به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۷
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۳۰۵۶۱

اعتراض به عدم تغییر رئیس دانشگاه چمران

گروه سياسي: شماری از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص آنچه اعتراض به عدم تغییر رییس فعلی دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان داشتند بیانیه اعتراضی صادر کردند. متن بیانیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
به دلیل اعتراض شمار زیادی از اعضاء هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص عدم تغییر رئیس فعلی دانشگاه، روز شنبه مورخه 12/11/92 تعداد 17 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه به نمایندگی از سایر اعضای هیات علمی و به نشانه اعتراض در محل استانداری خوزستان تجمع نموده و با استاندار محترم خوزستان دیدار و گفتگو نمودند. پس از اظهارنظر معترضان، جناب آقای دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان ضمن دعوت آنان به خویشتن‌داری، قول پیگیری جدی موضوع را به نمایندگان معترضان ابلاغ نمودند. معترضان پس از استماع سخنان استاندار محترم خوزستان، با صدور بیانیه‌ای محل تجمع را ترک کردند.

1- مردم شهید پرور استان خوزستان و به تبع اولی دانشگاهیان شهید چمران با حضور در حماسه سیاسی(انتخابات 24 خردادماه 1392) و رای بالا به دکتر روحانی، بیش و پیش از هر استانی شایسته بهره مندی از تغییرات و تحولات مدیریتی بوده و می باشند؛ خصوصاً اینکه ریاست محترم جمهور در اظهارات صریح خود در جمع دانشگاهیان و نخبگان استان فرمودند " خط‌کشی‌های موجود سیاسی و قومی را قبول ندارم، مبادا روزی در استان از فرد شایسته‌ای به دلیل سوابق سیاسی و وابستگی‌های قومی استفاده نکنیم که این موضوع خیانت به ملت و ظلم به مردم است.»

2- از این رو، معترضان خواستار تغییر هر چه سریعتر رئیس فعلی دانشگاه، به دلیل انتقال دایم وی به دانشگاه تهران و عدم حضور مستمرایشان در محل کار و عدم پیشرفت امور می‌باشند.

3- نمایندگان دانشگاهیان حمایت خود را از جناب آقای دکتر صفایی مقدم که از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس می باشد و فردی متعهد و دارای سابقه مدیریتی درخشان بوده و مورد قبول اکثریت اعضاء هیات علمی دانشگاه شهید چمران می باشند، اعلام داشتند. با توجه به نظر مثبت وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری، ما نیز ضمن پشتیبانی، خواستار صدور هر چه سریعتر حکم انتصاب ایشان می‌باشیم.

4- اساتید معترض در پاسخ به درخواست استاندار محترم خوزستان، مبنی بر خاتمه دادن به تجمع اعتراضی، ضمن خاتمه دادن به تجمع خود، همچنان پیگیر مطالبه بحق خود از راه‌های قانونی بوده و تا کسب نتیجه فعالیت‌های خود را در این زمینه ادامه خواهند داد.
نمایندگان اعضا هیات علمی معترض دانشگاه شهید چمران اهواز
1- دکتر محمد رضا علم
2- دکتر کرم‌زاده
3-دکتر حسین آقایی
4- دکتر قدرت ا.. محمدی
5- دکتر راسخ
6-دکتر رعایایی
7- دکتر نامداری
8-دکتر چینی پرداز
9-دکتر عرفانی مجد
10-دکتر سجادی
11-دکتر حسن دادخواه
12-دکتر مهرعلی زاده
13-دکتر آرمن
14-دکتر محمودیان شوشتری
15-دکتر منصور میاحی
16-دکتر مهدی قمشی
17-دکتر عبدالرضا نواح

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۷:۵۱
باید سریعتر عزل بشه (203667)
بامداد بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۹:۵۱
احسنت بر این عزیزان و بزرگواران.
حقا که استادی شایسته نام شماست. اسامی بسیار ارزشمندی همچون دکتر کرم زاده و دکتر راسخ و دکتر چینی پرداز و ... در این لیست نشان دهنده بحق بودن این بیانیه و این خواسته است. (203700)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۲۱:۳۳
نصف این عزیزان در دوره های قبل (منظورم زمان ریاست آقای صفایی مقدم) پست اجرایی داشته اند و مسلما خواستار تغییر ریاست دانشگاه می باشند تا به نوایی برسند. جالب اینجاست که برخی آقایان امضا کننده نیز بازنشسته هستند و بدلیل دوستی و باند بازی خواستار تغییر می باشند. خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند. امیدوارم مسیولین به صرف این عده قلیلی خواهان این موضوعند اقدام عجولانه ای نکنند. (203733)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۲۳:۵۰
بنده خود از دانشجويان دانشگاه شهيد چمران هستم و بصورت رسمى و غير رسمى،گروه هاى دانشجويى مراتب اعتراضشون رو نسبت به رياست فعلى اين دانشگاه اعلام کرده اند.
اساتيد محترمى که اسمشان در بالا آمده را همه دانشجويان و فرهيختگان به نيکى و بزگوارى و حق طلبى ميشناسند.
وقتى مردم و على الخصوص دانشگاهيان به تغيير وضع موجود راى قاطع داده اند چرا بايد تغييرات در جهت خواسته آنان انجام نشود.  (203788)