به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۴
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۲۹۷۵۸

رييس‌جمهور: برخی نه در جنگ و نه در انقلاب بودند،‌ اکنون یک‌شبه انقلابی شده‌اند

گروه سياسي: رییس‌جمهور در دیدارِ مجمع نمایندگان استان هرمزگان تأکید کرد: باید کشور را برای سرمایه‌گذاری‌های وسیع اقتصادی آماده کنیم و سرمایه‌گذاری بدون آزادی، ثبات و امنیت شکل نمی‌گیرد.
رييس‌جمهور: برخی نه در جنگ و نه در انقلاب بودند،‌ اکنون یک‌شبه انقلابی شده‌اند
دکتر حسن روحانی در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های استان هرمزگان و آشنایی با مشکلات و مسایل آن گفت: استان هرمزگان به دلیل موقعیت استراتژیک، از جمله واقع شدن در کنار تنگه هرمز بسیار با اهمیت است. رییس‌جمهوری با اشاره به مشکلات این استان، از جمله بهداشت و درمان و آب شیرین گفت: دولت برنامه‌هایی برای رفع آنها خواهد داشت و اکنون بحث‌های اصلی برای حل چنین مشکلاتی مطرح است که البته برخی از این مشکلات در بسیاری از استان‌ها وجود دارد.

دکتر روحانی در ادامه این جلسه، به سرمایه‌گذاری در کشور، به‌ویژه در استان هرمزگان اشاره کرد و سپس با یادآوری سفر اخیر خود به داووس و جلساتی که با بازرگانان، صاحبان صنایع بزرگ جهان و مدیران شرکت‌های بین‌المللی داشت، گفت، بسیاری از کمپانی های مهم آماده سرمایه گذاری در این کشورند. رییس‌جمهوری تصریح کرد: کشور ایران استعداد زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد، اما باید شرایط بهتری برای سرمایه‌گذاری بیشتر بوجود آورد.

روحانی خاطرنشان کرد: در کشور ما برای ایجاد توسعه نیازمند کاری بزرگ هستیم. سرمایه داخلی، کفایت لازم برای همه طرح ها را ندارد. روحانی با اشاره به برخی از لحن های تند تعداد معدودی در رسانه ها گفت: برخی انقلابی‌تر از همه شده‌اند؛ آنها نه در جنگ و نه در انقلاب بودند و اکنون یک‌شبه انقلابی شده اند. رییس‌جمهوری افزود: توسعه کشور به تعامل مناسب‌تر با جهان گره خورده است، با این حال حاضر نیستیم حقوق و عزت ما خدشه دار شود. اگر چه دولت، با اتکا به رأی و حمایت مردم توانست با شش قدرت بزرگ جهان سر یک میز بنشینند و با آنها گفت‌و‌گو کند و به تفاهم برسد. در واقع این قدرت و عظمت ملت بود.

روحانی با اشاره به سرمایه‌گذاری خارجی در ایران گفت: در سرمایه‌گذاری خارجی، ایرانیان خارج از کشور باید پیشقدم شوند، اینجا آب و خاک آنهاست. باید ایرانیان و مدیران ارزشمند ایرانی را که در شرکت‌های بزرگ جهانی مشغول فعالیت هستند، برای سرمایه‌گذاری در ایران ترغیب کنیم. رییس‌جمهور به مشکلات استان هرمزگان پرداخت و با بیان اینکه اکنون بزرگترین پایانه‌ دریایی در هرمزگان واقع است، گفت: باید روابط مان با همسایه‌های جنوبی نزدیک شود.

روحانی مسأله گردشگری در استان هرمزگان را از جمله جاذبه‌های این استان دانست و خواستار آن شد که مسئولان این شهر، سواحل خلیج فارس را برای استفاده گردشگران، مهیا و زیباتر کنند. در ابتدای این جلسه، نمایندگان استان، هر یک به مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند و خواستار رفع آنها شدند.

۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۰۹:۴۶
قابل توجه آقایان پایداری !!! (201837)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۰:۲۱
حاج آقا شما هم که تو جنگ نبودی و صرفا عکس یادگاری میگرفتی.
تو جنگ بودن به معنای سمت و پست جنگی داشتن نیست، در میدان بودن مهمه.
خیلی ها بودند که خط مقدمشون اهواز بود و دنبال عکس یادگاری بودند. (201848)
فلق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۶:۰۰
در میدان بودن مهمه البته داشتن سن شناسنامه ای هم مهمه! بعضی از این انقلابی تر ها سنشون به 35 هم نمیرسه!!! (202019)
رزمنده و جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۰:۲۲
واقعا قربان بیان رییس جمهور محترم.ادعایی نیست ولی همانهایی که رییس جمهور محترم فرمودند هر جا کم می آورند میگویند فلانی جبهه نبوده یا از جنگ چیزی نمیداند .مثلا در مورد وزیر محترم امور خارجه حالا ما که بودیم چقدر حرفمان برای همان عده ی قلیل مهم است؟امیدوارم همه به سر افرازی ایران و ایرانی کمک کنند فرقی ندارد قبلا کجا بوده. (201849)
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۰:۴۹
خیلی ها هم انقلابی بودند و اکنون در کنار دشمنان ملت نشسته اند... (201863)
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۰:۵۸
وقتی انقلابیون را به حاشیه می برند ،حزب قائدین بدونه هیچ هیزینه ای انقلاب را برای خود مصادره میکند و 8 سال با ارایه یک دیدخشن اسلام را بین جوانان بد جلوه دهد (201865)
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۶:۰۲
اصلا دیگه چیزی گذاشتن از اسلام بمونه؟!! من که بعضی مواقع دچار پارادوکس شدید میشم! آخه چیزی که این حضرات به نام اسلام انتشار می فرمایند کمتر شباهتی با اسلام قرآنی ندارد! (202020)
مطلبيf
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۱:۰۰
قابل توجه احمدي نژاد و ياران غارش... (201868)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۲:۰۴
آقاي روحاني منظورشون منتقداشونه ديگه؟؟؟؟
هركس از ايشون انتقاد كنه يا تندرو يا ربطي به انقلاب نداره و از اين حرفا....
عجب دولت اعتدال و نقدپذيري داريم (201884)
اعلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۶:۰۳
iهرکسی از ظن خود شد یار من
وز درون من نجست احوال من
تفسیر به رای نفرمایید لطفا حضرت مقسر! (202021)
دقیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۲:۱۷
البته منظور ایشون جوونایی که اول انقلابو زمان جنگو بعدش به دنیا اومدن نبود...
کسانی رو گفتن که هم قبل هم بعد انقلاب و هم در زمان جنگ بودن اما معلوم نبود کجا بودن و حالا اومدن دنبال رانت و بخور بخور وتقسیم غنایم ...!؟ (201887)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۳:۱۰
مثلاً دکتر ظریف که سربازیش هم تو خاک امریکا بوده!!!!!!! (201917)
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۵:۵۲
ایضا اکثر وزرای دو دولت قبل ! (202012)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۶:۰۴
تو حتما باهاش هم دوره بودی که مطلعی!!! (202022)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۴:۱۱
جانا سخن از زبان ما می گویی.همین افراد یک انقلاب سترگ وآزادی خواهانه را به این سرنوشت دچار کرده اند.همه جا هم هستند.به قول متخصصین سرطان شناسی متاستاز کرده اند.برای همه له له شده اندو کسی هم جلودارشان نیست.پول بی حساب هم دارند.نگران فردای انقلاب و کشور باید بود. (201959)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۸:۴۴
یعنی فقط کسانی که در جنگ بودند یا در انقلاب اجازه فعالیت و اظهار نظر دارند یا هر ایرانی با هر فکر و خط مشی سیاسی (202115)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۲۱:۴۷
گل گفتی روحانی جان (202248)