به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۳۰۹۶۸
مدیر فرودگاه مهرآباد خبر داد؛

سرپیچی هما از پرواز و سرگردانی مسافران!

گروه اقتصادی: مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: از سه‌شنبه شب شرکت‌ هواپیمایی ایران‌ایر از پروازهای به موقع از فرودگاه مهرآباد به بهانه‌های مختلف سرپیچی می‌کند.
سرپیچی هما از پرواز و سرگردانی مسافران!
منصور شیرازی اظهار کرد: علیرغم بارش برف، مشکل خاصی در فرودگاه مهرآباد نداریم و پروازهای ورودی و خروجی انجام می‌شود. وی گفت: از شب گذشته و به ویژه از صبح چهارشنبه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به بهانه‌ نرمال نبودن وضعیت یا ترمینال فرودگاه مقاصد مختلف، از انجام به موقع پروازها خودداری می‌کند و این در حالی است که پرواز سایر ایرلاین‌ها به مقاصدی که همین ایرلاین‌ پرواز دارد، بدون مشکل انجام می‌شود. شیرازی با بیان اینکه مسافران این شرکت هواپیمایی از شب گذشته با مشکلاتی روبرو شده‌اند، گفت: البته برخی تاخیرات صورت گرفته به دلیل یخ‌زدایی هواپیما است که شرکت‌های هندلینگ کننده اقدامات لازم را در این زمینه انجام می دهند.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان اینکه در پروازهای حج مشکلی نداشتیم، افزود: با توجه به بارش برف در روزهای اخیر مشکل در برنامه پروازی هواپیماها نداشتیم و در حال حاضر وضعیت باند، تاکسی‌وی‌ها و محل پارک هواپیما نرمال است. شیرازی ادامه داد: با توجه به وضعیت آب و هوایی فرودگاه مهرآباد و علیرغم محدودیت‌هایی که به دلیل اجرای عملیات بهسازی سطوح پروازی داریم پذیرای برخی پروازهایی که نتوانستند در فرودگاه‌های دیگر بنشینند، بودیم.  وی گفت: نبود تجهیزات مناسب و کافی بعضی از شرکت‌های هندلینگ کننده نیز از عوامل دیگر برای تاخیر پروازها بود.
مرجع : ایسنا