به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۲۹۷۲۵

ماتا: من‌یونایتد هنوز شانس قهرمانی دارد

گروه ورزشی: خوان ماتا، ستاره جدید منچستریونایتد، معتقد است این تیم علی رغم قرار داشتن در رتبه هفتم جدول لیگ برتر، هنوز شانس قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر را دارد.
ماتا: من‌یونایتد هنوز شانس قهرمانی دارد
ماتا این هفته با انتقالی 37 میلیون پوندی از چلسی به منچستریونایتد پیوست و امروز به طور رسمی به رسانه ها معرفی شد. منچستریونایتد در حال حاضر 14 امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد اما ماتا معتقد است تیم جدیدش شانس دفاع از عنوان قهرمانی اش را دارد. او به خبرنگاران گفت:" صادقانه بگویم، چیزی که در مورد منچستریونایتد بیش از همه دوست دارم، شخصیت آن است. فکر می کنم برای سایر تیم ها، قرار گرفتن در چنین جایگاهی، قهرمانی را بسیار بسیار دشوار می کند اما منچستریونایتد می تواند این کار را انجام بدهد. آنها همیشه توانسته اند.

این باشگاه به جنگیدن تا آخرین لحظه عادت دارند؛ برای اینکه نتایجی که می خواهند را به دست بیاورند؛ برای نشان دادن شخصیت شان. این تصویر واقعی منچستریونایتد است، جنگیدن برای پیروزی و پشت سر گذاشتن شرایط دشوار." ملی پوش اسپانیایی همچنین در مورد باشگاه سابقش صحبت کرد و 6 ماه پایانی حضور در استمفوردبریج را دشوار توصیف کرد. " من در 6 ماه آخر به آن اندازه که می خواستم، بازی نمی کردم اما به ژوزه مورینیو احترام می گذارم؛ او مربی بزرگی است. من به هم تیمی هایم احترام می گذارم. من در هر بازی تمام تلاشم را می کردم اما وقتی منچستریونایتد پیشنهاد داد، فرصت خوبی برای ادامه دوران حرفه ای ام به دست آوردم.
مرجع : گل

سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۲۰:۳۸
اگه آلکس بود حق با ماتا بود چون هر غیر ممکنی را ممکن می کرد اما حالا دیگه نه. (201775)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۲۳:۲۳
قرمز هاي انگليس هم مثل قرمز هاي ما انگار يه كم خوش خيالن. (201814)