به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۳۰۴۲۴
واکنش تند قلعه نويي به گفته‌هاي کي روش

کي‌روش، ايران و ايراني را تحقير مي‌کند

گروه ورزشی: سرمربي استقلال تهران در واکنش به اظهارات اخير کارلوس کي‌روش گفت: اينکه بخواهيم حرف دروغ بزنيم و توپ را در زمين ديگري بيندازيم، کار درستي نيست. كي‌روش، ايران و ايراني را تحقير مي‌کند.
کي‌روش، ايران و ايراني را تحقير مي‌کند
امير قلعه‌نويي در اولين واکنش به صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش و انتقادهايي که او در برنامه ورزش و مردم مطرح کرده بود، گفت: فقط مي‌خواهم ذهن مردم را روشن کنم. مي‌خواهم به حرف‌هاي ايشان جواب بدهم. باعث فشردگي ليگ چيست؟ کاملا مشخص است که به خاطر اردوي آفريقاي جنوبي ليگ را فشرده کردند. ضررش را چه کسي داد؟ بازيکن مصدوم روي دست چه کسي ماند؟ آقاياني که مي‌گويند قانون فيفا را تدوين کرده‌ايم، ببينيد که کرانچار امروز چه حرف خوبي زد. فيفا کجا اعلام کرده که در جريان مسابقات ليگ مي‌توانيم اردوي تيم ملي برگزار کنيم؟

 وي افزود: کي‌روش که در برنامه تلويزيوني برنامه تيم‌هاي ژاپن و کره‌جنوبي را نشان مي‌دهد، نمي‌گويد که آن برنامه براي بازي بود نه اردو. مگر زماني که شما اردو مي‌گذاريد، باشگاه فولام اشکان دژآگه را در اختيارتان قرار مي‌دهد؟ اين چه ربطي به استقلال دارد که ايشان اردو را به خاطر سه نفر لغو کرده و حالا همه تقصيرها را گردن من و فتح‌الله‌زاده مي‌اندازد؟ ايشان طرز فکر خود را قبول ندارد. اولا اين اردو از ابتدا هم غلط بوده است. کجاي دنيا مي‌گويند به خاطر سه نفر بايد اردو را لغو کنيم؟ ما گفتيم براي هر بازي 30 ساعت در اختيار تيم ملي است. اينکه بازيکنان حاضر در ليگ‌هاي عربي را در اختيارتان قرار نمي‌دهند چه ربطي به منافع قلعه‌نويي دارد؟ چطور مي‌شود در رابطه با تيم ملي مي‌گويند منافع 80 ميليون ايراني اما در رابطه با استقلال مي‌گويند منافع قلعه‌نويي؟ اينکه بخواهيم حرف دروغ بزنيم و توپ را در زمين ديگري بيندازيم، کار درستي نيست.

سرمربي استقلال با بيان اينکه کي‌روش بعد از صعود تيم ملي به جام‌جهاني يک تشکر خشک و خالي هم از او نکرد، گفت: از بازي ما تا بازي تيم ملي با قطر يازده روز وقت بود. کي‌روش در اين بازي از هفت بازيکن ما استفاده کرد. ما بايد به ليگ احترام بگذاريم. مگر از اين ليگ نبود که بازيکن به آلمان و ليگ جزيره رفته است؟ ايشان ايران و ايراني را تحقير مي‌کند. الفاظي را به کار مي‌برد که در شان يک ايراني نيست. شما به آرشيوتان در صداوسيما مراجعه کنيد. چندين بار مربيان تيم ملي در تمرين‌هاي ما حاضر شده‌اند. آنها بالاي 10 بار به تمرين ما آمده‌اند و حرف‌شان اين بود که حامل پيام تشکر کي‌روش به خاطر تعامل با تيم ملي هستند.

قلعه‌نويي اضافه کرد: آقايان گفتند خسرو حيدري و هاشم بيگ‌زاده را بازي ندهيد. ما نيز با اينکه شرايط حساسي داشتيم و بايد بازي سختي را انجام مي‌داديم، از اين دو بازيکن استفاده نکرديم. حتي گفتند بازيکنان مصدومتان را به ميکو، پزشک تيم ملي بدهيد. ما نيز با اين که دکتر تيم‌مان تحصيلات آکادميک دارد، در اوکراين درس خوانده، گفتيم مي‌خواهيم با تيم ملي تعامل داشته باشيم و بازيکن مصدوم‌مان را به ميکو داديم. عزيزي‌خادم قبل از بازي ما با ذوب‌آهن در جام حذفي به من زنگ زد و گفت به تيم ملي کمک کن. من هم گفتم هر کاري از دستم بربيايد، انجام مي‌دهم. سپس گفتم جلسه‌اي را با کي‌روش بعد از بازگشتش به ايران داشته باشيم تا تعامل ايجاد شود. از نظر شما اين حرف اشکال دارد؟ اين يعني منافع قلعه‌نويي؟

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران انتقادش از کي‌روش را شديدتر کرد و افزود: کي‌روش مربي نمونه ايران عزيزمان است. ما چه حرف بدي به او زديم؟ تنها حرفي که زديم اين بود که گفتيم جلسه بگذاريم و تعامل ايجاد کنيم. من مي‌خواهم برنامه‌اي تدارک ببينند تا به صحبت‌هاي او در تلويزيون جواب بدهم تا ذهن مردم روشن شود. شما با قلعه‌نويي چه کار داريد؟ من از مردم عذرخواهي مي‌کنم. تنها مي‌خواهم 2 دقيقه به من زمان دهند. اگر امير قلعه‌نويي بازيکن در اختيار او نمي‌گذاشت، حق داشت اما بازيکن جاي ديگري است، اردو هم قرار است جاي ديگري برگزار شود. چه ربطي به مديرعامل استقلال و امير قلعه‌نويي دارد؟ او بايد در مستطيل سبز حرف‌هايش را بزند. خودش دم از حرفه‌اي‌گري زده و مدام مي‌گويد حرف‌هايمان را در اتاق دربسته بزنيم اما در اين چهار ماه ديديم که مدام در رسانه‌ها حرف‌هايش را مطرح مي‌کند.

سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايران همچنين خاطرنشان کرد: من حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم. ديروز بعد از شنيدن حرف‌هاي کي‌روش در تلويزيون خشکم زد و مانده بودم که اين حرف‌ها چه ربطي به ما دارد. چطور زماني که به لبنان باختيد و اميد نمازي را نزد من فرستاديد و گفتيد شما همکاري لازم را با تيم ملي داشتيد، آن موقع امير قلعه‌نويي آدم خوبي بود اما در سه بازي آخر نه؟

قلعه‌نويي در پايان با بيان اينکه کي‌روش در برنامه ديروز تلويزيوني به تمام مربيان ايراني توهين کرد، گفت: به مربي ايراني توهين مي‌شود اما برايش دست مي‌زنند. اين آخر بي‌معرفتي است. امير قلعه‌نويي سرش را پايين انداخته و با بي‌پولي کارش را ادامه مي‌دهد. شما محل تمرين تيم ما را ديده‌ايد. ما در آن شرايط کار مي‌کنيم. آخر نفهميدم اردوي تيم ملي لغو شده، با امير قلعه‌نويي چه کار داريد؟
مرجع : ایسنا

همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۸:۱۰
اثرات رئیس فدراسیون فوتبال کم کم نمودار میشود
اثرات باند بازی و سؤ مدیریت کم کم نمودار میشود
اثرات تقلب وتبانی و فساد در فوتبال نمودار میشود
اثرات احمدی نژادی کم کم نمودار میشود
کم کم سازهای زده شده دارد صداش نمودار میشود
تفاوت مبلغ قراردادهای قبل وبعد از احمدی نژاد حالا نمودار میشود (203468)
اس اس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۸:۲۳
بازم این زورش اومده داره حرف میزنه !!!!
آقای قلعه نویی تو که مربی تیم ملی بودی چه کردی ؟؟؟ (203469)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۳:۲۷
- تیم ملی در زمان ایشان خوب بازی میکرد (اگرچه تو پنابتی به کره باختیم چند برابر دو یازی اخیر که کره را بردیم موقعیت داشتیم. همون یک باخت منجر به برکناری قلعه نویی شد. ولی اولین باخت تاریخ به لبنان براحتی تحمل شد)
- از عالم و آدم و لیگ و جام حذفی طلبکار نبود
- پشت 80 میلیون ایرانی فایم نمی شد و عوامفریبی نمی کرد
- برای کسب نتیجه و احیانا .... بازیکن به فوتبال ملی مل ترانسفر نمیکرد.
- اهل لابی با تلویریون نبود که پس از باخت به هر قیمتی حمایتش بکنند و به همه منتقدانش لقب مافیا بجسبونن (203586)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۸:۳۰
آقای قلعه نویی شما بازی رو اون موقع که با فردوسی پور درافتادی واگذار کردی و شدی امیر مافیا، پرسپولیسی ها هم که کلا باهات حال نمی کنند، ملت (آبی یا قرمز) هم که کلا خارجی ها رو دوست دارند .... فردا هم تو 90 یک مسابقه پیامکی میگذارند که در دعوای قلعه نویی و کی روش حق رو به کی می دهید و در آخر برنامه هم می گویند به نظر مردم باید احترام گذاشت و با کی روش در این خصوص صحبت می کنند! (203471)
یک استقلالی متعصب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۸:۳۴
کاملا مشخص است چه کسانی ایران را تحقیر میکنند
کسانیکه سالها با شیوه های غیرفوتبالی و دلال بازی و عوض کردن مرتب تیمهای خود پولهای زیادی به جیب زدند و با انجام نمایشهای ضعیف در لیگ قهرمانان آسیا و به حاشیه راندن بازیکنان با استعداد و جایگزینی بازیکنان نوکیسه باعث سرافکندگی فوتبال ایران شدند. (203474)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۸:۴۹
برو امیر خاااان حرفات خریدار نداره
اخه تو نمیدونم چرا تو توهمی!! چرا دوس داری خودتو با کی روش مقایسه کنی؟؟؟
هر گردی گردو نمیشه عزیزم برو دنبال کوچه فوتبال بازی کردنت بدو عزیزم (203483)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۰۶
بله شما راست میگویید.کیروش ایرانی را با بردن به جام جهانی و دغدغه اش برای نتایج خوب تحقیر میکند و شماها با این همه حاشیه و بدون مقام آوردن ایرانی را سر افراز!ممنون از زحماتتان! (203491)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۲۹
کی روش استعفا بده لطفا (203504)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۴۵
هرچه به جام جهانی نزدیکتر میشویم استرس کیروش هم بیشتر میشود وچون که میداند باید پاسخگوی بازیهای ایران در جام جهانی باشد واز طرفی چیزبیشتری برای تیم نداشته و بضاعت و توانش در حدی نیست که بتواند تیم را به مرحله بعد هدایت نماید لذا شروع به فرافکنی و انداختن توپ در زمین دیگران نموده است . (203510)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۰:۴۷
با اين حرفا ميخوان تيم استقلال رو به حاشيه ببرند .اگه فيلم بازي با كره رو نگاه كنيد همش تيم استقلاله.پ اون موقع كسي از امير خان يه تشكر خشك و خالي هم نكرد. (203524)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۸:۴۹
نگفتی چرا از قلعه نوعی باید تشکر بشود
مگر او بازیکن تو این مملکت ساخته که از او تشکر کنند
او بیشتر دلال وسازنده نیست (203686)
ابی دریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۸:۱۶
من یه استقلالیم ولی اول یه ایرانی وتیم ملیمو بیشتر از استقلال دوست دارم نباید تیم ملی رو فدای ابی وقرمز کنیم اینها برای منفعت خودشون دارن با تیم ملی جدل میکنن اخرشم تیم ملی نتیجه نمی گیره (203679)
سید جلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۲۳:۰۷
جایی که ایرانی امثال این آقایان خودشون به سخره میگیرن از خارجیا چه توقع ... در ضمن این مرد مردانه تو بحران تیم پشت تیم وایساد و با بعضی آقایان تازه به دوران رسیده جنگید و خودشو به پول و نفروخت و به تعهدش عمل کرد با اینکه خارجی بود اما امثال شما روزی بدجور رسوا خواهید شد. (203768)