به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۳۰۶۲۶
رییس جمهوری حامی حقوق بشر است

اهدای تندیس«مهرحقوق بشر» به ناظری

گروه فرهنگ وهنر: تندیس مهرحقوق بشر یکشنبه شب به پاس یاری‌رسانی و همنوایی با کودکان سرطانی شین‌آباد و کودکان جذامی مهاباد به استاد آواز شهرام ناظری اهدا شد.
اهدای تندیس«مهرحقوق بشر» به ناظری
شهرام ناظری در آیینی که به همین منظور در تالار انتظار کرمانشاه برپا شد ضمن تشکر از لطف و ابراز احساسات مردم کرمانشاه، گفت: متاسفم که در سال‌های اخیر به دلیل وجود برخی موانع بر سر راه فرهنگ و هنر کشور، نتوانستم به زادگاهم سفر کنم. وی ابراز امیدواری کرد با تدبیر دولت یازدهم، امید به حوزه فرهنگ و هنر کشور بازگردانده شود. ناظری خاطرنشان کرد: اکنون که نسیم خوش امید در حوزه فرهنگ و هنر کشور پیچیده است، انتظار می‌رود این روند اشاعه یابد. وی با بیان اینکه آرزومند جان گرفتن دوباره هنر موسیقی در استان کرمانشاه هستم، گفت: برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم. در این آیین، ناظری برای حاضران یک قطعه کوتاه را اجرا کرد.

رییس کانون وکلای دادگستری استان‌های کرمانشاه و ایلام نیز در این آیین، هدف از اهدای تندیس حقوق بشر به شهرام ناظری را تقدیر از فعالان عرصه حمایت از حقوق بشر و ترویج اقدامات بشردوستانه در جامعه عنوان کرد. شهاب تجری با بیان اینکه تندیس حقوق بشر توسط کانون وکلای دادگستری استان‌های کرمانشاه و ایلام طراحی شد، گفت: امسال دومین سال اهدای این تندیس است. وی افزود: این تندیس سال گذشته به استاد پرویز پرستویی بازیگر نام آشنای کشورمان اهدا شد.

رییس جمهوری حامی حقوق بشر است
ˈغلامرضا طیرانیان حقوقدان برجسته کشور نیز در این آیین با بیان اینکه دکتر حسن روحانی نخستین رییس جمهوری ایران بود که پیش نویس منشور حقوق شهروندی را ارائه کرد، گفت: وی با این کار نشان داد که حامی حقوق بشر است. وی افزود: جامعه حقوقی کشور خوشحال است که پس از سال‌ها یک حقوقدان ریاست قوه مجریه را بر عهده گرفته است. وی با بیان اینکه رییس جمهوری یازدهم از ارائه سخت‌ترین انتقادها واهمه‌ای ندارد، گفت: این رویه آقای روحانی مورد حمایت ماست و همه باید از او حمایت کنند. طیرانیان گفت: اصل حقوق بشر در صورت علاقه به همنوع رعایت می‌شود.
مرجع : ایرنا