به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۳۰۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان:

اتفاقات تیم‌ملی مانند کلاف سر در گم است

گروه ورزشی: ‌سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان اختلافات و بی‌برنامه‌گی‌های پیش آمده برای تیم‌ملی را خوب ندانست و گفت: در کل این فوتبال است که ضرر می‌کند.
اتفاقات تیم‌ملی مانند کلاف سر در گم است
در ابتدا درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل سایپا اظهارکرد: روز گذشته یک بازی خارج از خانه برابر سایپایی داشتیم که شرایطش به دلیل استراحت خوبی که داشت، با ما متفاوت بود. وی بیان‌کرد: سایپا تیمی بدون حاشیه است و همیشه به دنبال ارایه یک فوتبال زیبا است، ضمن این‌که از کادرفنی و بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد. به هر حال در این دیدار ما هم به دنبال ارایه فوتبال زیبا بودیم ولی احساس می‌کردیم که نسبت به سایپا به خاطر بازی‌ای که هفته گذشته با پرسپولیس داشتیم، خسته‌تر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: در این بازی جعفری و شریفات را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و در کنار این موضوع بنا به دلایلی، تغییراتی را در خط هافبک داشتم، ضمن این‌که هوا واقعا سرد بود و بازیکنان بسیار اذیت شدند. این هوای سرد همراه با باد هم بود که روی بازی تاثیر گذاشت. در مجموع در این شرایط، بازیکنانم تلاش بسیاری کردند و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. وی خاطرنشان‌کرد: البته باتوجه به شرایطی که داشتیم، سه موقعیت خوب و صد درصدی گلزنی مقابل سایپا که موقعیت آن چنانی روی دروازه ما به وجود نیاورد، داشتیم. درنهایت این هوای سرد و همراه با باد با یک بازی نسبتا سرد و بی‌روح توام شد. فرکی در ادامه عنوان‌کرد: برای ما نتیجه‌گیری تیم‌مان و تمرکز روی کارمان در اولویت است و پس از آن هم نتیجه‌گیری سایر تیم‌ها برای‌مان مهم است. دقیقا این هفته اتفاقاتی پیش آمد که در کل به سود تیم ما بود. به هر حال باوجود این‌که خودمان نبردیم اما راضی هستیم به رضای خدا.

وی همچنین درباره شرایط و لغو اردوی تیم‌ملی گفت: به هر حال اتفاقاتی که در حال حاضر رخ می‌دهد کلاف سر در گمی هم برای خود ما مربیان شده است. برنامه‌ها پیش‌بینی می‌شوند و موقعی که می‌خواهند به مرحله عمل دربیایند، به طور ناگهانی لغو می‌شوند که این نشان می‌دهد ما در واقع روی برنامه‌های‌مان فکر نمی‌کنیم. در اصل ما عمل می‌کنیم و بعد فکر می‌کنیم. مربی سابق تیم‌ملی افزود: مطمئنا با چنین روندی همین اتفاقاتی که می‌بینید، به وجود می‌آید. با این وضعیت اختلافات و بی‌برنامگی‌ها پیش می‌آید و تیم‌ملی و باشگاه‌ها هم ضرر می‌کنند. به هر حال باتوجه به این‌که مشخص نیست اشکال کار از چه کسی است، نمی‌توان راجع به این موضوع قضاوت کرد. در هر صورت به دلیل این‌که هنوز نتوانسته‌ایم تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم، این اختلافات و مشکلات پیش می‌آید که این اتفاق خوبی برای باشگاه‌ها و کی‌روش نیست. با چنین وضعیتی این فوتبال است که ضرر می‌کند.
مرجع : ایسنا

گالیله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۲۲:۴۷
قرار نیست تیم ملی در برزیل نتیجه خوب بگیرد و یا ببرد چون این باعث خواهد شد در هر بازی مردم به خیابان بریزند و خوشحالی کنند که با شرایط ویژه فعلی خطر امنیتی فراوان دارد.در بهترین حالت دو مساوی آبرومندانه مقابل بوسنی و نیجریه و باخت کمتر از 4 گل به آرژانتین بهترین حالت متصور برای این است که که نه سیخ بسوزد نه کباب.کیروش در جریان این امر قرار گرفته برای همین داغ کرده و بین دو راهی قرار گرفته همیشه آرزو میکردم ای کاش نفت نداشتیم و نزدیک روسیه نبودیم.اونوقت تیمهای ورزشی کشورم بدون حاشیه سیاسی میبردند (203444)