به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۰۳۴۱
مزاح لاريجاني با قاضي پور؛

برای شما یک آتش‌نشانی درست می‌کنیم!

گروه سياسي: نماینده ارومیه در مجلس امروز طی تذکری با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و تغییر داده شدن جای صندلی‌ها و نصب گل گفت: تذکر من به شخص رئیس و هیات رئیسه درباره صحن علنی مجلس و نصب این گل‌ها است.
برای شما یک آتش‌نشانی درست می‌کنیم!
نادر قاضی‌پور افزود: طراح صحن علنی مجلس آدم با عقلی بوده است و برای حوادث پیش‌بینی‌های لازم را کرده بود اما شما به جای اینکه آتش‌نشانی برپا کنید اورژانس برپا کردید و جایی که برای عبور آتش‌نشان‌ها در قسمت درب شرقی بوده است را بسته‌اید. شما با این تغییرات راه فرار را بسته‌اید و این درب‌ها همیشه بسته است. جان نمایندگان در خطر است آنها در موقع خطر از کجا فرار کنند امکان اینکه 50، 60 نفر از نمایندگان جانباز مجلس در این صورت زیر پاها له می‌شوند.

قاضی‌پور گفت: خواسته ما و نمایندگان این است که این گل‌ها و دیوارها را از صحن علنی بردارید که راه فرار باشد. طراح چنین دکوری آدم بی‌عقلی بوده است. تمام درب‌ها بسته شده است و حتی جان حضرت عالی در خطر است. لاریجانی رئیس جلسه علنی امروز گفت: شما نگران جانتان نباشید.

قاضی‌پور در ادامه سخنان خود گفت: جان نمایندگان در آینده در خطر است و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای بیفتد هیچ‌کس نمی‌تواند فرار کند. رئیس جلسه علنی مجلس در ادامه گفت: برای شما یک بخش آتش‌نشانی درست می‌کنیم.

قاضی‌پور در پاسخ به این جواب لاریجانی گفت: آقای لاریجانی من خودم دوره آتش‌نشانی دیده‌ام اگر شما آتش بگیرید شما را نجات خواهم داد. من شما را دوست دارم اما این گل‌ها و دیوارها باید برداشته شود.لازم به ذکر است از دو هفته پیش صحن علنی مجلس شورای اسلامی دچار تغییراتی شده است و برخی دکورهای جدید در آن نصب شده است.

حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۱۳:۴۹
ببینید چقد جونشونُ میخوان ولی ما در بدترین شرایط و نا امن ترین مکان ها کار می کنیم و حرفی هم نمیزنیم... توی شهر خبری از آتش نشانی و اورژانس مجهز و کارآمد نیست ولی این آقایون طلب آتش نشانی و اورژانس اختصاصی دارن!!!! (203293)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۱۶:۳۰
جدای از شوخی
من به ایشان حق میدهم.
یکی از اساتید ما در طراحی این ساختمان نقش داشته و میگفت برای ایمنی آن تلاش بسیاری شده و معماری آن بسیار خوب و با امنیت بالا طراحی شده. قطعا این تغییر شیوه چینش اصلی را دچار خدشه می کند.
بهتر است با وضع قوانین بهتر در نظارت به نمایندگان، مانع تجمعات بیهوده شویم نه اینکه دست به گلدان کشی و احتمالا دیوار کشی بزنیم. (203344)