به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۳۰۱۹۹
قلعه‌نویی، کی‌روش را به مناظره فراخواند

قلعه‌نویی: آقاي کی‌روش بي‌معرفتي كردي!

گروه ورزشی: امیر قلعه‌نویی، کارلوس کی روش را به مناظره تلویزیونی دعوت کرد.
قلعه‌نویی: آقاي کی‌روش بي‌معرفتي كردي!
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از صحبت‌های کارلوس کی روش در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم، از آمادگی‌اش برای مناظره با سرمربی تیم ملی خبر داد. او گفت: ما ایرانی هستیم و معرفت داریم. آقای کی روش در برنامه تلویزیونی و به صورت یک طرفه ادعاهایی را مطرح کرد اما من ایشان را به حضور در یک برنامه تلویزیونی و مناظره دعوت می‌کنم. با هم می‌نشینم و رو درروی هم حرف‌هایمان را می‌زنیم، آن وقت مردم هستند درباره حرف‌هایمان قضاوت می‌کنند. قلعه‌نویی افزود: در هر برنامه‌ای که کی روش صلاح می‌داند حاضرم شرکت کنم. حتی حاضرم در برنامه دوشنبه شب این هفته 90 شرکت کنم آن هم در شرایطی که همه می‌دانند عادت ندارم در میانه فصل در تلویزیون حاضر شوم. می خواهم جلوی مردم حرف‌هایم را بزنم. او در تلویزیون و به صورت یک طرفه حرف‌هایش را زد اما من این آمادگی دارم که در حضور کی‌روش صحبت‌هایم را مطرح کنم. از او می خواهم هر مدرک و سندی که دارد با خودش بیاورد. آن وقت این مردم هستند که درباره حرف‌هایمان به جمع بندی می‌رسند.
مرجع : ایسنا

رسولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۱۲:۵۹
اقای قلعه نویی سند مدرک نمی خواد که لیگ واسه خاطر تیم شما ۴-۵هفته عقب افتاده این چیزی که اتفاق افتاده .همه شمارو کی روش رومیشناسن ومی دونن کی راست می گه (202948)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۱۳:۱۰
بابا سالهاست هیچ مقام باشگاهی نداریم.بسه دیگر این همه حاشیه.بگذارید مربی تیم ملی کارش را بکند.چند سال پیش کره به خاطر جام جهانی حتی در باشگاههای آسیا شرکت نکرد. (202955)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۱۳:۲۵
. . .
کره جنوبی بعد از بازی با ایران ، تا الان 15 بازی دوستانه داشته اما تیم ایران فقط به خاطر . . . شما تا الان با چه تیمایی بازی کرده ؟؟؟
یه کم حیا خوبه آقای با معرفت . . . (202962)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۱۵:۲۳
جناب خودت هم می دونی که کی روش با تو حرف نمی زنه ولی اینا رو میگی که خودتو تبرئه کنی
راستی خودت تنها میری مناظره یا به "علی" هم میگی همراهت باشه؟ (203008)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۱۶:۱۹
کی روش حرف حق رو میزنه شما ها با این بازی هایی که انجام میدید بهتر انجام ندید حداقل تیم ملی رو بذارین به حال خودش تا مردم دل شون به تیم ملی شون گرم باشه نه به باشگاه هایی که هر روز حاشیه و دعوا دارن اینم شد لیگ برتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (203024)
س م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۲۱:۵۲
آره دیگه قلعه نویی راست میگه!!!
این عقب افتادن های لیگ هم مثل قهرمانی های متوالی ایشون طبیعی یه!!!!!! (203139)