به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۲۹۷۲۹

قاسم‌پور: ديگر نمي‌توانم تيم را جمع كنم

گروه ورزشی: سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به رفع نشدن مشكلات مالي تيمش گفت: اكنون مرگ تيم ما فرا رسيده است و خود آقايان بيايند و آن را جمع كنند.
قاسم‌پور: ديگر نمي‌توانم تيم را جمع كنم
ابراهيم قاسم‌پور اظهار كرد: درخصوص مشكلاتي كه داشته‌ايم به كرات صحبت شده است و اين كه چرا در اين ديدار باختيم را بايد از مسوولان باشگاه بپرسيد. وي افزود: زماني كه تيم‌مان در شرايط خوبي است، كسي به سراغ آن نمي‌آيد و حتما زماني هم كه شرايط آن بد است بازهم كسي به سراغش نمي‌آيد. سوال من از مسوولان اين است پس شما بايد چه زماني دور و بر تيم‌مان را بگيريد و چه زماني بايد با اعضاي تيم نشستي داشته باشيد؟

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: براي اولين بار است كه در تمام عمر ورزشي‌اي مي‌بينم كه وقتي يك تيم چه نتيجه خوب و چه نتيجه بد مي‌گيرد، هيچ كسي را در كنار خود نمي‌بيند كه اين جاي تاسف دارد. يا آقايان چيزي از فوتبال سرشان نمي‌شود و يا ما چيزي سرمان نمي‌شود. به هر حال نبايد تيم را به امان خدا رها كنند. وي ادامه داد: زماني كه تيمي شرايطش خوب است بايد دور و بر آن را بگيرند و به آن روحيه دهند تا شرايطش حفظ شود و زماني هم كه شرايط آن بد است، بازهم بايد دور و بر آن را احاطه كنند و به آن روحيه و انگيزه دهند؛ حال سوال من از آقايان اين است كه شما چه زماني دور و بر تيم‌تان بوده ايد و چه زماني جلسه‌اي با مربيان و بازيكنان تيم‌تان برگزار كرده‌ايد؟

قاسم‌پور عنوان كرد: زماني كه تيم‌مان در صدر جدول با تيم پديده هم‌امتياز بود، اصلا آقايان را نمي‌ديديم و زماني هم كه شرايط‌مان بد است و مشكل مالي داريم بازهم آن ها را نمي‌بينيم. شايد بگويند به دليل اين كه باخته‌ايم اين را مي‌گويم ولي من زماني هم كه برده‌ايم، گفته‌ام كه مشكل داريم. وي افزود: دو ماه پيش هم گفتيم آقايان، مشكلات ما را حل كنيد و نگذاريد وارد حاشيه شويم، چرا كه اگر تيم وارد حاشيه شد، اگر اكنون به چهار ميليارد تومان پول نياز داريم، فرداي آن اگر 40 ميليارد هم بياوريد، ديگر نمي‌توانيد مشكلات را حل كنيد. سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اكنون هم مي‌گويم آقايان برويد 40 ميليارد تومان بياوريد، ببينيد ديگر مي‌توانيد مشكل را حل كنيد. بنده به عنوان مربي ديگر نمي‌توانم هيچ كاري براي تيم انجام دهم و آقايان اگر ناراحت هستند بروند مربي‌اي كه مي‌تواند كاري براي تيم انجام دهد، بياورند. من ديگر نمي‌توانم تيم را جمع كنم.

وي بيان كرد: قبل از بازي با نساجي گفتم من با تيم تمرين مي‌كنم و شرايط روحي بازيكنان را مي‌دانم. اين تيم ديگر مانند قبل تمرين نمي‌كند. سه، چهار روز پيش ديدم بازيكنانم بي‌انگيزه تمرين مي‌كنند و به همين دليل تمرين را نيمه‌كاره تمام كردم. زماني هم كه تيمي به اين صورت مي‌شود، بدانيد مرگ آن است و اكنون هم زمان مرگ تيم ما است و خود آقايان بيايند و آن را جمع كنند. من هم هيچ جواب فني‌اي ندارم كه به خبرنگاران بدهم و آقايان بايد پاسخگو باشند. تيم ما ديگر مُرد و بايد مرده آن را دفن كرد.
مرجع : ایسنا