به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۳۰۱۴۸
کريمي: اميدوارم اين آرزو را با خود به گور نبرم

آرزويم خداحافظي با پيراهن پرسپوليس است

گروه ورزشی: هافبک سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آرزويم خداحافظي با پيراهن پرسپوليس است و اميدوارم اين آرزو را با خود به گور نبرم.
آرزويم خداحافظي با پيراهن پرسپوليس است
علي کريمي در گفت و گويي متفاوت با برنامه ورزش از نگاه دو به اتفاقاتي که برايش در پرسپوليس طي سالهاي اخير افتاده اشاره کرد. وي که در اين چند سال هرگز اينگونه جنجالي صحبت نکرده بود در ابتداي صحبت هاي خود گفت: هميشه دوست داشتم با پيراهن پرسپوليس خداحافظي کنم و اميدوارم اين آرزو را با خود به گور نبرم! هافبک سابق پرسپوليس ادامه داد: خدارا شکر مي‌کنم که در جايگاهي هستم که مردم به من لطف دارند. اين موضوع هم به خاطر دعاهاي پدر و مادرم و مردم بوده است اما اين روزها متاسفانه کساني وارد فوتبال شده اند که ساده ترين اطلاعات را درباره اين رشته ندارند. اتفاقي که براي مهدوي‌کيا افتاد براي من و امثال من هم مي‌افتد.به خاطر اين بود که همان شب بعد از خداحافظي مهدوي‌کيا تصميم احساسي گرفتم و بعد از مشورت با مشاورانم دوباره به ميادين برگشتم.

کريمي در صحبت هاي انتقادي خود تاکيد کرد: کساني که حتي 10 بازي فوتبال را هم نديده اند پا به اين ورزش گذاشته و به نظر من با اين کار جنايت مي‌کنند.همانطور که وقتي ميبازند پاسخگوي مردم نيستند.اينگونه آدمها هنگامي که مي‌روند تازه قيافه حق به جانب مي‌گيرند و بر سر ردم منت مي‌گذارند. وي در خصوص اختلافاتش با باشگاه پرسپوليس گفت: همکاري من با پرسپوليس اين اواخر حرف و حديث داشت، در حالي که من در ليست 18 نفره بازي با سپاهان نبودم وقتي تيم باخت آقايان به تهران که رسيدند من را اخراج کردند! بعدا عنوان کردند که من در ديدار با داماش داد و بيداد کردم؛ اما براي خود من هم سوال بود که اگر من در بازي با داماش داد و بيداد کردم چرا بعد از همان بازي من را اخراج نکردند؟

کريمي ادامه داد: ما بعد از بازي با داماش با استقلال بازي داشتيم و بعد از آن با نفت تهران و بعد با سپاهان، آقايان گذاشتند بازي با استقلال تمام شود و يک هفته بعد هم با نفت بازي کرديم تازه يادشان افتاد که من به خاطر بازي با داماش بايد اخراج شوم! هافبک کنوني تيم تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که اگر به او کارت قرمز بدهند او اين کارت را به چه کسي نشان مي‌دهد گفت: من به خودم کارت قرمز مي‌دهم چون آنطور که بايد و شايد از محبت و حمايت مردم استفاده نکردم.شايد زمان اين اجازه را به من ندهد ولي دوست دارم محبت مردم را جبران کنم. مردم شماره هشتي را مي‌خواهند که دريبل بزند و خوب بازي کند. اگر زماني اين فرصت نصيبم شد مطمئن باشيد براي شاد کردن دل مرد بازي مي‌کنم.

کريمي در خصوص اينکه اگر روزي مربي شود و يک بازيکن مثل کريمي داشته باشد با او چه برخوردي مي‌کند گفت:از او به بهترين شکل استفاده مي‌کنم.شايد اختلاف سليقه وجود داشته باشد اما انصافا در زمين تاثيري ندارد چون بازيکنان در زمين براي کمک به يکديگر تلاش مي‌کنند.اينکه مي‌گويند بازيکنان کم کاري مي‌کنند تا يک مربي يا مدير را زمين بزنند اصلا صحت ندارد.

وي در خصوص شايعاتي که پيرامون پاس ندادن وي به برخي ها مطرح شده بود گفت: منظور شما را متوجه شدم،خيلي ها از اين حرف ها زدند ولي بدانيد که پاسهاي گل و سانترهايي که براي آقايان ارسال کرديم چقدر در گلهاي زده برخي ها تاثير داشته است؟! از سال 2001 تمام کار هجومي روي دوش اين آقا بود ولي انسان بايد انصاف داشته باشد و گذشته را فراموش نکند. من با کسي مشکلي نداشتم ولي يک آقايي بود که دوست داشت همه توپها در تيم ملي به او ختم شود! همين آقا در بازي با اردن از الفاظ مناسبي در مقابل من استفاده نکرد در حالي که من خيلي جوان بودم!هر بازيکني جديد به تيم اضافه مي‌شد همين شرايط را داشت!

کريمي ادامه داد:بايد به پيشکست احترام گذاشت ولي نه اينکه اينگونه شود، خدا را شکر که من از اين کارها انجام نمي دهم.حالا که اين حرف ها را زدم يادي از آقاي هاشمي نسب کنيم که وقتي من بي اسم و رسم و بي سر و صدا از ليگ دو به پرسپوليس آمدم او چپ و راست ما را در تمرينات مي‌زد! کريمي در خصوص اولين ماشين خود نيز گفت: من يک پيکان استيشن گوجه اي داشتم که با آن اصلا به تمرين نمي رفتم. يک روز خيلي دير شده بود و من براي آنکه زودتر برسم با ماشين به تمرين رفتم. اسماعيل حلالي وقتي ماشينم را ديد شروع به اذيت کردن کرد و گفت اين چه ماشيني است که سوار مي‌شوي در همان لحطه گل محمدي در رختکن گفت مگر چه اشکالي دارد؟ الان کريمي از مقابل ورزشگاه مسافر مي‌زند تا ميدان آزادي، هم کاسبي کرده هم به منزلش مي‌رسد، همين شد که ديگر سوار آن ماشين نشدم و با آن به تمرين نرفت.

هشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۱۱:۲۵
8 افسانه‌ای ... (202921)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۱۱:۳۳
کریمی رو خیلی دوست دارم . جزو سرمایه های ملی و اخلاقی ماست . (202927)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۱۲:۰۱
زنده باشی اسطوره ... هوادار واقعی پرسپولیس مثل کوه پشت تو هست نه پشت سرداران و شیرینی ها و ... (202932)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۱۸:۴۴
تو با رفتارت برای پرسپولیس وخودت آبرو و اعتباری نگذاشتی
تو آدم کم ظرفیتی هستی برو دنبال کارت تازه پرسپولیس از شرت راحت شده
نون گندم شکم فولادی میخواد (203068)