به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۳۰۸۹۵

مدارس کدام استا‌ن‌ها تعطیل هستند؟

گروه جامعه: با تدوام بارش‌ شدید برف در اکثر نقاط کشور مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل اعلام شد.
مدارس کدام استا‌ن‌ها تعطیل هستند؟
 با وجود بارش شدید برف و یخ‌زدگی معابر فرعی و اصلی و به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز در برخی از مناطق کشور و بوجود آمدن شرایط بحرانی، مدارس در مقاطع مختلف و در نوبت صبح و عصر تعطیل شد.

مدارس استان تهران تعطیل است

تمام مدارس شهرستان‌های شهر تهران امروز (چهارشنبه) تعطیل است. آموزش و پرورش شهرستان‌های شهر تهران اعلام کرد که با توجه به ادامه بارش برف و لغزندگی معابر، تمام مدارس شهرستان‌های شهر تهران در هر سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در هر دو نوبت تعطیل است.

مدارس یزد امروز هم تعطیل است

اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به دنبال بارش برف و تداوم سرما تمام مراکز پیش دبستانی و دبستان شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، اشکذر و زارچ را برای دومین روز تعطیل اعلام کرد. این اداره کل اعلام کرده است: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان و تداوم سرما و یخبندان و یخ زدگی معابر ناشی از بارش برف و به دنبال ابراز نگرانی جمع کثیری از والدین که با تماس‌های خود، خواستار تصمیم‌گیری در این زمینه بودند و با هدف حفظ سلامت دانش‌آموزان، تمام مراکز پیش دبستانی و دبستان شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، اشکذر و زارچ امروز چهارشنبه 16 بهمن 1392 تعطیل است.همچنین به علت وسعت بارش‌ها و مسدود بودن برخی از مسیر‌ها، تمامی مدارس بخش خضرآباد در شهرستان اشکذر و مناطق میانکوه، سانیچ و نصرآباد در شهرستان تفت در روز چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

تداوم بارش برف، مدارس چهارمحال و بختیاری را تعطیل کرد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: همه مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز چهارشنبه تعطیل شد.
علیرضا کریمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: به علت بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر عمومی و به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی دانش‌آموزان و فرهنگیان کلیه مدارس استان چهارشنبه، 16 بهمن‌ماه در نوبت صبح تعطیل شد.وی خاطرنشان کرد: وضعیت مدارس در نوبت بعدازظهر نیز اعلام خواهد شد. بارش برف از شامگاه سه‌شنبه در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد و تداوم بارش مدارس استان را برای دومین روز متوالی تعطیل کرد.

مدارس مقاطع ابتدایی و راهنمایی کردستان امروز تعطیل است

مسئول روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت:‌ تمامی مدارس مقاطع راهنمایی و ابتدایی سطح استان امروز، 16 بهمن برای سومین روز پیاپی تعطیل شد.
به علت بارش برف و کولاک و برودت هوا برای سومین روز پیاپی مدارس مقاطع ابتدایی و راهنمایی تمامی شهرها و روستاهای استان تعطیل شد.یادآور می‌شود، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل بوده است.

برای دومین روز پیاپی مدارس کرمانشاه تعطیل شد

بدلیل بارش برف و سرمای هوا برخی مدارس استان کرمانشاه، روز چهارشنبه (16 بهمن) تعطیل اعلام شد. روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه اعلام کرد: بدلیل بارش برف مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی اسلام آبادغرب، دالاهو، ثلاث باباجانی، گهواره و حمیل امروز در نوبت صبح تعطیل است و مدارس سایر مقاطع با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود. همچنین مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول (راهنمایی) شهرهای روانسر، پاوه، باینگان، جوانرود و گواور نیز در گروه صبح تعطیل است. کلیه مقاطع تحصیلیبیستون، کرمانشاه، دینور، هرسین، صحنه، سنقر و ماهیدشت نیز امروز در نوبت صبح تعطیل است. روز گذشته نیز برخی مدارس استان کرمانشاه تعطیل بود. بارش برف از دو روزگذشته در استان کرمانشاه آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

مدارس البرز امروز تعطیل است

کلیه مقاطع مدارس البرز امروز(16 بهمن)، تعطیل است. بر اساس اعلام استانداری البرز، کلیه مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در البرز، امروز(16 بهمن)، به علت تداوم بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

مدارس 14 شهر استان اردبیل برای پنجمین روز متوالی تعطیل شد

سردی هوا و مشکل تردد برای پنجمین روز مدارس 14 شهر استان اردبیل را تعطیل کرد.  آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: به علت تداوم سرما مدارس هر دو نوبت صبح و عصر در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های اردبیل، هیر، نمین، سرعین، نیر، پارس‌آباد، بیله‌سوار، جعفرآباد، اصلاندوز، گرمی و انگوت تعطیل است. همچنین مدارس نوبت صبح در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در ارشق، مشگین شهر و لاهرود تعطیل است. بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان اردبیل دمای فعلی هوا در اردبیل منفی 18 درجه است. بر این اساس دمای هوا تا پنج‌شنبه چهار تا پنج درجه افزایش یافته و از میزان بارندگی‌ها کاسته خواهد شد.

ادامه‌ تعطیلات زمستانی دانش‌آموزان و معلمان همدانی!

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به علت بارش برف و برودت هوا مدارس استان در روز چهارشنبه 16 بهمن ماه جاری تعطیل است.
محمد داودپور با اعلام این خبر اظهار کرد: مراکز پیش‌دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه (راهنمایی) در نواحی1 و 2 همدان، نهاوند، خزل، بهار، لالجین، رزن، قروه در جزین، سردرود، فامنین، قهاوند، کبودراهنگ و گل تپه در نوبت صبح تعطیل است. وی ادامه داد: مراکز پیش‌دبستانی و ابتدایی در اسدآباد، تویسرکان و قلقلرود نیز در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس استان قزوین تعطیل شدند

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و یخبندان در قزوین تمامی مدارس استان، امروز، 16 بهمن تعطیل است. مهدی مجابی افزود: تمامی مدارس استان قزوین به دلیل برودت هوا و یخبندان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در نوبت صبح و عصر تعطیل است.
مرجع : ايسنا