به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۳۰۳۴۹

تمام نقل و انتقالات ديشب فوتبال اروپا

گروه ورزشی: فوتبال اروپا در آخرين ساعت‌هاي نقل و انتقالات ژانويه شاهد چندين جابجايي بين باشگاه‌هاي معتبر بود.
تمام نقل و انتقالات ديشب فوتبال اروپا
پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا شب گذشته (جمعه) بسته شد و در اين بين چندين بازيکن جديد بين باشگاه‌هاي اروپايي جابجا شدند.

* هافبک سوئدي راهي آرسنال شد
آرسنال که با معضل مصدوميت بازيکن در هفته‌هاي اخير مواجه بوده است و نمي‌تواند از آرون رمزي تا شش ماه استفاده کند موفق شد کيم کالستروم سوئدي را با قراردادي قرضي به مدت شش ماه به خدمت گيرد.

* برباتوف جانشين فالکائو شد
دميتار برباتوف، مهاجم گلزن بلغاري فولام نيز با باشگاه موناکو به توافق رسيد تا جانشين رادامل فالکائو مصدوم در تيم موناکو شود.

* ديگو به خانه خود باز گشت
ديگو، هافبک برزيلي ولفسبورگ به صورت رسمي به آتلتيکو مادريد تيم دوم جدول ليگ اسپانيا پيوست. ديگو 28 ساله پيش از اين نيز حضور در تيم اسپانيايي را تجربه کرده بود. آتلتيکو مادريد براي به خدمت گرفتن ديگو برزيلي يک و نيم ميليون يورو هزينه کرده بود.

* تکاپوي اينتر با خريد هرنانس
هرنانس، بازيساز برزيلي لاتزيو نيز پس از توافق با مسئولان اينتر با قراردادي چهار ساله به عضويت اينتر قرار دارد.

* کاکوتا از چلسي راهي لاتزيو شد
گائل کاکوتا، هافبک فرانسوي چلسي به صورت قرضي راهي لاتزيو شد. کاکوتا پس از پيوستن به چلسي به باشگاه‌هاي زيادي از جمله بولتون، فولام و ويتس آرنهم هلند قرض داده شده بود. حضور در لاتزيو پنجمين حضور قرضي کاکوتا در سال‌هاي اخير محسوب مي‌شود. او به همراه زير 19 ساله‌هاي فرانسه قهرمان سال 2010 اروپا بود.

* اوسوالدو به يوونتوس پيوست
پابلو اوسوالدو، مهاجم ايتاليايي ساوتهمپتون با قراردادي قرضي به ارزش 400 هزار يورو تا پايان فصل پيراهن يوونتوس را خواهد پوشيد.

اوسوالدو پس از پيوستن به تيم ايتاليايي، گفت: خيلي خوشحالم که به يوونتوس پيوستم. در واقع پيشنهاد آنها من را شگفت زده کرد. خيلي وقت بود که دلتنگ ايتاليا بودم و دوست داشتم به يک تيم ايتاليايي بپيوندم تا اين که با پيشنهاد يوونتوس مواجه شدم و درنگ نکردم تا به بزرگ‌ترين تيم ايتاليايي بپيوندم.

* مهاجم سابق رئال مادريد راهي سوسيداد شد
باشگاه رئال سوسيداد نيز موفق شد سرخيو کانالس، مهاجم جوان اسپانيايي را از باشگاه والنسيا خريداري کند تا با قراردادي چهار ساله به عضويت خود در آورد. اين بازيکن 23 ساله که از رئال مادريد به والنسيا پيوسته بود به دليل مصدوميت نتوانست در تيم والنسيا موفق شود.

* مدافع برزيلي راهي رم شد
رم نيز در آخرين ساعات نقل و انتقالات ژانويه موفق شد رافائل تولوي، مدافع برزيلي تيم سائوپائولو برزيل را با قراردادي قرضي شش ماهه به خدمت بگيرد.

* ناپولي مدافع برزيلي خريد
ناپولي به صورت رسمي با هنريکه، مدافع پالميراس به توافق رسيد و اين بازيکن را به خدمت گرفت.

* مدافع فرانسوي به عضويت چلسي درآمد
چلسي با 12.5 ميليون پوند مدافع فرانسوي سن آتين را جذب کرد و به فعاليت خود در فصل جابجايي زمستاني پايان داد. زوما مدافع بسيار بااستعدادي است و دشام، سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه او را آينده خط دفاعي تيم ملي فوتبال فرانسه لقب داد. زوما سومين و آخرين خريد زمستاني چلسي در فصل جابجايي زمستاني بود. چلسي با هدايت ژوزه مورينيو پرتغالي فصل خوبي را در رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس پشت سر مي‌گذارد و با 50 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد و يکي از شانس‌هاي اصلي قهرماني است. در جدول رده‌بندي منچستر سيتي با 53 امتياز صدرنشين است. آرسنال هم با 52 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد.

*هافبک مراکشي فولام با ميلان به توافق رسيد
عادل تاعرابت، هافبک فولام با ميلان به توافق نهايي رسيد و در تست پزشکي اين باشگاه ايتاليايي شرکت کرد تا در ادامه فصل جاري رقابت‌هاي سري A پيراهن روسونري را بر تن کند. اعرابت سابقه پوشيدن پيراهن تيم‌هاي نيس فرانسه، تاتنهام، کوئينز پارک رنجرز و فولام را دارد. او در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس پيراهن فولام را بر تن کرد و همبازي اشکان دژآگه بود اما در بيشتر بازي‌ها در ترکيب اصلي قرار نگرفت و به عنوان بازيکن جانشين به ميدان رفت.

هنوز رقم و مدت اين قرارداد مشخص نشده است. اين بازيکن مراکشي از اينکه به تيم برزگي چون ميلان پيوسته بسيار خوشحال است و بي صبرانه در انتظار بازي نخست خود با پيراهن اين تيم است. او گفت: بازي با پيراهن تيم بزرگي چون ميلان برايم افتخار است. قبل از اينکه به ميلان بپيوندم با سيدورف صحبت کردم. او گفت که ميلان به من نياز دارد و به همين خاطر تصميم گرفتم به اين تيم بيايم. بي صبرانه در انتظار بازي نخست خود با پيراهن ميلان هستم.

* آقاي گل ليگ يونان هم‌بازي دژآگه شد
باشگاه فولام انگلستان توانست پس از به خدمت گرفتن قرضي لوئيز هولتبي از تاتنهام، کاستاس ميتروغلو مهاجم تيم فوتبال المپاکوس و آقاي گل فعلي ليگ يونان را نيز با قراردادي 4.5 ساله به خدمت بگيرد. اوج درخشش اين بازيکن در اکتبر سال گذشته و در ديدار برابر اندرلخت بلژيک رقم خورد، جايي که اين مهاجم 25 ساله توانست با هت‌تريک خود زمينه حضور المپياکوس در مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا را فراهم سازد.

* سيدو کيتا راهي والنسيا شد
هافبک ماليايي سابق بارسلونا که در ليگ ژين بازي مي‌کرد، با باشگاه والنسيا به توافق رسيد تا بار ديگر به ليگ اسپانيا برگردد و اين بار پيراهن والنسيا را به تن کند.