به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۳۰۴۲۹

مدارس مشهد هم روز يكشنبه تعطیل شد

گروه جامعه: در پي تعطيلي مدارس در برخي استان‌هاي شمالي از جمله گيلان و مازندران، به علت برودت هوا بارش برف و لغزندگی سطح معابر مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌ها، مناطق و نواحی 7 گانه مشهد نيز روز يكشنبه در نوبت صبح تعطیل است.
مدارس مشهد هم روز يكشنبه تعطیل شد
کلیه مدارس باخرز، صالح‌آباد، کلات، تایباد امروز یکشنبه 13 بهمن ماه به علت برودت شدید هوا و بارش سنگین برف در کلیه مقاطع در نوبت صبح تعطیل است. بنا بر این گزارش تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌ها، مناطق و نواحی هفت گانه مشهد جلگه رخ، زاوه، طرقبه و شاندیز، نوخندان، درگز، تربت جام، تبادکان، فریمان، گلبهار، سرخس، قوچان، چناران و نیشابور در نوبت صبح تعطیل است. این گزارش حاکی است مدارس ابتدایی جوین، احمدآباد، رضویه و بردسکن نیز در نوبت صبح به علت برودت هوا تعطیل است.

برف شدید جاده كرج-چالوس را بست

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور کرج - چالوس به علت بارش شدید برف خبر داد. سرهنگ محمد حسین حمیدی در این‌باره گفت: از ساعت 18 روز شنبه، 12 بهمن محور کرج چالوس در استان‌های البرز و مازندران به دلیل بارش شدید برف مسدود شده است.
وی با بیان اینکه این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: رانندگان می‌توانند از سایر محورهای منتهی به شمال کشور استفاده کنند. رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.