به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۳۰۸۹۰
اين نتيجه و حاصل 8 سال مديريت دولت محبوبتان است، آقايان!

ارتباط خاوري‌ها و بابك زنجاني‌‌ها با اين تصاوير تكان‌دهنده

گروه اقتصادي: به جز نقدهاي دلسوزانه كارشناسان و رسانه‌هاي مستقل، اما منظور و هدفي كه خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي اصولگرا در انتشار وسيع عكس‌هاي صف طویلی که این روزها مردم در مقابل مراکز توزیع سبد کالای دولتی بسته‌اند و همچنين اظهارات نمايندگان جبهه پايداري در سرزنش اين صفوف، كاملا مشخص است كه تماما براي تسويه حساب با روحاني و دولتش است و البته عقده‌گشايي از شكست در انتخابات.




اما بايد به صراحت و خلاصه و موجز گفت كه به تصوير كشيدن اين مردم كه برای دریافت یک کیسه 10 کیلوئی برنج و چند عدد مرغ و دو بطری روغن و... صف طولاني بسته‌اند، و حتي با هم درگير شده و صحنه‌‌هاي زشتي همچون تصاوير بالا را خلق كرده‌اند، همگي نمايش فاجعه‌ای است که دولت احمدی‌نژاد در ایران بوجود آورد. میلیون‌ها مردم ایران معطل دو عدد مرغ و 10 کیلو برنج رایگان‌اند اما میلیاردها دلار پول غارت شده همین مردم در جیب امثال خاوری، بابک زنجانی و صدها نمونه آنهاست و همگی نيز از جناح مورد علاقه همين خبرگزاري‌ها و نمايندگان پايداري كه دلسوز مردم شده‌اند، به شمار مي‌روند! فاجعه‌اي كه 8 سال شالوده‌ و اساس بنيان گذاشته شد تا حالا دولت جديد تاوانش را بدهد و زخم زبانش را از زبان نمايندگاني همچون رسايي، بذرپاش و كوچك‌زاده،... و رسانه‌هايي كه 8 سال در خواب بودند، بشنود و ببيند! واقعا انصافتان را شكر!

رضا
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۲۵
فرمایش شما صحیح و متین، ولی قرار نیست ما اشتباهات دولت قبل رو رو تکرار کنیم این طرز توزیع کالا توهین به شعور هموطنان ماست کاری که دولت قبل در انجامش تخصص داشت (204651)
محسن
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۰
آقا رضا این توهین نیست.این حمایت از تولید داخلی و حمایت از جامعه آسیب دیده است.اگه بطور نقدی باشه حتما تورم ایجاد می کنه. (204824)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۴۲
اخه برنج هندی تولید داخله! که هند در برابر نفت برنج داده هموطن کجای کاری (204898)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۴۵
حمایت از تولید داخلی = توهین به ملت (طرز توزیع کالا) (204901)
جزیرتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۷
آقارضاگفتن روش توزیع اشتباهه من تو کامنتشون نمیبینم که بگن حتما بایدبصورت نقدی باشه.برادر عزیز محسن جان شما ازکجامطمئن هستید که صددرصد داخلیه.کاردولت ازاصل قشنگه ولی روش توزیع نیازمندبازنگری هستش (204916)
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۲۵
حمایت از تولید داخلی با برنج هندی و مرغ یخ زده برزیلی؟ (204933)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۰:۱۸
اینها رو به جای پول نفت دادن برادر جان ! از حاج محمود و برادر رسایی بپرسید! (205208)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۵۱
حمایت از تولید داخلی؟؟؟؟؟؟؟

با برنج هندی و مرغ ترکیه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احسنت به این تدبیر! و امید! (204952)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۱۴
تولید داخلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما به به برنج هندی و مرغ ترکیه ای میگید تولید داخلی!!!!! (204976)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۲۷
متاسفانه مردم درك درستي از اقتصاد كلان ندارن و فقط جيب خودشون رو نگاه ميكنن. (204990)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۶:۱۱
حسن آقاي عزيز اين مردم نيستن كه بايد از زير و بم اقتصاد مطلع باشن. پس وظيفه‌ي مسئولين چيه. ما روي كرور كرور ثروت خوابيديم، اما با بي‌تدبيري مسولين در گذشته حالا شاهد يك همچين وضعيتي هستيم. مگه همين مجلس در دوران رياست جمهوري قبلي نبوده كه حالا كاسه‌ي داغ‌تر از آش شده. ببين عزيز دل براي يك استخدام ساده هفت پشت طرف رو جلوي چشماش ميارن اونوقت بيت‌المال اين مملكت همين طور براحتي آب خوردن به تاراج رفت و آب تو دل هيچ|يك از مسئولين پيشين و حال مجلس هم تكون نخوردش. خلاصه گر حكم شود كه مست گيرند... (205074)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۴۹
مرغ ترکیه وبرنج هندی از کی تولید داخلی محسوب میشه برادر (205015)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۵:۲۰
حمایت از تولید داخل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبه حالا برنجش هندی . ما بقیه اونم که همیشه مردم ایرانی میخرن چون خارجی وجود نداره مثل روغن پنیر تخم مرغ و مرغ (205035)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۵:۵۸
ای کاهش این افراد به جای ایراد به سبد کالا (هرچند هم حق باشد) به این فکر کنند که در اثر کارها وندانم کاریهای ایشان به این روز افتاده اند (205062)
حسین۰۰۰۰
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۱:۳۳
با سلام به نظر می آید که شماها به جای ایراد گرفتن خودتان را به جای مسوولین بگذارید وراه حل و روش توزیع بدهید خواهش می کنم فقط ایراد نگیرید. (205239)
نگران مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۶:۵۲
آقا محسن عزیز از کی تاحالا برنج هندی شده تولید داخل؟من بدون هیچگونه طرفداری از این و اون میگم این کار اشتباه ست باید تدبیر بهتری می شد (205103)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۳۵
نقدی نباشه اما زیبا ارائه بشه. (205124)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۸:۳۱
... پول دادن نقدی کار اشتباهیست و این کار خطای بزرگتر....آبروی مردم، حس نوع دوستی، کمک به یکدیگر، احترام متقابل و خیلی معیارهای اخلاقی دیگر زیر پا گذاشته میشه..فکر کنم توی عکسها این مواردی که گفتم دیده بشه.. درسته؟؟ (205152)
حسين
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۸:۴۴
محسن بنظرت بهتر نيست بجاي سبد كالا و يا يارانه ,حقوق واقعي مارو بدن و همينطور هزينه هاي بهداشتي و بيمه بيكاري,فقر تويه اين كشور ثروتمند داره بيداد ميكنه فقط بخاطر ضعف شديد مديريت (205159)
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۰:۰۵
با دادن برنج خارجی می خواهید از تلید داخلی حمایت کنید
من نه چپم نه راست ولی این مدلی درست نبود (205201)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۱:۳۵
نحوه توضیح اشتباه است

باید حروف الفبا به 15 قسمت تقسیم میشد،
هر روز دو حروف!!!!
اینجوری ازدحام اولیه صف بندی و کنترل میشد!!!!!

و پس از آن که ازدحام اولیه برطرف میشد تا شب عید بدون در نظر گرفتن حروف الفبا توضیع انجام میگرفت!!!!

ولی متاسفانه تصاویر بسیار تلخ هستند......
تصاویر بیشتر گویای فقر حاکم بر جامعه است تا بی برنامه بودن کار دولت... (205240)
دقیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۴
کو گوش شنوا...........
در شان ایران و ایرانی نیست این صفها...
والا اگه یکی از فامیل آقایون تو این صفا باشه...!؟ (204829)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۷
این زخم هاییست که از دولت قبلی بر پیکره جامعه مانده ،زخمی که روحانی در حال مداوای آن است ولا جرم درمان زخم های عمیق با دردهای شدید همراه است (204834)
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۲
مخالفم که همش بگیم دولت دولت دولت. پس ما مردم چی؟ نمیدونم چرا ما ایرانیا دیگه شخصیت و احترام واسه خودمون قایل نیستیم؟؟ چرا یک کم عزت نفس نداریم. آخه اینا رفتارها از نداری و گرسنگی نیست، نمونش روز سلام سینما. اونکه دیگه برنج و روغن نبود!!! می بینید که ما ایرانیا به چه راحتی خودمونو خراب میکنیمو خوراک واسه یه عده کع منتظرن آتو بگیرن. کاش یک کم بخودمون بیایم. (204867)
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۸:۰۱
این صحنه ها آیا بیانگر افکار ماست؟! این صحنه ها آیا بیانگر نوع نگاه ماست؟! این صحنه ها آیا بیانگر سالها افول فرهنگ ماست؟! این صحنه ها آیا بیانگر سالها فقر ماست؟! این صحنه ها آیا بیانگر ضعف نخبگان ماست؟! این صحنه ها آیا بیانگر مدیریت جهانی معجزه ی سومین هزاره ماست؟! این صحنه ها آیا بیانگر سالها حاکمیت سانسور بر رسانه های ماست ؟! و... (205138)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۲
خوشم می یاد که از رو نمی روید. تا کی می خواهید اشتباهاتتون رو به دوران احمدی نژاد منتسب کنید.
کی احمدی نژاد اینطوری به مردم توهین کرد (204873)
محراب تقوائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۳
هنوز مدیران دولت قبل سر کار هستند (مثلا هنوز از 300 مدیر دانشگاهی که دولت قبل سر کار آورد 278 مدیر حضور دارند) و الا دید روحانی این نیست. (204876)
باب اسفنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۴۱
الان اگر مدیران دانشگاهی عوض شده بودن سبد کالا به درستی توزیع میشد ؟؟؟
بعضی وقتها فکر میکنم کسایی که پشت سیستم نشتن نظز میزارن منتطر هستن خودشون یا باباشون رو روحانی بفرسته جای مسئولهای الان یا نفعی چیزی میبرن از این تغییر مدیران (205126)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۰:۲۳
یعنی شما قبول نداری که احمدی نژاد به مملات آسیب زد ؟! (205210)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۱:۱۵
من هم حس می کنم شما بچه یکی از مدیرهای فعلی هستید و نگران کنار رفتن پدرتون هستید و از ماندن مدیران نالایق فعلی منافعی میبرین عزیز جان... (205233)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۴۴
این تصاویر صفهای برنج دولت احمدی نژاد است والا در این سیستم توزیع سبد کالا با کارت بانکبی و کد ملی کسی دستش را اینطور بالا نمی گیرد در شهر ما که لااقل این طور نبود که مردم بافرهنگ کارت می دادند و رسید دریافت سبد دریافت می کردند (204899)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۶
با سلام برای مرحله بعد بر اساس محل خرید افراد و میزان مراجعه افراد به هر محل به راحتی می توان برنامه ریزی کرد و افراد را با فاصله زمانی مشخص به همان محل هدایت کرد.قطعا مرحله بعد مدیریت خواهد شد. (204915)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۸
سلام...
با جملات احساسی سر مردم نیمشه کلاه گذاشت!... یعنی در دولت قبل مردم رو بدعادت کردند به این کار یا مثل این کار!! یا مثل جنتل من ها پول به حسبمون می ریختند و با عزت می رفتیم هر چه دوست داشتیم می خریدیم...
یخورده حیا هم بدچیزی نیست... چیزی که خودتون بهش اعتقاد ندارید رو از گفته این و اون منعکس نکنید خواهشا! ... به شعور مردم توهین نکنید لطفاً.. این نظر رو هم درج کنید ملتمسا!!!!.. عزت زیاد (204918)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۱:۱۷
یه کم به حرف خدوتون فکر کنید و دوباره نظرتون را بخونید، اگه معنیش را فهمیدید به ما هم بگید... (205235)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۲۴
كساني كه اينقدر انتقاد ميكنن چرا يك راه جايگزين معرفي نمي كنن؟!!
هر روشي غير از اين شديدا بار تورمي داره، اما ارائه كالا نه تنها تورمي نيست بلكه ضد تورمي هم هست . وقتي دو هفته وقت هست براي دريافت چرا ما مردم روز اول و دوم براي دريافت هجوم ميبريم گويي اگر دير برسيم تمام ميشود يا شايد دولت پشيمان شود و سبد كالا را قطع كند و بعد به جاي اينكه رفتار خود را اصلاح كنيم ، با القاي بعضي معلوم الحال كه ٨ سال كشور را چاپيدند ديواري كوتاه تر از دولت براي انتقاد پيدا نمي كنيم. (204984)
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۴
فقط میتونم بگم روتون خیلی زیاده که اینقدر فرافکنی میکنید........
فکر کنم تا آخر دوره ی 4 ساله این آقا بهانه دولت قبلو علم میکنید! (205026)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۰:۲۸
بگو چهل سال مثل اینکه دوزاری شما گیره ها ، نشنیدی یکی یه سنگ میندازه تو چاه صد تا عاقل نمی تونند ......این ضرب المثل بی خودی نیستا داداشم..! (205213)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۱:۲۵
سید، بشین یه کم با خودت فکر کن ببین مشکل کشور ما کجاست، زمانی که ادعای انقلاب فرهنگی داریم و بعد از 35 سال وضعیت مردممان این است ببین مشکل از کجا بوده، اگر مردم ذره ای به حرف مسئولین اعتماد داشتند، همشون روز اول هجوم نمیاوردن به محل پخش سبد کالا که مبادا از دستش بدن...
به نظر تقصیر از مردم یا دولت فعلی یا قبلی نیست، مشکل بی اعتمادی مردم به مسئولینی هست که مثلا میگن حباب قیمت سکه یه شبه میترکه ولی بعدا حرفشون دروغ در می آد یا میگن خاوری اولش گفتن بی گناهه ولی فرداش سر از کانادا در میاره و ... (205237)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۶:۲۶
من واقعا با اين رويه مخالفم. بهتر بود اين طرح با توجه به حروف الفبا زمان بندي ميشد تا تراكم جمعت در صفوف به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا كنه و از مشكلات بعدي كم كنه.
ولي آيا اين من و شما نيستيم كه توي صفيم؟ مردم آنقدر ترسيده اند از تصميمات لحظه اي و ناپايدار كه احساس مي كنند فردا ممكن است فلان طرح متوقف شود پس بايد شتاب كنيم تا از غافله عقب نمانيم. باور كنيم كه مردم طي اين 8 سال به اينجا رسيده اند. شايد اگر 8 سال پيش طرحي مانند سبد كالا وجود داشت مردم با آرامش و اطمينان بيشتري به آن نگاه ميكردند. (205088)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۶:۳۰
صف پديده ي جديدي در اين مملكت نيست اما فرهنگ صف طي اين چند سال دچار تغيير اساسي شده. 8سال پيش اگر قرار بود كه به صورت كوپني برخي اجناس توزيع شوند، اطمينان داشتيم كه تا آخرين روز اين كوپن اعتبار دارد و حتي بعد از پايان دوره برخي مراكز مجاز بودند كه توزيع جنس را ادامه دهند. اما امروز مردم ميترسند كه فردا دير باشد. (205091)
فامیل دور روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۵۴
این عکسها واسه ایران نیست واسه سوریه است دروغگوها

چرا میخواهید طرح دولت رو خراب کنید تخریب دولت رو انجام بدید (205134)
mostafa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۹:۵۶
ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۳۹۲-۱۱-۱۷ ۰۰:۰۰ بسته می شود.

یادمه میگفتن یارانه گدا پروریه یادمه میگفتن به شعور مردم توهین میشه میگفتن احساس خطر میگفتن دروغ
اقایون عزت ملت ایرانو حفظ شد با سبد کالا؟؟؟؟؟
درباره مذاکرات ژنو راستشو نمیگین به مردم؟؟؟؟
چرا ایران نمیتونه مثله خبرنگار cnn بره تو اتاق وزیر خارجه امریکا؟؟؟
مرسی که عزتمونو حفظ کردین (205195)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۰:۱۵
مگر شعوری برای مردم باقی گذاشتند!!!! (205207)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۳۰
چقدر فرار به جو .يكم صادق باشيد .حداقل مرد باشيد مطلب زيبا كلام بزنيد (204654)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۴۴
اینا از بی فرهنگی خودمون هم هست فکر میکنیم اگه روز اول نریم سبد کالا بگیریم تموم میشه وبه ما نمیدند اگه مردم با صبر وحوصله می رفتند کی این اتفاقا می افتاد و دهن این پایداری چی ها هم باز نمی شد (204900)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۳۱
موافقم اما ای دولت جدید که دم از تدبیر وامید میزنه ایها نیز دولت را بصورت انحصاری ،خانوادگی وطایفه ای ادراه می کنند (204655)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۳۳
عمق فاجعه همینجاست امیدوارم کسایی که ما رو تحریم کردن این تصاویر رو ببیند و بدونن این تحریمها فقط و فقط کمر مردم رو شکسته (204656)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۱۶
باز پای دشمنان خارجی اومد وسط!!!!!!! (204929)
بیننده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۸:۴۱
مردم هستند که دولتها را می سازند،هدایت می کنند و احیانا حذف می کنند.وتا زمانی که مردم ما به شعور کافی در درک بعضی از چیزها نرسند،دولتها نیز همچون مردم عمل خواهند کرد. وکازهایی می کنند که در شان هیچ کس نیست. باید به خیلی از چیزها تاسف خورد که یکی از آنها همین تصاویر است. (205156)
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۳۷
گدا گر پادشا گردد گدا سازد جهانی را
کجاست آن مناعت طبع,کجاست آن آزادگی؟ (204657)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۳۷
این تصاویر همیشه تصاویر جامعه ارمانی اقایان بوده . تصاویری که حضور مردم همیشه در صحنه را نشان می دهد. اما چون این تصاویر در دوران روحانی به وقوع پیوسته اقایان یاد کرامت انسانی افتاده اند و برای اولین بار این واژه از دهان شان خارج شده است. (204658)
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۳۹
سبد كالا تدبير دولت ‹تدبير و اميد› را زير سوال برد. (204659)
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۳۷
نحوه اجراش بد بود اگر نه جایگزینی سبد به جای پول نقد بسیار راهکار خوبی است چرا که ایجاد تورم نمی کند. (205125)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۴۲
مردم مظلوم ایران نقش افراطیون را در بدبختی خود قطعی می دانند (204661)
rasool
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۱
بابا این همه اختلاس و ویژه خواری بی اعتمادی اثرش از هزار تا تحریم بدتره
اون که تحریم میکنه دشمن ملت و نظام هست
اونایی که از خود ملت هستند چرا.....؟ (204866)
کوه میشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۴۳
سلام من یک کشاورزم روحانی عزیز دولتیان بزرگوار بیاییدوبیاییم عزت وغرور ملی را احیا کنیم باوردارم شما میتوانید ما که کم سوادیم به کار شما اعتقاد داریم بزرگان عرصه دانش حتما به شما ایمان دارند زنده باد ایرانی پاینده باد ایران (204662)
امير
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۴۴
مرا هرگز به بيچارگى خود اين گمان نبود. (204663)
یی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۵۱
بنده به جای مسؤلانی که این بی‌مدیریتی را سبب شدند عذرخواهی می‌کنم (204666)
بی صدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۵۲
واقیت این است ، علاوه بر این که این برخورد ها ی ناشایست ریشه فرهنگی دارد، نیاز مردم و عدم اعتماد آنها به آینده نیز باعث می شود بر گرفتن سهم خود در اروزهای اول جدیت بخرج دهند. اما به نظر من توزیع سبد کالا کمی بدون کارشناسی انجام شده و می شد این کمک را به گونه ای دیگر که کمتر هم تنش زا باشد انجام داد.نکته دیگر اینکه همین نظر سنجی ها می تواند برای تصمیمات بعدی هم رهنمود های درستی رائه بدهد لطفاً سعی نمائید بطورکلی نظرات را به مسئولین ذیربط ارسال کنید. (204667)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۵۵
واقعيت جامعه داراي ريشه هاست و ريشه سازان مستحق سرزنش ند نه ريشه سوزان و درد پردازان (204668)
آدم
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۰۱
آنوقت در ژاپن هنگام زلزله مردم چطور سف کشیده و با فرهنگ به هم احترام گذاشته (204669)
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۵۴
شما گرسنگی و یاس رو نچشیدی که عاشقی یا نظم یا .... یادت بره. (204858)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۰
صف درسته دلبندم ! (204863)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۰۱
در دوره سیاه احمدی نژاد جدا از فقر مالی، فقر فرهنگی هم به جامعه تزریق شد.گداپروری و گسترش فرهنگ آن.بازتاب ان را می توان چنین تصاویری بخوبی مشاهده کرد. (204670)
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۰۵
خب روحانی هم که داره همین کار رو میکنه-من خودم به روحان رای دادم اما کا رغلط غلط است احمدی و روحانی نداره (204962)
ع م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۰۸
اون از سفر استانی و دنبال ماشین کشیدن مردم و این هم پروژه غذا در برابر کرامت دولت روحای--واقعا جه فرقی با احمدی نژاد پوپولیسم داره؟ (204971)
محمد خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۷
ما چرا همه ی مسائل رابه هم ربط می دهیم
این چه ربطی به دولت اخمدی نژاد داره این کار رور که دولت به اصطلاح تدبیر و امید کرد و چه بسیار اشتباه داره اجرا میکنه
احمدی نژاد بنزین رو سهمیه بندی کرد (کارت سوخت ) آب از آب تکون نخورد (205006)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۰۲
با دیدن این تصاویر تحقیر کننده ،سؤال بی پاسخ استاد زیبا کلام از شریعتمداری پاسخ داده شد. این ثمره8 سال حاکمیت یک دست است. (204671)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۲۷
پس مواظب باشیم در مجلس آینده حاکمیت ی دست نشه :) (204884)
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۱۴
فقط یاد اقدامات پوپولیستی احمدی نژادافتادم اما گریه ام از سنگ شبلی هاست نه از این دارها حسن روحانی شما چرا؟ (204673)
امير
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۲۲
واقعا اين طرح احمدي نژاده؟
صداقت هم چيزي خوبه؟ (204674)
احمد
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۲۸
احمدي نژاد گفت : پول هركس را هرچقدر هم كه هست نقدا بزاريد تو جيب خودش.
نه مثل اين دولت سبد كالا داد. انصاف داشته باشيد. (204993)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۲۵
نمایندگان عزیز مجلس ببینند که فقط دنبال حاشیه اند! (204675)
افسرده حال .
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۲۸
دیگه احتیاج به ارسال نظریا نظرات نداره آنچه که عیان است چچهحاجت به بیان است ولی چه فایده !!!!!!!! (204676)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۲۹
از ماست که بر ماست !!!! (204677)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۲۹
مردم در این 8 سال خیلی سختی کشیدنت که عمده آن بی تدبیری و سیاست های مالی و اقتصادی دولت گذشته بود درسته که این شیوه برای توزیع کالا مناسب نبود ولی مردم واقعا در مشکلات هستند امیدواریم با برنامه های دولت جدید شاهد بهبود وضعیت نا مناسب فعلی باشیم (204678)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۳۰
احمدی نژاد : مردم ما سه برابر متوسط دنیا گوشت قرمز میخورن، 8 برابر میوه میخورند ببیندید این خیلی بده اجازه بدید دست دولت توی اصلاح الگوی مصرف باز باشه. ایشالله یه روز از عمرم هم که باقی باشه ببینم احمدی نژاد و . . . .دارند مجازات میکنند (204679)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۳۰
میلیون ها آدم منتظر دوتا مرغ و چندتا مرغ نیستن ، میلیون ها نفر شاهد بی تدبیری دولت در توزیع و تبعیض در تخصیص کالا هستن. (204680)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۱۶
به یا اله آقای saeed خان خدا زیاد کند چقدر سعید زیاد شده.شما هم گویا از گروه افسران هستید!تدبیر را باید ازدکتر جان شما بیاموزیم نه؟البته قبول دارم که ویرانگری تدبیرنمی خواهد.جهان را اداره می کردید ایران که سهل بود.حالا آقای روحانی بنده خدا دارد کم کم تمرین تدبیرمی کند.راستی بد نیست دکتر بگم بگم در دانشگاهش یک کلاس تدبیر بگذارد استفاده کنند این بی تدبیر های دولت.کمی هم درس اقتصاد به این علی طیب نیا بدهید.چایی را از 7000 تومان به 35000 تومان ارتقا دادید اماطیب نیا نمی تواند یک هزار تومانی بیفزاید. (204978)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۶:۰۰
ماشاالله غیب گو هم هستی ، بی تدبیری بده چه در دولت احمدی نژاد و چه دولت روحانی. دو واحد کلاس تخقیر جهانی ملت هم مونده بود که دکتر روحانی ارائه داد. (205066)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۳۲
از ماست که بر ماست (204681)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۳۲
قبلا هم همینطور بود دهه 60 -70 (204682)
رر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۳۳
غنی سازی 20 درصد کجا رفته؟ (204684)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۳۵
خدا وکیلی بی انصاف نباشید دیگه!

اولا" ریشه مشکلات کشور ما ساختاری است و وابسته به شخص نیست.
همه کارشناسان اقتصادی ساختار مدیریت و اقتصاد کشور را رانتی می دانند و تا این ساختار درست نشود (ظاهرا" آقای روحانی هم دنبال درست شدن ساختار نیست) هیچ مشکلی واقعا" حل نخواهد شد

یعنی همان عاملی که باعث شده ملت ثروتمند ایران فقیر شود همان عامل باعث شده که زنجانی ها و خاوریها و.... از ان سو سر در بیاورند.

ثانیا" اگر دولت آقای روحانی نتوانسته این مشکلات را و یک سری بی عدالتی های دیگر در توزیع سبد کالا و نحوه ... (204685)
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۳۶
من کاری به احمدی نژاد و غیره ندارم ولی چرا دولت کنونی به این شیوه کاملا اشتباه عمل کرد خدا رحمت کند آقای رجایی را که خالق کوپن بود ولی تا جایی که من یادم هست چنین صحنه های برای دریافت کوپن دیده نشد دولت بی تجربگی کرد انگار که اولین دولتی است که در دنیا این کار را کرده است کاش کمی فکر پشت این سبد کالا بود تا مردم را به جان همدیگر نیندازند و توزیع به این شیوه غلط اندر غلط صورت نمی گرفت که حالا مسخره عام و خاص شویم. (204686)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۰
خوش به حال میلیاردیهای کشور مان و دولتمردان محترم که باهم دل می دهند و قلوه می گیرند . و این ملت را اینجوری گرسنه نگه می دارند و مثل کشورهای اقریقائی به انها آذوقه می رسانند . حق و عدالت در کجای این وضیعت قرار دارد؟ (204688)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۲
خیلی دیگه هم هستن.مسئولین.اونا که شعار خوب بلدن بدن.حتی خود شما(خبر نگارها.خبر گزاریها) که میبینین و متوجه یه سری از خیانتها به مردم میشین ولی انعکاس نمیدین و رسوا نمیکنین (204690)
حمید.چ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۳
ای کاش دولت با تدبیر بهتر اقدام می کرد تا حربفان زبان به کنایه نگشایند (204691)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۴
دیگه شورشو در اوردید همه چیز به قبل ربط میدهید 6 ماه گذشت ... مدیریت اشتباه دولت روحانی .... و نارضایتی رای دهندگان رو داشته است ... نه فقط از بابت سبد کالا ... پایین نیامدن قیمت دلار . عدم کاهش قیمت ها و خیلی موارد دیگر ... روحانی وعده هاش یادش رفته انگار (204692)
حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۱۳
ساعت خواب این که شش ماهه احمدی نژاد بعد از 8 سال هم هنوز دیگران رو مقصر می شمرد . ولی در مجموع این گونه طرح ها از هر که باشد اشتباه است . همان طور که طرح هدفمندی یارانه ها از اصل اشتباه بود . (204974)
اعلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۴۳
همچین میگی 6 ماه انگار از 6 سال حرف میزنی! حتما کاستی هایی بوده اما از خدمات هم نی توان چشم پوشی کرد. ما که رای دادیم حالا هم نه تنها پشیمان نیستیم بلکه امیدواریم و البته منتقد ولی تخریب هرگز. (205127)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۴
بهتر کار اشتباه خودمون گردن دیگران نیاندازیم .بابک زنجانی که شروع فعالیتش در زمان روسای جمهور قبلا از احمدی بوده ...... بعدش بگو چه تدبیری بوده که برنج هندی و مرغ ترکیه ای سبد کالا مردم پر کردن ....... (204693)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۷
این وضعیه که حاج محمود شما پیش آورده . " آنقدر تحریم کنید که تحریم دانتون پاره بشه " چی شد ؟ تحریم ها کاغذ پاره هایی بیش نبودند ، نامردی منتشر نکنی ، که هستی (204696)
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۸
واقعا چه ارتباطی بین بی تدبیری دولت مورد علاقه تون و دولت قبل پیدا کردینا .......
به زودی ماهیت واقعیتون رو نشون میدین ...........
متاسفم برای رسانه های دو طرف که به جای اتحاد ...............
لبیک یا خامنه ای (204697)
عظيم
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۹
كي با دادن برنج رايگان و پنير و دو تا يا سته مرغ به مردم توهين ميكنه .آيا عمدا اين كارو ميكنه يا سهوي. بعد به اسم كس ديگه ميزنه .انصاف داشته باشيم .اشتباهاتمون رو به پاي كس ديگه اي ننويسم . بگيم اشتباه كرديم .بعدش سياسيش نكنيم . بگذاريم آرامش در كشور ادامه داشته باشه .شما داريد عمدا يا سهوا به اختلافات سياسي دامن مي زنيد. (204699)
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۹
راهی شدیم سوی هدف در صف سبد،
یک صف دو صف هزار و سه صف، در صف سبد

شکر خدا که عصر گدا پروری گذشت،
شد دوره غرور و شرف در صف سبد،
خرم شده ست و سبز سراپای مملکت،
از بس که سبز گشته علف در صف سبد
تقسیم میکنند هم اکنون سبد سبد:
تدبیر، امید، شور، شعف در صف سبد

یک شانه تخم مرغ هم آذوقه می‎دهند
شد عمرمان اگرچه تلف در صف سبد (204701)
پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۱
برای سری دوم در صورت امکان یا پول داده شود یابراساس حروف الفبای سرپرست خانوار در روزهای مختلف مراجعه کنند تا ازدهام بوجود نیاید. (204702)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۱
فاتحه فرهنگ این مملکت را خوانده اند و ما خوابیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (204703)
کامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۱
واقعا تا عده ای فقیر نشوند امثال خاوریها و زنجانیها و.... پدید نمی یاد. باید راهکار وقوانین واجرای قوانین برای مبارزه فساد بصورت ریشهای صورت بگیره... (204704)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۲
کاملا درسته . جالبه که سخنان دادستان اژه ای در مورد بابک زنجانی رو هم که می شنویم به تعلق خاطر درونی ایشان پی میبریم . کاش این منصب مهم به یک فرد بیطرف سپرده می شد نه یک آدم بسیار جناحی (204706)
احمد
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۳
چرا بی انصافی قضاوت می کنی دولت احمدی نژاد که به هر نفر مبلغ 800000 هزار تومان عیدی داد این دولت امید و تدبیر که با بی تدبیریش نمی تونه به هر خانواده یک کیسه برنج خارجی بده اینجوری مردم و انداخته به جون هم (204707)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۳
یعنی در دوره خاتمی و هاشمی مردم از این کارا نمیکردن. دوره کوپنیسم که یادتون نرفته. ما رفقای شما که به همین مردم لشکر قابلمه به دست ها میگفتن فراموش نمیکنیم همچنین این حرفشون که اگه مرگ موش مجانی به این مردم بدن بازم میرن صف وامیستن. (204708)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۲۳
دهان را آب بکشید از سخن گفتن در باره دوره خاتمی.بی اطلاعی یا کینه ورزی هم حدی دارد.اقتصاد دروه خاتمی به اعتراف دوستانتان در گروه مدیریت جهانی یکی از درخشان ترین دوره های اقتصادی کشور است.با تدبیر جهانی تان چنان آثار آنرا نابود کردید که تاریخ نفرینتان خواهد کرد.شرم هم خوب چیزیست.اگر سواد خواندن دارید شاخصهای اقتصادی دولت خاتمی را مرور کنید آنوقت حساب کار دستتان خواهد آمد. در باره کوپنیسم هم گز نکرده حرف زدی اگر کوپن نبود که دوستان شما در بازار خون مردم را در شیشه می کردند.... (204982)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۶:۱۶
نقاط مثبت هیچ دولتی قابل چشم پوشی نیست ، به گفته بانک جهانی در دوره احمدی نژاد اقتصاد ایران از 22 به 17 ارتقا پیداکرد و اگه تحریم ها نبود به رتیه 15 اقتصادی میرسید. حرفهای روحانی در داووس و نهاوندیان در دیدار با هیئت فرانسوی هم این پیشبینی رو تایید میکنه. (205080)
Saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۵
خداروشکر میدونیم خاوری ها و زنجانی ها و جزایری ها و ... محصول چه دوره هایی هستند (204710)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۲۸
سعید خان دوستان شما معتقد بودند در اسلام بازنشستگی نداریم.این را می دانی؟ نه حتما نمی دانی یا سنت قد نمی دهد یا به تو چیز دیگری تلقین کرده اند.باور نمی کنی از همین آقای دکتر احمد توکلی بپرس حتما چیزهایی خاطرش هست. اگر جرات دارند همان حرفهای دهه شصت را تکرار کنند حالا اسلام پناه وفقیر نواز شده اندالبته.انتظار داشتی با آن اندیشه کوپن نباشد؟غولها مردم را درسته قورت می دادند.اگر مرحوم امام نبود کارنامه نابودی در جنگ به نام همین دوستان شما ثبت می شد.حرفی نزن که مجبورمان کنی حرف بزنیم. (204991)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۵:۵۴
غول هی دولتی و نظریه پردازان اقتصادی دهه 60 تبدیل شدن به غولها و نظریه پردازان اقتصاد خصوصی . فقط کافیه ببینی همین وزرای فعلی عضو هیئت مدیره چند تا شرکت خصوصی بودن مثل وزیر صنعت.در مورد بازنشستگی هم باید گفت میانگین سن هیئت دولت رو در سه دولت اخیر مقایسه کن تا ببینیم کی به این اصل معتقده. (205056)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۵
دلم گرفته به خدا، دلم میخواد گریه کنم... (204711)
امید
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۵
دولت تدبیر با این کارش دل مردم فقیر و بدرد اورده و دیگه چهار سال دیگه هیچ انتظاری نباید داشته باشه (204712)
امید d
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۷
به عقیده من درصد زیادی از نظرات مخالف را گروهی سازماندهی شده بر علیه دولت نوپای روحانی ارسال میکنند انهاییکه اتلاف 700 میلیارد درامد ارزی که معادل درامد نفتی کل تاریخ ایران قبل از محمود بوده را مهم ندیدند ولی اینکه دولت جدید یک مملکت ورشکسته و تحریم زده به اقشار کم درامد کمک غذایی میکند را گناه کبیره می دانند (204713)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۰
توضیع سبدکالاراتایید نمی کنم.چون کالای توضیع شده درشان مردم ایران نیست.وعکسهای موجودهیچ ربطی به توضیع سبد کالا ندارد (204714)
بختیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۰
آقایان آش فقر دست پخت مدیریت شماست
حاصل مدیریت 8 ساله شماست
من بجای شما بودم با دیدن این تصاویر
در مقابل این ملت به استضعاف کشیده شده شرمگین می شدم
نه نعره میزدم و پوزخند زنان تو سایتا ها دولت رو می بردم زیر سوال.
عکس ها رو خوب نگاه کنید این حاصل 8 سال مدیریت جهادی و امام زمانی و ... شماست (204715)
در عجبم!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۱
فقط 8 سال !!! ؟؟؟؟ (204870)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۳
مردم می دونند کدوم دولت چاپیده و خورده و برده دروغ پردازی نمی خواد (204717)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۳
خیلی خوبه این حرفهای دیروز دیوید کوهن تو سنای آمریکا که مسئول تحریم ایران در وزارت خزانه داری آمریکاهست رو گوش بدید بجای اینکه اینهمه به احمدی نژاد گیر بدید :
کوهن در مورد اثرات تحریم‌ها بر اقتصاد هم گفت ایران برای اولین بار دو سال متوالی رکود اقتصادی را تجربه کرد، تورم در این کشور افزایش، تولید صنعتی کاهش و ارزش پول پایین آمد. او افزود در طول 6 ماه آینده تحریم‌ها به فشار به اقتصاد این کشور ادامه داده و وضع اقتصاد ایران بهبود نمی‌یابد. (204718)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۴
جالبه کوهن راجع به سبد کالا هم صحبت کرده :
«شما در اخبار دیدید که ایران اخیرا به طور قابل مشاهده‌ای غذا به مردم فقیر در جامعه داد که به نوعی نشان‌دهنده این است که کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها تاثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است، همانطور که روحانی قول داده بود که این پول صرف اهداف دیگر نشود.» (204719)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۵
تحلیلگر هم هستی خدا را شکر.این حرفهای کوهن چه ربطی به سید کالا دارد؟اتفاقا کوهن در راستای سیاستهای دیپلماتیک ما حرف زده ودر تور آن گرفتار است. آنها ازداخل اطلاعات درستی ندارند.بگذاردرسطح وسیع همین چیزهارا بگوید.تو چرا ذوق زده شده ای دوست من.آش تحریم را سما پختید که.ورق پاره نبود مگر؟حالا از قافله جلو افتاده اید؟مگر قطعنامه دانشان را پاره نمی خواستید؟خوب پاره شده دیگر حالا حرف حسابتان چیست؟زنجانی هم محصول همین ورق پاره هاست.زنجانی وجزایری رایکی نکن.گندش بعدهاکه درآمد تازه می فهمی که خواب بوده ای! (205003)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۶:۱۱
اتفاقا بعضیا ازداخل اطلاعات رو خوب بهشون میرسونن که اونا باید چیکار کنن، اون با این حرفش میخواست بگه ملت داشتن از گرسنگی میمردن که این یه دروغ محضه. راجع به تحریم هم بگم بعضیا در داخل مثل هم جنسهای اوکراینیشون که از آمریکا خواسته بودن دولت رو تحریم کنن ، به اونا خط دادن تحریم کنید تا مردم تو محاسباتشون تجدید نظر کنن. اما بدونن این مردم به وقتش جواب این نامردیشون رو میدن. (205075)
/
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۲:۰۹
با وجود برادران طالبان در ایران و سایر بلاد اسلامی, مسلمانان از داشتن دشمن دانا محروم شدند; در ضمن با حضور برادران طالبان به عنوان عمله و کارگزار برای گسترش خشونت ,جنگ و جنون در بلاد اسلامی ونیز تخریب چهره ی اسلام, امریکا و اسراییل از پرداخت دستمزد معاف شدند...!؟! (205256)
آگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۶
ولی فکر نکنم مردم سوریه برای سبدهای کالای سازمان ملل این کار ها رو بکنند یعنی ما گرسنه تریم؟ (204723)
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۷
فقط تاسف میخورم از ایرانی بودن خودم (204724)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۷
چي ميگي بي چاره اين وضعيت را اگر احمدي نژاد درست كرد چرا رئيس جمهور سرا پا تدبير شما اين طور به مردم توهين مي كند و حتي يك عذر خواهي هم نمي كند درست فكر كن آيا راه بهتري نبود جز درست كردن اين صفها البته امثال شما كه جيره خوار دولتيد اين چيزها را نمي فهميد (204726)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۸
این از الطاف دولت قبل بود که به این وضع دچارمان کرده به شخصه هر کجا که هستم و انتقاد مردم از دولت رو بابت این صفوف و اوضاع میشنوم کاملا توضیح میدم که این برای جلوگیری از تورم هست و دولت روحانی چاره ای نداشته (204727)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۸
هيچ چاره اي نداشت مطمئني مثلا نمي تونست كارت خريد بده يا حداقل بر اساس شماره كد ملي افراد را مشخص كنه تا اين همه جمعيت نرند و يا ... (204837)
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۵۱
اگه عقلت رو بکار بندازی در دوره الکترونیک با شارژ کارت به صورتی که نقد نشه و با اون فقط بشه کالا خرید اینکار خیلی آبرومندانه برگزار می شد و تورم زا هم نبود. (204953)
باب اسفنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۹
اینکه زنجانی و خاوری خیانت کردند و باید تاوان بدن شکی نیست
ولی مردم فرهنگشون رو از دست دادن
خیلی ها هستند که وضع مالی خوبی دارن ولی تو این چیزها انگار نون نداشتن بخورن و وحشی بازی درمیارن
خدایی مردم هوس ران و شهوت پرستی تو این سالها بوجود اومده
همه فکر منفعت بیشتر و خیلی وقتها دل آدم از این مردم میگیره
به خاطر تومنی مردم حاضر به نامردی کردی هستن
مردم به اصلتون برگردید (204728)
توتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۳
دمت گرم (204875)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۲۶
ااا آفرین باب اسفنجی نازنازی پایین شهری!چه شد پس؟هرجا یک حرف می زنی! حالت خوب است یا تحت تاثیر واقع شدی؟می گفتی مردم از نداری اجزاء بدنشان را می فروشند که! افسر هم هستی افسری آزاده باش. (204883)
باب اسفنجی شرمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۰
آقا من فیلمها شو ندیده بودم
وقتی دیدم احساس شرم کردم (205022)
reza
Canada
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۳:۴۷
اصل ما ایرانی بودن است.ایرانیه خالص هر زمان تحقق یافت رو به تکامل میرویم. (205300)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۰
فرهنگ عمومی مردم مشکل دارد (204729)
رضا-رشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۴
سلام به همه مردم با فرهنگ ايران.بله ايرانيان با فرهنگ دولت محترم اعلام كرده تا پايان سال براي گرفتن كالاي نقدي مهلت هست. عزيزان اين همان كالاي كوپني است كه سالهاي قبل هم داده ميشد ولي اينبار بجاي كوپن كارت اعتباري جايگزين شده.لطفا اين عكسها رو هم كه عمدا براي خبر سازي گرفته شده باور نكنيد با صبر وحوصله سر فرصت كالاي خود رو بگيريد (204733)
:(((
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۴
نه بابا !!!! راستی رشت چه خبر !!!! گرسنگی و کرامت اونجا نیست؟؟؟؟ (204877)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۶
ملت میدانند مقصر کیست و آقایان هرچه داد بزنند کسی حرفشان را باور نمی کند ولی دولت آقای روحانی بایستی چاره ای بیندیشد و راه بهتری را پیش بگیرد و از هیاهو هم نباید ترسید (204734)
كريم نجاتي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۷
بيكاري و گراني بيداد ميكنه .اكثر مردم امروز هشتشون گرويه هشتادشونه. دخل و خرج به هيچ عنوان با هم جور در نمياد.اكثر مردم بدهكار بانكها هستن و هيچ كسم به فكر نيست و صداي مردمو نميشنوه.همه چي آرومه من چقدر خوشحالم (204735)
:((3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۵
بانک یا ربا خانه !!!! (204878)
:((
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۸
یاد این شعر زیبا میفتم : { کام همگان باد روا کام شما نه
ایام همه خرم و ایام شما "نه" } (204879)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۹
بله درسته، این وضعیت که یه شبه به وجود نیومده، من موندم که چقد اینا پرو هستن، گندی که دولت محبوب این آقایون به وجود آورده، دولت فعلی باید جمع کنه، خدا ازشون نگذره، ایشالا تو همین دنیا خدا جوابشون بده. (204738)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۹
مردم ما ترسو شدند از دولت و مسئولین که نکنه فردایی نباشه.
فقط متاسفم (204739)
2500
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۰
چی بودیم چی شدیم!!پس کو آن همه عظمت و غرور؟یک زمانی بود که با تعجب قحطی زدگان آفریقایی وقتی سر یک تکه نان به جان هم می افتادن را از تلوزیون تماشا میکردیم ولی الان باید ملت قحطی زده خودمون را با شرمساری نگاه کنیم که مایه دشمن شادی و آبروریزی گردیده ایم و بهمون لقب گدا میدهند.... (204740)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۲
بدون هدف وبرنامه ریزی »» چه ربطی به دیگران دارد وافراد مشمول هدف را که دولت قبلی شناسایی نکرده است.لطفا اگر به مزاجتان خوش امد چاپ کنید!؟ (204741)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۴
چی میگی حالت خوب نیست
این بابک ها خاوری ها در دولت کارگزار و اصلاحات بزرگ شدند پر و بال گرفتند
در دوره احمدی نژاد از تحریم ها سو استفاده کردند.
کمی مطالعه کن (204743)
نوبد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۴
بدبختی این مردم فقط مربوط به دوره احمدی نژاد نیست. چیزی که بیشتر اینجا به چشم می خوره فقر فرهنگیه نه اقتصادی. (204744)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۴
3 هزار میلیارد زیر گنبد کنبود (204745)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۶
ببخشید متوجه چیزی نشدم این قضیه سبد کالا چه ربطی به دولتهای قبلی داره؟یعنی میگین بجای این کار افتضاح نمیتونستن پول این سبد به حساب مردم بریزن تا این فاجعه به وجود نیاد؟
کمی واقع بین باشین خواهشااا
ما همه ایران و انقلاب و دوس داریم ولی تشنج درست نکنین (204746)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۹
نه میلاد جان.بنا نیست پول نقد در بازار تزریق شود.این نسخه شما یعنی تورم افسار گسیخته که نمونه اش را دیدید.کالا خریدند تا هم پول نقد ندهند هم از تولید کننده حمایت کنند که اثرش در اشتغال مثبت است.تزریق پول نقد در جامعه حماقت است نباید تکرار آنرا توقع داشته باشیم دوست عزیز.ایراداتی اگر باشد باید اصلاح شود از ترس مرگ که خودکشی نمی کنند. (205008)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۶
من که اینو دیدم حالم کلا گرفته شد
ولی این سبد کالا خیلی خوب وضعیت وخیم موجود آشکار کرد (204747)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۷
به نظرمن روش دولت برای سبد کالا اشتباه بود ، پولش را ميداد مردم خودشان خرید ميکردند خيلي بهتر بود ، البته خود مردم هم باید رعایت کنند ، واقعاً آبروريزي است این صحنه ها برای گرفتن 10 کیلو برنج و 4 تا تخم مرغ، تا آخرسال که فرصت داريم مگه قحطي اومده .فکرکنم90 درصداونهايي که تو صف هستند واقعاً نیاز مبرم ندارند ولي چون مفته ...... افسوس (204748)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۸
نه قربونت برم این نتیجه کار رییس جمهور قبلی و حزب اصولگرا نیست.
این نتیجه بی توجهی تمامی دولتهای قبلی به فرهنگ این ملته .
این تصاویر نشانگر فقر فرهنگی ماست نه چیز دیگه.ما حتی تو حوزه سیاسیمون هم از فقر فرهنگی رنج می بریم.نشون دادن این صحنه ها از هر حزب و گروهی که باشه نشانگر فقر فرهنگی اون حزب و جناحه (204750)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۹
به فرض حرف شما مورد قبول باشد.
آیا دولت تدبیر نمی توانست پول هر خانوار را به حساب خانوار بریزد؟ حتما باید با یک حرکت پوپولیستی در سرمای زیر صفر مردم را به صف میکرد؟
آیا مردم ما بلوغ تصمیم گیری در مورد پول خود را ندارند؟
به چه کسی امتیاز وارد کردن این همه برنج هندی و مرغ داده شده است؟ آیا این باعث تولید بابک زنجانی از نوع کاسب کالا نمیشود؟
مگر آزمایش سم برنج های هندی مثبت نبود؟
مگر قرار نبود به جای کار برای چینی ها ایرانی ها سر کار بروند نه هندی ها؟
و آخر اینکه حضرات شعارات انتخاباتی خود را مرور (204751)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۳
به خدا من با دیدن این تصاویر دلم میگیره، قلبم به درد میاد، نمیدونم کی باید جواب این همه بدبختی رو بده/ این آقایون پایداری چرا دست از سر ما برنمیدارن، آیا میشه کسی بدبختی و گرسنگی مردم رو ببینه و شبها راحت بخوابه، عجب صبری خدا دارد. (204753)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۴
همگي نمايش فاجعه‌ای است که دولت احمدی‌نژاد در ایران بوجود آورد. میلیون‌ها مردم ایران معطل دو عدد مرغ و 10 کیلو برنج رایگان‌اند اما میلیاردها دلار پول غارت شده همین مردم در جیب امثال خاوری، بابک زنجانی و صدها نمونه آنهاست (204754)
چالش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۶
چرا باید همیشه به «دولت» جوالدوز بزنیم؟

چرا یک بار یک سوزن به «مردم» نمی زنیم؟

واقعیت اینه که فرهنگ و شعور اجتماعی این مردم که تشکیل یک صف ساده از مصادیق اونه پایینه. ترس و خودخواهی این مردم رو دربرگرفته.... این رفتار مال امروز و دیروز نیست. (204756)
قدیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۰
چون میترسیم مردم از دستمون ناراحت بشن ولی بی فرهنگی واقعیتی هست که تو کل 35 سال کسی جرات نداشته به مردم بگه بافرهنگ بشید
حالا الان بهتره
ایکاش قدیم تر ها رو میدیدی
باز الان دعوا و جنگ بین محله ای و خلافکارهای زورگیر نیستن (204909)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۶
مردم هجوم نیاورید دشمن دارد سوء استفاده میکند سهمتان کسی نمی برد
آرام آرم مراجعه کنید (204757)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۷
این است تدبیر دولت امید است !!!!!!!لطفا فرافکنی نکنید آن در دل جایگاه ویژه دارد. (204759)
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۸
بابا شما چه رویی دارین حتما تا صد سال اینده هر اتفاقی بیفته تقصیر دولت قبل هست
اینم از کسایی که ادعای نقد پذیری دارن اونم از رییس جمهورشون که داره قله وقم میکنه بعد هم می گه باید ازم تعریف کنید (204761)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۴۳
نقطه ای فکر نکن.می دانی ما چوب کدان اشتباه را می خوریم.قتل امیر کبیر توسط ناصرالدین شاه ابله را.اگر اصلاحات ادامه می یافت اوضاع اینگونه نمی شد.در مسائل کلان اثر کارهای یک سیاستمدار قرنها باقیست.دولت قبل که شش ماه پیش سر کار بوده.اگر محمد خوارزمشاه سر فرستادگان چنگیز را نمی زد چه می شد؟اینهمه ویرانی به بار می آمد.ما الان کجا بودیم؟با هوش باش دوست من. (205010)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۸
عزیزم هر جناحی به نفع خودش بهره برداری کنه یا نکنه مهم نیست مهم حفظ حیثیت اسلام و ایرانه و جای تاسف است که چنین صحنه هایی دیده میشوند. (204762)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۸
خوب شد مدیریت جهانی رو به اینا ندادن!!!!!!!!!!!!!!! (204764)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۰
خدا نبخشه کسانی که حق این مردمو راحت میخورن (204766)
nima
Indonesia
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۱
آره واقعا...حرف دل ما رو زدی (204767)
فراست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۳
شما همان هایی هستید که به احمدی نژاد میگفتید گداپرور حالا کاری زشت تر را انجام داده اید و دارید به هر نحوی میشه توجیهش می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (204768)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۴
مردم اگر سير بودند كه اين جوري به جون هم نمي افتادند. اين صحنه هايي كه مي بينيم نتيجه گرسنه نگه داشتن هموطنهاي ما مي باشند. (204769)
ایمان-مسجدسلیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۴
آقایانی که اسم خودتون رو گذاشتید اصولگرا ---یادتون رفته چه جور مردم رو واسه گرفتن رای میکیشید تو صف سیب زمینی تو صف سهام عدالت یادتون رفته چند نفر تو صف مرغ از بین رفتن---اون موقع کور بودین این چیزا رو نمیدید--شما کاری به مردم کردین تو این هشت سال که مردم واسه گرفتن یه سبد کالا اینجوری هجوم میارن (204770)
جعفرفراهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۵
تورا به خدا این عکسهارو پخش نکنید آبروی ایرانیها تودنیا رفت (204771)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۶
بخدا ما فرهنگ هیچ چیز رو نداریم
به قول امام خدا همه مارو آدم کند (204772)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۲
با این حرکات واقعا هیچ دشمنی به ما حمله نمیکنه (204872)
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۶
این اشتباه دولت آقای روحانی است که بجای پرداخت هزینه یا ارائه بن کارت این آبروریزی رو درآورده
زنجانی و بقیه آدمهایی که حق مردم و بیت المال رو حلال خودشون میدونن هم انشالله به زودی تاوان کارشونو پس میدن
امیدوارم این دولت و دولتهای آتی برای سوءاستفاده های این چنینی از بیت المال پیش گیری کنند (204773)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۷
نسبت دادن عدم مدیریت وبی تدبیری لطف بسیاربزرگی به دولت قبل است، فکرمیکنم خباثت وخیانت عبارات بسیارمناسبتری میباشد که زمینه سازاین فرومایگی هاشده، بنظرمن گرسنگی هم توجیه کننده این تصاویرنمیباشد، دریغ ازکمی مناعت طبع.... (204775)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۹
آینده سیاهی برای جامعه متصورم ، تنها راه نجات از این وضعیت تنها رفتن است این خرابه بماند برای امثال پایدارچی ها (204777)
nasenas
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۹
به خدا اروپایی ها با دیدن این صحنه ها قاه قاه به ایران میخندند فقط در یک کلام آبروی ایران رفت (204778)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۵۲
آیاآقای روحانی راهی بهترازاین گداپروری بلدنبود (204782)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۵۴
بازم مقصر محمود بد بخت شد(امان از سياست شما) (204785)
یحیی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۵۷
از دولت تدبیر و امید تشکر می کنیم که با این طرح بسیار مدبرانه این فاجعه دولت گذشته را حل کردند. واقعاً مردم ومسئولین و نخبگان همگی در شگفتند که چگونه چنین طرحی به ذهن مسئولین این دولت رسید که با این سرعت بتواند فاجعه دولت گذشته راجبران کند، واقعاً به مسئولین دولت باید خسته نباشید گفت، مخصوصاً اینکه کاملاً هم نقد پذیر هستند و به هیچ وجه تقصیر خود را به گردن دیگران و دولت های گذشته نمی اندازند بازهم سپاسگزارم (204786)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۵۹
ما با خودمون چه کار کردیم
ایا اینها همان مردم سرافراز ما هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (204787)
110
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۵۹
زنجانی در دوران آقای هاشمی پا گرفت فقط در دوران احمدی نژاد مشخص شد چیکار کرده و در این مورد پای دولت هاشمی هم گیره (204788)
كاظم ندائي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۰:۵۹
فعلاً نه خيري از دولت احمدي نژاد ديديم و نه از تدبير و اميد آقاي روحاني (204789)
شکاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۱
بهار نیوز مطمئنی نتیجه هشت ساله؟؟؟!!!! (204790)
کیارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۲
احمدی نژاد باید محاکمه و پاسخگو باشد و این ربطی به نظام و آبروی نظام رفتن نیست و نشانه اقتدار و سالم بودن نظام است (204791)
farbodhoseynei@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۳
واقعاً برای تحلیلتون متأسفم. رسالت رسانه ای شما کجاست؟. ما که تو دولت نهم و دهم این چیزهارو ندیدیم. مگه سال پیش شب عید همین آقای احمدی نژادی که حالا شده آدم بده از نظر شما!!! معادل این پول رو نقداً به حساب مردم نریخت؟؟؟ کجا مثل این دوره دولت تدبیر و امید اینجوری تو صف وایسادی آقای کارشناس و تحلیل گر؟؟؟واقعاً حیف وقت که بزاره بیاد مطالب شما رو بخونه.در ضمن شما سراپای مطلبت به توهین وتخریب دولت قبل پرداخته بعد پایین این مطلب زدی از انتشار مطالب حاوی توهین و افترا و ..... معذوریم. جالبه!!! (204794)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۸
وجه نقد تورم زاست (204920)
مانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۴۰
بله همون پول های نقد رو ریخت توی جامعه که الان با این فزایش نقدینگی و به تبع اون با تورم افسارگسیخته مواجه هستیم. (204942)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۳
این عکس ها نشان دهنده این است که طی این چند سال چه به روز این مردم اورده اند ولی کوتاهی در برنامه ریزی دولت تدبیر وامید هم از دید مردم پنهان نمی ماند باید برنامه ریز تحویل سبد کالا بعلت عدم درست توزیع مورد مواخذه قرار گیرد (204795)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۴
برادر من حرف شما درست،ولی دلیل نمیشه که به خاطر کارای احمدی نژاد ملت اینطور تحقیر بشن،خوب ما به این دولت رای دادیم چون از کارای احمدی نژاد خسته شده بودیم،حالا این دولت هم اگه بخواد کارای احمدی نژاد رو تکرار کنه که... (204796)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۵
انصافت کجا رفته احمدی نژاد که تو خونش نشسته داره چای میخوره با ما کاری نداره
سبد کالا تصمیم دولت روحانی هستش
مردم رو چی فرض کردید (204798)
حمید
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۶
بسیار عاقلانه بیان کردید. ای کاش رئیس جمهور محترم هم بدون لکنت همه فسادایجاد شده توسط این خوارج را در طی 8 سال اخیر بخصوص و 35 سال بطور عام که از رانت و دزدی بیت المال به این موقعیت رسیدند برملا کند واگر حتی در لباس مقدس نمائی باشند در محکمه مردم محاکمه شوند. (204799)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۷
متأسفانه هنوز هم آقایان به اصطلاح جبهه پایداری نمی دانند یا خود به نادانی می زنند که در طول هشت سال گذشته چه بلایی بر سر مملکت و مردم آوردند و اینان از همه آن خلاف ها و فسادها یا حمایت کردند و یا سکوت ، (204800)
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۸
بي تدبيري را خودتان به گردن بگيريد سل گذشته يك عيدانه با ابرومندي به مردم داده شد وصداي كسي هم در نيا مد اينهارا به گردن مرد مخلصي كه شب وروزش را براي اين مردم گذاشت نيندازيد (204801)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۱۴
واقعا خیلی رو میخواد که این حرف رو بزنی. یهویی بیا سرمای هوا و رو هم بنداز گردن محمود خیالت راحت شه (204803)
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۱۵
عجب مملکتی داریم با این تصاویر اقایان چی میگن میخندند یا باراحت میشن خیلی جالب (204805)
sourena
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۱۶
عزیزانی که توافق هسته ای را اشتباه می دانند... لطفا با دقت به این تصاویر نگاه کنند تا عمق بدبختی ملت را شاهد باشن!..........بی کاری..........عدم در آمد قابل اتکا..........قیمت های سرسام اور! (204806)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۱۶
یعنی منظور شما اینکه همیشه تقصیره دولته، مردم خودشون هیچ تقصیری ندارند. خیلی از این کسایی که سبد کالا گرفتند شیکماشون سیره فقط چون چیز مفتیه بهش هجوم اوردند بجای اینکه هی همه مشکلات رو تقصیر احمدی نژاد و روحانی و خاتمی و یا رفسنجانی بندازیم یکم به خودمون یعنی مردم نگاه کنیم ببینیم اصلاً ما چه جور مردمی هستیم به همدیگه رحم می کنیم یا نه (204807)
ناشناش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۱۹
آن کس که بزرگ میاندیشد,همواره برای همنوعانش بزرگی و بلندی میخواهد,با یارانه ها گدا پروری وفقیر بار آوردن مردم شروع شد,ای کاش نفت و گاز نداشتیم تا به حاکمیت در کشور ما به خدعه(خدعه )و نیرنگ متوسل نشوند,اگر ثروت نداشتیم هیچگاه با ترفند سعی در حاکم بودن ندتشتند,ای کاش عقل داشتیم تا نقد زمین را به نسیه قیامت نفروشیم(من به جهان آخرت ایمان دارم).به امید روزی که من ایرانی عاقلانه رفتار کنم,من ایرانی در مورد همه چیز نظر ندهم,پیشانی خود را داغ نکنم(که نشان دهم همیشه در عبادتم)و شروع کنم به حق انسانهای دیگر ... (204810)
fatemah/z
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۲۰
چی میشد اگر وجه انرا به صورت نقدی پرداخت میکردند میدونید چی میشد برا این مردم بزرگوار ارزش قائل میشدند که اقایان مردم را دارای ارزش نمی دانند بیائید تو یزد ببینید چه خبر است ادم است که تک و تنها با حدود 90 سال سن بدون هیچگونه درامد زندگی میکند به او تعلق نگرفته / عین عدالتی که حضرت علی (ع) دم از ان میزاد است سرمایه دار سرمایه دارتر و تهیدست برود بمیرد والله انصاف نیست حق همه است مگر اینها که بهشون تعلق نگرفته خارجیند (204811)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۵۱
شما اگر کمی از اقتصاد سر در بیاری کاملا میدونی که تزریقه پول به داخله جامعه خودش یه عامله اصلی تورم زاست.... (204950)
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۲۴
کسی درخطاها واشتباهای دولت قبلی مشکلی نداره ولی بحث همینجاست منیکه هی میگم خزانه خالیه پس 1500میلیاردتونو ازکجامیارم بدم به مردم ؟؟؟!
اصلا تعریف تدبیرو میدونن؟؟ (204817)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۲۵
انصافا مردم مستحق بدتر از این هم هستند زیرا اگر مقام وارزش خود می دانستند هیچ وقت برای یک زنبیل اینهمه سروکول هم بالا نمی رفتند بابا باید یک مدیریت باشد که بتواند پیوند اساسی بین سرمایه انسانی ومنابع عظیم وذخایر تمام نشدنی ایجاد کند وتا این عدم مدیریت باشد ونتوانند زیرساخت اشتغال وتولید فراهم کنند تا عمر باشد همین است و توقع بهتر شدن نداشته باشند (204819)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۲۹
واقعیت اینه که تمام مشگلاتی که در دولت قبل بوجود امد ساخته و پرداخته همین اطلاح طلبان بود برای دوباره به قدرت رسیدن (204822)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۴۷
تمامه اختلاس ها که از اطرافیانه رئیس جمهور محبوب شمااااا بوود............. (204946)
کیارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۰
اینها یک واقعیت تلخ برای مسئولین مملکت است که باید بپذیرند مردم نیازمندند و گرنه برای دوتا قوطی روغن و یه کیسه برنج . . . به جون هم نمی افتادند و به جای حل مشکلات سنگ اندازی و چوب لای چرخ دولت نمی گذاشتند و به جای حزب بازی و زیر سوال بردن دولت سعی میکردند اقتصاد کشور شکوفا شود (204825)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۱
مشکل پرداخت سبد کالا نیست در برخی موارد مشکل از خود ماست که برای هر چیز هجوم می آوریم .ولی دولت هم می توانست این موضوع را خیلی بهتر مدیریت نماید که انشاءالله در موارد دیگر (204826)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۳
فرمایشتون رو قبول دارم دولت احمدی نژاد کشور رو غارت کرد و مردم را به فلاکت انداخت ولی دولت تدبیر و امید هم نباید اشتباهات دولت قبلی را تکرار .این سبد از اسمان که نیافتاده برای دولت هزینه برداشته است .ایا بهتر نبود بجای کالا پول مردم را به کارتهایشان واریز میکردند تا هرکس هرچی دلش میخواد و از هر فروشگاهی بخره .اینطوری این صفهای طولانی و دعواها هم پیش نمی یاد . امیدوارم دولت در نحوه توزیعش تجدید نظر کنه. (204827)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۴
هر كاري كه شما انجام مي دهيد مقصر كيست احمدي نژاد مردانه خدمت كرد و هيچوقت ناميد نبود شما بايد اول به روانشناس مراجعه كنيد تا اميد به زندگي پيدا كنيد بعد كار بكنيد (204828)
امیر رضا
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۵
واقعاً از خودم بدم آمد با دیدن این عکس ها .
آقایان عزت و کرامت انسانی مارا با تدبیر و امید به این سطح رساندید!
آفرین بر شما-جای شکیب ها خالی نماند آفرین (204830)
فاطما
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۶
چقدر بهتر بود به در خانه مردم میرفتند و کالا هارا توزیع میکردند (204831)
سلدوزلو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۰
100000 هزار تومان معادل یک روز کاری است در کشورهای همجوار همچون عراق و ترکیه و..... بهتر است مردم را به کار و تلاش بکشید تا به صف گداپروری. (204839)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۰
آبروی ملت را بردید . (204840)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۰
فکر کنم بیشتر از دولت و عاملان توزیع مقصر خود ما مردمیم ، مگر قحطی آمده یا از گرسنگی در خطر غش کردنیم که اینگونه و به یک دفعه برای گرفتن این اقلام هجوم می آوریم. (204841)
توحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۰
بیچاره ما... بیچاره آن پیرمرد... بیچاره آن پائین نشین... بیچاره آن برج نشین... بیچاره این شهر و دیار... بیچاره آن مردی که دست کودکش در این سرمای سوزان در جیب پدر گرم میشود... بیچاره من... بیچاره تو... بیچاره ما... پیشاپیش سال نو مبارک!!!!! (دلمون به همین خوشه) (204842)
ذوالفقاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۴
بااحترام ، عزیزان توزیع سبد کالا ، کجایش به دولت قبل برمیگردد که فرافکنی میکنیم ، دولت قبلی خوب یا بد ، تدبیر دولت تدبیر وامیدکجاست / این تصاویر نشان از سوء مدیریت است ، اگر چه هیچ دولتی بی عیب نبوده و نخواهد بود . باید مردم طبق یک اصولی برای گرفتن سبد کالا دعوت میشدند . (204844)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۶
ایول بهار خفن پوز رجا نیوز و صراط رو زدی. هرچند به نحوه توزیع کالا ایرادات جدی وارده ولی هر چند وقت یه بار بارا آقایون پایداری همچین تیتری نیازه. (204848)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۷
درست وضعیت موجود نتیجه دولت قبلی بود اما چرا دولت روحانی در این دام افتاد آیا واقعا راهکار بهتری نبود، به عنوان مثال(البته نمی دونم چقد از لحاظ کارشناسان درست است)آیا بهتر نبود این اعتبار در اختیار تولید کننده قرار می گرفت تا با کاهش قیمت (حداقل تا شب عید) تمام مردم از آن بهرمند می شدند.بطور حتم این کار آثار روامی مثبتی روی اقلام دیگر هم داشت. (204849)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۹
شرم آوره (204852)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۵۴
خدايا مارا نجات بده ادست خناسان و انهائي كه در مسجد خود نماز بلد نيستند و در مسجد ديگران پيشنمازند يا رب نظر تو بر نگردد............... (204857)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۵۷
مشت نمونه خرواراست --تبلیغات زیاددوست ورقیب برروی سبدکالا-عدم جایگزین کردن اصلاح طلبان طرفداردولت درسیستم اجرایی به هردلیل- ماندن آن دسته ازرقبای دولت درسیستم اجرایی که با هرروشی قصدتضعیف دولت رادارند - صداقت مدیران ارشد دولت درکارکردن بامسئولین اجرایی قبلی و........به دولت عزیزوزحمت کش مامی آموزد که اگرازطرفداران صادقش راواردجایگرین نکندمشکلات گسترده تری برای اوایجادخواهندکرد (204860)
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۱:۵۹
سینما مجانی, سبد کالای مجانی و... هرچی مجانی باشه تو این مملکت مردم واسش سرو دست میشکونند.مشکل نگرش مردمه (204862)
مصیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۰
شما باسوادید!!! (204864)
55 کیلو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۲
وقتی این همه بیکار که معلوم نیست مفت مفت از کجا دارن نون میخورن اینجا نظر میدن معلومه که اوضاع تولید و تقاضا تو مملکت باید چه جور باشه (204871)
اب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۲۳
وای بر مردم ایران

وای بر ملت شهید پرور

وای بر ملتی که بی تفاوت از کنار مشکلات خود و همنوعان خود بگذرد

وای بر مردمی که روی ثروت خوابیده باشند ولی محتاج دوتا مرغ باشند

وای بر روشنفکران جامعه که در خواب باشند (204880)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۲۳
فکر میکنید کسی این حرفها رو میپذیره؟
انتقاد اصلی به نوع عملکرد دولته، فرض هم بگیرد که دولت قبل همه رو فقیر کرده، نمیشد آبرو مندانه سبد کالا داد؟ (204881)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۲۸
سالها پیش استعمارگراها درایران به فتحعلی شاه گفتند اگر به ایرانی میخوای حکومت کنی اونو گرسنه نگه دار...واگر بر عرب میخوای حکومت کنی اونو سیر نگه دار....واین داستان ادامه دارد (204885)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۲۹
مردم زمان جنگ که اینقدر کمبود بود این کار ها را نمیکردند واقعا که هشت سال دولت احمدی نژاد چه به روز این مردم آورده (204886)
فاتح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۳۲
عجب تیتر جذب کننده ای!!! (204890)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۳۷
خوشا بحال احمدی نژاد که حرف و حدیث در باره اش زیاده چون گناهانشو پاک میکنید چون غیبت و تهمت گناه طرف مقابل پاک میشود (204895)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۴۲
به نام خدا
دولت تدبیروامید تا به حال پیشرفت خوبی در زمینه های مختلف داشته،درست،اما قرارنیست که تا پایان چهار سال ریاست جمهوری آقای روحانی هر اقدام نادرستی رو به دولت قبل ربط دهیم. باتشکر (204897)
حسام
United Arab Emirates
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۵۴
این صف ها همه جا هست تو نانوایی عابر بانک و خیلی جاهای دیگه چرا وقتی خیلی از بازنشسته ها تو شبای سرد جلوی در بانکا صف میکشیدن واسه حقوقشون کسی صداش در نیومد (204904)
سهند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۵۶
بهار نیوز ما به روحانی رای دادیم واسه چی ...که سفرهای استانی با اون وضعیت
نبینیم2-سبد کالایی بااین وضعیت نبینیم اقا جان این رسما توهینه به مردمی که نشستن روی گنج...3-فاصله حرف تا عمل زیاده متاسفانه دکتر روحانی فقط حرف زده اند ما چیزی تو عمل نمیبینیم درواقع اگه این مذاکرات هم نتیجه نده دیگه هیچی
دولت حتی قدرت رفع فیلتر کردن یه سایت حامی خودشو هم نداره...
ودراخر هنوز چند ماهی از روی کار امدن این دولت نگذشته چه بسا خاوری های زیادی از این دولت بیرون نیاد....نامه تمام (204908)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۵
بابا این همه جار و جنجال نیاز نیست تعداد فوشگاه را زیاد کنند هر کوچه 5تا سوپری داره به همه بدهند توزیع کنند (204912)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۶
بهار جان چرا خبرنادرست میدی مگه دونیم میلیارددولار چند کیلو برنج هندی میشه یا چندتا تخم مرغ خوب اقا بابک مگه چه گناهی کرده که دوستان نماینده بخوان صداشونو بلند کنند بردار من مردم ما به صف ایستادن عادت کردن (204913)
عزیز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۷
کسی که این عکس گرفته با آبروی همه بازی کرده نه فقط شیرازیها (204917)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۸
متأسفانه اين بيانگر طبع گداي ماست ، مفت باشد كوفت باشد ! وقتي شُله پخش مي كنند ، گاهي ماشينهاي مدل بالا ، دوبله و سوبله پارك مي كنند كه شُله بگيرند با توجيه اينكه تبرّك است و ثواب دارد !
يك عادت بدِ ما ، مفتخوري يا مفتخوراني است ! بيماري رواني و ناهنجاريهاي اخلاقي خود را در پشت مشكلات و ... پنهان نكنيم . (204919)
دروغگو دشمن خداست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۱۳
اینجا سرزمین ملتی با فرهنگ و تاریخ بلند باستانی است.خدا وکیلی کی با دیدن این حرکات که ماشالله زیاد هم هست و متنوع بازم روش میشه قمپز در کنه و بگه ما ملت پرافتخاری هستیم؟ما یک ملتی هستیم که آب گیر نیاوردیم و گرنه روی هرچی ....در کل تاریخ رو کم میکنیم ما به قول صادق هدایت یک ملت ........هستیم بیخود جناحی و سیاسیش نکنین به هیچ حکومتی هم ربط نداره اگه جرات داری منتشر کن ببین واکنش مردم این واقعیت تلخ رو که همه سعی میکنن ماست مالیش کنن چه جوری تایید میکنن. (204926)
منطقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۱۳
این واقعیت است که کمک غیر نقدی بهتر است .ولی وقتی به مردم گفته می شود بر ای در یافت کا لا وقت زیاد چرا اینجوری هجوم می آورند؟لازم است کمی به جای گریاندن ، به آموزشهای فر هنگی و اجتماعی توجه شود. (204927)
ارسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۱۸
مرگ بر کو پو نیسم >< مرگ بر سبدیسم > ای وای از این همه تدبیر (204931)
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۲۸
این تصاویر برای کسانی عبرت است که می گویند وضع مردم خوب است و تحریم بی اثر است .از این جهت آموزه ی خوبی است برای آ نهایی که یک دنده اند. (204936)
مولا
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۳۶
جماعت خسته نباشیدواقعا" جای تاسف که راحت به اشخاص چه کوچک چه بزرگ چه دولتی چه غیر دولتی توهین میکنیم عملکردها رو راحت میبریم زیر سوال !یادمون رفته چی بودیم کجابودیم الان کجاییم!ماباید ازخودمون شروع کنیم.تک تک ماجامعه رو تشکیل میدیم..... (204940)
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۳۸
هنوز هم کسایی هستن که دارن پول های هنگفتیرو میکشن بالا و یه آبم روش اما بعدا مشخص میشه خدا همه ماها رو عاقبت بخیر کنه ؟
ولی من موندم این خاوری و زنجانی و... میخوان با این پولا چیکار کنن چقد میتونن کیف کنن ؟ (204941)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۴۵
اینکه با توزیع سبد کالا عده زیادی بهشون کمک جدی میشه درست....ولی با چه نحوه توزیعی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر به جایه توزیع اینجوری که تا الان تویه 2 روزه اولش 2تا کشته داشته..بهتر نبود مثه دهه 60 و 70با کوپن اجناسو به مردم تحویل میدادن....؟؟؟؟ (204944)
نادر جلالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۳:۵۰
مرغ توزیعی دولت به اصطلاح تدبیر در حال فساد است

تاریخ تولید آن اردیبهشت ماه 92 میباشد و دو ماه دیگر فاسد می شود


به این می گن سبد کالا

کالای فاسد و دور ریختنی که ما.... چه تدبیری است این


یا برنج هندی که معلوم نیست سالم است یا نه



چرا گزارشی از اقلام پرداختی سبد یارانه تهیه نمی فرمائید (204948)
سليمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۰۵
واقعاًكه تحريم ها اثر نكرده ببينيد بعد از 35سال انقلاب به كجارسيديم احساس نا امني اقتصادي مردم را مثل قحطي زدگان افريقايي به جون هم انداخته آيامسئولين ميدونند كه دشمنان چه سوئ استفاده هايي از اين تصاوير خواهندكرد (204963)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۰۷
اموال به یغما رفته میلیونها ایرانی توسط رانت خواران (پاک ترین دولت دنیا)!!!!! را برگردانند این صفها حذف میشوند. (204966)
تحریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۰۸
اینا همش به خاطر چند سال تحریم خارجی و داخلی هست. دولت امید همه را نا امید کرد. به جای این سبد کالا استخدامیها رو آزاد کنه الان چند ماهه هزاران جوان را که به صورت قانونی آزمون استخدامی دادن و قبول شدن بلا تکلیف گذاشته . (204969)
استخدام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۱۳
به جای این سبد کالا جوانان همین خانواده ها را استخدام کنید که بندگان خدا الان چند ماهه در آزمون استخدامی قبول شدند ولی بلا تکلیف ماندند چند ماهه که آقای نوبخت میگه در دست بررسیه . انرژی هسته ای با اون ابهتش یک ماهه حل شد (204973)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۱۶
انصافشان را شکر ؟؟؟

این جماعت کوچکترین مردانگی و انصافی ندارند و برای تخریب حریف و عقده گشایی از شکست 24 خرداد و سیلی و نه بزرگی که از ملت ایران خوردند و شنیدند دست به هر اقدام زشت و دروغ و تهمتی میزنند . تاریخ چنین جماعتی به خود ندیده است (204977)
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۲۲
همه از وضعیت بوجود آمده غصه دار شدند ای آقایان عزیز چرا به دکتر احمدی نزاد توهین میکنید آیا چه کسی بود شیوه کوپنی و صف مردم برای خواربار را برداشت آیا آن فرد احمدی نزاد نبود اختلاس کلان درست است در زمان احمدی نزاد کشف شد آیا این سلامت دولت احمدی نزاد را نمیرساند چرا که اگر خود دولت مردان در اختلاس سهیم بودند میتوانستند مثل سایر دولتهای قبلی سرپوش بگذارند و من و شما خبری از اختلاس نداشته باشیم گذشت زمان ثابت خواهد کرد که احمدی نزاد آن مرد بزرگ و برآمده از مردم چه خدماتی انجام داده است پس بخاطر حرمت ... (204981)
بهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۲۷
با سلام . اینهمه داد و قال نداره. سیستم مدیریتی و برنامه ریزی اشکال داره. به آقایان وزرا عرض میکنم مدیران بله چشم گو انتخاب نکنید . لطفا کار رو بدست کاردان بسپرید. رییس سازمانی که بنده شاغلم از اعضای ستاد انتخابی روحانی بود که بعد از پیروزی مسئولیت گرفت که به نظر اکثر همکاران لیاقت این مسئولیت رو ندارد. اگر میخواهید کشوری رو نابود کنید کارهای بزرگ رو به افراد کوچک وکارهای کوچک رو به افراد بزرگ واگذار کنید. (204989)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۲۹
متاسفانه این فرهنگ ما هاست که همچون قحطی زده ها بر سرهم می کوبیم . . . و (204995)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۰
مقصر،وزیررفاه کشوراست که میلیون ها شاغل وبازنشسته دولت را میهمانِ خصوصی این ضیافت دولتی به حساب آورده و بدون توجه به میزانِ رفاه و درآمدشان،مشمول دریافت کمک مستقیم ِ « ســبــد امنیت غذایی»می داند؛ولی برای _حداقل بگیر_های تأمین اجتماعی؛ «شرط مـحـال»گذاشته؟!اگراعتراض گسترده مردم وانعکاس رسانه ها نبود،حالا هم _ یکی ازاشتباهات ِ خود_(نداشتن برنامه)را اعتراف نمیکرد!درحالیکه بزرگترین اشتباهِ وزیر رفاه اجـــتـــــماعــی ِ کشوراینست که؛نــیــازمــنـــدان ِواقعیِ اجتماع را نشناسد ویا به حساب نیاورد؟ (204997)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۲
تسویه حساب چیه داداشه من. انگار بی خبری از همه جا!یه سره به رسانه های اون وری بزن ببین چه قندی تو دلشون آب شده:
نیویورک تایمز: مردم گرسنه ایران در سالگرد انقلابشان، در صف های غذا یکدیگر را هل می‌دهند! (205000)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۸
فقط یک جمله:فقر اقتصادی مساوی با فقر فرهنگیم.تمام (205007)
(شهریمیزاورمو)اصلاح طلب از اورمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۴:۴۴
عزیز دل برادر بددفاع کردن خود تخریب دولت تدبیر است. این درست که معضلات وگرانی موجب این صفهای نیاز شده ولی نحوه توزیع مدیریت نشده بود یعنی تدبیر نشده عمل شد تا بهانه دست شکست خوردگان وبیگانه شود. شما دیگه چرا بهار نیوز گرامی؟! (205011)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۵:۰۷
وعده های قبل از انقلاب خیلی خوب تداعی شدن اب و برق و نفت و گاز که مجانی نشد حد اقل برنج و مرغ شدن . ))))))))))) (205020)
خسته
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۴
اقای احمدی نژاد 70 میلیون نفرو کرد جیره خور خودش الان هم پس لرزه های اون حرکت رو داریم میبینیم (205027)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۷
کسایی که نظر میدن یه ذره فکرم بکنن هی الکی حمایت از دولت نکنین . طرف نوشته این کالا برای حمایت از تولید داخل . اخه کدوم داخل؟؟؟؟؟؟؟ برنج هندی حمایت از تولید داخل یا بدبخت کردن برنج کارای ایرانی؟؟؟؟؟ (205029)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۵:۲۷
جناب آقای روحانی : ما میخواهیم دولت دست به سوی مردم دراز کند نه مردم به سوی دولت!! (205039)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۵:۳۰
دست پيش گرفتين كه پس نيفتين، خوبه همه ميدونن اصل اين صف‌ها مربوط به دولت هاشمي ميشه (205041)
در جواب استخدام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۰۴
راست میگه یکی از دوستام چند ماهه همه مراحل استخدامی رو قبول شده میگه دولت کد مستخدمی رو نمیده چند هزار نفر هستن همینجوری هستن اینا رو استخدام میکردین بهتر بود تا این سبد کالا که همش دو روز تو سبد خونه است یعدش تمومه تازه زخما رو بیشتر میکنه (205106)
علی
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۰۶
ما از دولت می خواهیم به جای توزیع کالا بن خرید کالا با مدت اعتبار یکساله به مردم بدهند تا هم این مشکلات پیش نیاید هم مشکل نقدینگی پیدا نکند (205109)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۳۰
ای کاش این سبد کالا رو توزیع نمیکردن یارانه هام پیشکششون ولی قیمتها را برای حداق 2یا 3 سال ثابت نگه میدارند معلوم نیست آیا بازار دوباره با طرح افزایش حاملهای سوخت ثابت میماند یا نه
براستی چرا باید این قدر مارو تحقیر کنند (205119)
حسين
Romania
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۳۱
بابا اينقدر مردم مشكلات دارن كه واسشون هيج جيز مهم نيست حتى حاضرن بميرن يه لقمه نون واسه زن وبجه هاشون ببرن حالا كه ما جى فكر ميكنيم واسشون مهم نيست دولت جديد هم عصاى موسى رو نداره كه بخواد يك شبه همه جيز رو درست كنه همه منتظر باشيم ببينيم جى ميشه (205121)
محمدامین
Romania
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۵۹
صحبت های این روز مردم و بویژه خانم های زنان خانه دار در این روزها هنگام تلفن سبد کالا گرفتین.حالم داره بهم میخوره از این زندگی.بابادرسته ما بدبختیم ولی دیگه نه اینقد.بچاپش (205137)
مریم
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۸:۲۸
سیاست غلطی که هشت سال پیش در جامعه رواج داده شد و مطمئنا هیچ کس نمیتونه این خط گدا پروری رو عوض کنه ... روحانی تحت فشار لایه های زیرین حکومت هست ... لایه هایی که دورشو گرفتن و روحانی را مجاب به کارهایی میکنه که خودش هم اعتفادی به این کارها ندارد ... فقط مسببش دولت دهم و خط فکر غلط ونابخردش است .. نه تنها روحانی هیچ کس دیگه نمیتونه این مملکتو درست کنه .. (205150)
کرامت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۸:۳۹
با سلام به همه هموطنان عزیز
واقعاَ جای بسی تأسفه که این چنین مرم این سرزمین پهناور اینچنین رفتاری از خودشان نشان می دهند.ما به کجا می رویم؟آن فرهنگ اصیل و تمدن ایرانی جداَ مختص کتابهای قصه شده.چرا به جای عمل حرف میزنیم.با بیان حرفهای زیبا و خوابیدن در باد تمدن گذشته تا به کی قصد فریب خودمان را داریم.فرق ما با اعراب بادیه نشین و بربر ها در چه بوده؟امیدوارم هرچه سریعتر گام در راه اصلاح فرهنگ خود برداریم.گذشته مان هرچه که بود دیگر گذشته باید فردا را ساخت هموطن (205154)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۸:۵۲
با سلام خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است.
نمی دانم چرا هموطنان فکور ما دچار فراموشی آنی می شوند یابرای هر اتفاق بدنبال مقصر بیرونی می گردند. اینترنت ابزار متمولین است و ذز ذست دشمنان وطن و دین. چند مزد بگیر دشمن و حتی بعضی گروهکهای سیاسی مامور طرح موضوع، تحریک عوام و جهت دهی به وقایع برای بهره برداری مورد نظر خود هستند؟ لذا به وعده های داده شده هر دولت توجه و به جای متهم کردن خادمان نظام به احرای برنامه های دولت کمک کنیم. زیرا این چیزی است که خود خواسته ایم (205165)
ل
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۹:۰۰
عدم تغییر بعضی مدیریتهای مسئول و بی اعتمادی 8ساله مردم به سیستم اداری و مشکلات شدید معیشتی باعث این موارد است.البته در جنب این فرهنگسازی هم مهم است متاسفانه در زیارت مشهد مقدس این بی نظمی خصوص از جانب خانمها وجود دارد. (205167)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۰:۰۳
جانمی جان ن ن... دم خروس زد بیرون. غلط نکنم این پوست موز را اصلاح طلبان حامی غرب زبر پای دولت انداخته اند تا از این نمد کلاهی برای خود دست پا کرده و برنامه های خود برای عبور از روحانی را اجرا نمایند. بگذار تا صبح دولتش بدمد کین ... (205199)
یار خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۹:۰۱
طرح سبد کالا فقط برای نشان دادن این است که دولت تدبیر هم بی تدبیری را سر لوحه قرار داده است (205170)
م
Romania
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۹:۰۱
این عکسها را به پاک ترین دولت نشان بدهید تا ببیند درهشت سال چه بر سر این ملت بزرگ اورده ملتی که هشت سال با قدرتهای جهان مردانه جنگید اینک چند نفر فاسد با اختلاس های خود این چنین ما را کرده اند یک رزمنده دورن مقدس (205171)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۹:۲۳
بهتر نبود این سبد را به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و روستاییان نیازمند میدادید تا در این شب عید کمی از دغدغه آنها کم میشد (205180)
وووو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۱:۴۸
میگند ملیاردرها تحت پوشش بهزیستی هستند (205248)
اخمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۱۹:۵۷
این قدر شور نزنید. سخنگوی محترم دولت فرمودند در توزیع سبد کالا اشکال وجود داشته است. عذرخواهی و اطهار خطا هم که در دیپلماسی غربی مرگ سیاسی تلقی می شود. (205196)
یکی از سبد کالا بگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۰:۲۲
به ایم میگن دولت بی تدبیر وقطح امید .... (205209)
farzad amer
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۰:۴۶
حقمونه ازین بدتر سرمون بیاد!! (205218)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۰:۴۹
روش توزیع به زمان جنگ برمیگرده باور کنیدمدیران دولت مدیران سال 60 هستن ودردمردم ندارن (205219)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۱:۴۲
دلمون به روحانی خوش بود ولی اشتباه کردیم
افسوس و صد افسوس...
بهارجان منتشر کن (205243)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۱:۴۷
آقای نعمت زاده گفتن چون بسته بندی برنجای ایرانی ده کیلویی نبود و وقت نداشتیم بسته بندی ده کیلویشون کنیم برنج خارجی دادیم
برا دفه های بعد حداقل برنج مشابه ایرانی می دیم (205246)
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۱:۵۵
آقا کار دولت اشنباه بود روش درستی نداشتن و شتابزده عمل کردن .
میتونستن واگذلار کنن به شرکت های تعاونی

اما مردم هم خیلی بی جنبه بازی در آوردن. (205252)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۲:۳۳
باز خدا خیری به محمود بده که یکدفعه هم که کمک اضافه کرد برای هر نفر 80 تومان ریخت به حساب و خیال همه رو راحت کرد و این همه ابرو ریزی و تبلیغات هم نکرد (205261)
ایرانی
Netherlands
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۲:۳۶
این یادگار دولت عدالت محور و پاکدست است که بجا مانده (205262)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۲:۴۸
عامو !
خیلی مغالطه کردیا !
چه ربطی به احمدی نژاد داره؟
دولت روحانی عرضه نداش با برنامه ریزی و ساماندهی درست و اصولی بین مردم کالا پخش کنه تقصیر احمدی نژاده؟
روحانی اعلام در این روزا سبد میدن همه ی مردمم اومدن بگیرن .. صفهای سه کیلومتری تشکیل شد... اگر دولت برنامه ریزی درستی داشت اینجوری نمیشد. به قول رفیقتون اگه جارو هم پخش کنی مردم جم میشن... پس این دلایل خنده دارتون ربطی به احمدی نژاد نداره... شما فقط می خوایی توجیه کنی !
اگر احمدی نژاد نبود گردن کی مینداختی؟ (205270)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۲:۵۲
اقتصاد صدقه ای به این میگن
یک کیلو روغن و 800 گرم پنیر و 10کیلو برنج هندی و 4 کیلو مرغ ترکیه ای...
اونم سالی دوبار! خداییش این افتصاد صدقه ای نیس که بابتش عزت ملت ره به سخره گرفتن ؟! اونم صدقه ای که سالی دوبار پرداخت میشه با کلی منت و فش و توهین!
یارانه هرماه به ازای هر فرد واریز میشد و هر کس هر زمانی میخواس برداشت می کرد و در هر زمینه ای که خود میخواس خرج میکرد ...ینی یه خانواده 20 نفرم باشن باری 20 نفرشون پول واریز میشد دو نفرم باشن واریز میشد (205272)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۲:۵۵
اما به لطف روحانی با منت و توهین به ازای هر خانوار فرقی نمیکنه 20 نفر باشن یا دو نفر ... 800 گرم پنیر و یک کیلو روغن و 10 کیلو برنج ! خدای من ! این صدقه نیس؟! صدقه ای بدون اصول و ساماندهی درست...
حاجی! تو مراسم مذهبی دیدی آب خالی هم نذر کنی مردم جم میشن؟! اینم دقیقا همین جوریه! مردم به خاطر هر چیزی حتی آب باشه جم می شن! چه برسه به روغن صدقه ای! پس نمی خواد توجیه کنی! نکنه تو هم مث روحانی فکر میکنی منتقدین به صدقه بیسوادن؟! :)))))))))))))))))))))))))))) (205275)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۲:۵۷
احسنت به این تدبیر آبرو بر (205276)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۲:۵۷
بله واقعا تاسف باره ولی اسف بار از این زمانیه که به خانواده ها رجوع می کنیم من در خانواده ای هستم که همه ما تحصیلات دانشگاهی داریم و پدرم هم فوت کرده و همه اعضای خانواده بی کار هستیم . بله واقعا دردناکه من به شخصه با توچه به اوضاع اقتصادی خانواده ام که حقیقت توانایی خرید گوشت و برنج نداریم حاضرم سه روز هم تو صف وایستم ، من فوق لیسانس هستم همه کس و همه جا دنبال کار رفتم ولی از پارتی بازی روحم خسته شده، شرمنده خانواده ام هستم که هیچ درامدی برای خانواده ام ندارم بله این حاصل سیاست های عدالت محوره! (205277)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۳:۰۰
اگه سال ۸۴ محمود احمدی نژاد به مردم سبد کالا می داد و این اوضاع پیش می اومد بازم مشکل رو گردن دولت قبلش مینداختید? (205279)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۳:۰۴
با تمام احترام و ادبی که این دولت و تمامی اعضای آن قایل هستم اما این شیوه توزیع سبد کالا به هیچ وجه در شان مردم نبود آقای روحانی با طرز تفکر به میدان آمدند که احترام و عزت را به مردم برگردانند (205281)