر (201744)
فقیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۱۷:۱۱
این حرفا هیچ دردی رو برای مردم دوا نمیکنه.
توروخدا یه فکری به حاله مردم کنید.
بخداتاوقتی که با هم نشن هیچ پیشرفتی اتفاق نمیوفته. (201745)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۱۷:۲۹
بیچاره پرسپولیس .بازگشت به عقب . متاسفم . یکی مثل دادکان باید خانه نشین باشد وسلطان علی پرورین به واسطه .... رییس! متاسفم برای جناب وزیر. (201750)
هوادار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۱۷:۳۵
بیست سال به عقب ... متاسفم (201754)
آبتین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۱۷:۳۶
خدا رو شکر
چی بود اون ................ (201755)
abas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۱۸:۴۸
متاسفم !برگشت به عقب همیشه تلخ هست
این همه آدم مدیر قطع الرجال بود! متاسفانه هیچ وقت تعریفی ازمدیر نداریم
مدیریت سواد،تجربه مدیریت نمیخواد؟اصلا مملکت کسی نیست بررسی کنه؟اسطوره ای محترم بزرگی محترم ،آقا- جان هرکه دوست داریدبیاید پرسپولیس رو گوشت قربانی نکنید، بابا این تیم کلی طرفدارداره سکته ندید! (201758)
یک شهروند درجه چندم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۱۸:۵۴
فرق بین بازرگان وکردان چقده؟؟مقادیر داده شده رو بذار تو معادله..تواین قسمت از زمین هیچوقت هیچ چیز درست نبود سرجاش نبود. (201759)