کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدارس مشهد هم روز يكشنبه تعطیل شد

13 بهمن 1392 ساعت 0:32

گروه جامعه: در پي تعطيلي مدارس در برخي استان‌هاي شمالي از جمله گيلان و مازندران، به علت برودت هوا بارش برف و لغزندگی سطح معابر مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌ها، مناطق و نواحی 7 گانه مشهد نيز روز يكشنبه در نوبت صبح تعطیل است.


کلیه مدارس باخرز، صالح‌آباد، کلات، تایباد امروز یکشنبه 13 بهمن ماه به علت برودت شدید هوا و بارش سنگین برف در کلیه مقاطع در نوبت صبح تعطیل است. بنا بر این گزارش تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌ها، مناطق و نواحی هفت گانه مشهد جلگه رخ، زاوه، طرقبه و شاندیز، نوخندان، درگز، تربت جام، تبادکان، فریمان، گلبهار، سرخس، قوچان، چناران و نیشابور در نوبت صبح تعطیل است. این گزارش حاکی است مدارس ابتدایی جوین، احمدآباد، رضویه و بردسکن نیز در نوبت صبح به علت برودت هوا تعطیل است.

برف شدید جاده كرج-چالوس را بست

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور کرج - چالوس به علت بارش شدید برف خبر داد. سرهنگ محمد حسین حمیدی در این‌باره گفت: از ساعت 18 روز شنبه، 12 بهمن محور کرج چالوس در استان‌های البرز و مازندران به دلیل بارش شدید برف مسدود شده است.
وی با بیان اینکه این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: رانندگان می‌توانند از سایر محورهای منتهی به شمال کشور استفاده کنند. رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.


کد مطلب: 30429

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/30429/مدارس-مشهد-هم-روز-يكشنبه-تعطیل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir