به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۰ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۲۹۹۲۶

کاندیدهای پوستروعکس جشنواره تئاتر

گروه فرهنگ وهنر: در بخش مسابقه پوستر تئا‌تر ۱۱۶ اثر از ۶۲ هنرمند و در بخش مسابقه عکس تئا‌تر ۵۲۶ اثر از ۱۱۰ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نفرات برگزیده در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.
کاندیدهای پوستروعکس جشنواره تئاتر
دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر ۸ هنرمند شرکت کننده در بخش مسابقه پوس‌تر تئا‌تر را به عنوان کاندیدا‌های دریافت جایزه این بخش معرفی کرد. از بین ۶۲ طراح شرکت کننده در بخش مسابقه پوستر تئا‌تر، شکوه احمدی، محمد افشار، صالح تسبیحی، رضا باباجانی، بهراد جوانبخت، خیام مویدی، کمال کچوئیان و ایلیا تهمتنی به عنوان نامزدهای دریافت جایزه این بخش معرفی شدند. در بخش مسابقه پوستر تئا‌تر ۱۱۶ اثر از ۶۲ هنرمند به بخش مسابقه راه یافت و در نمایشگاه پوستر‌های تئا‌تر بر دیوار قرار گرفت.

برگزیدگان بخش مسابقه پوستر تئا‌تر در مراسم اختتامیه که روز شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ در تالار وحدت برگزار می‌شود معرفی می‌شوند. در این بخش نفرات اول تا سوم به همراه یک تقدیر روی صحنه می‌روند. همچنین از بین ۱۱۰ عکاس شرکت کننده در بخش مسابقه عکس تئا‌تر، مهسا صفاری‌پور، ساره سرلک، پیمان ایروانی، رضا قاسمی زرنوشه، پریناز آل آقا، صنم توکلی، نیلوفر بغلاتی و محمد وفایی به عنوان نامزدهای دریافت جایزه این بخش معرفی شدند.

در بخش مسابقه عکس تئا‌تر ۵۲۶ اثر از ۱۱۰ هنرمند به دبیرخانه رسید که مجموعه عکس‌های بر‌تر جشنواره در نمایشگاه عکس‌های تئا‌تر بر دیوار قرار گرفت. برگزیدگان بخش مسابقه عکس تئا‌تر در مراسم اختتامیه که روز شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ در تالار وحدت برگزار می‌شود معرفی می‌شوند. در این بخش نفرات اول تا سوم به همراه یک تقدیر روی صحنه می‌روند.
مرجع : ایلنا