به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۳۰۹۹۰
ضرغامی به شورای نظارت صدا و سیما نامه نوشت

چرا گفتگوی تلویزیونی روحانی با 1/5 ساعت تاخير آغاز شد؟

گروه سياسي: در حاليكه رییس سازمان صدا و سیما به دليل مجريان برنامه، مانع پخش زنده گفتگوی تلویزیونی رییس‌جمهور با مردم شده بود، اين مصاحبه با يك ساعت و نيم تاخير از ساعت 22:55 آغاز شد و آقاي روحاني، به خاطر اين تاخير از مردم پوزش خواست!
چرا گفتگوی تلویزیونی روحانی با 1/5 ساعت تاخير آغاز شد؟
به گزارش ايرنا، یک منبع آگاه در دفتر رئیس‌جمهور با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر همه عوامل و دو مجری در نظر گرفته شده برای گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم در محل در نظر گرفته شده حضور دارند اما با وجود اعلام قبلی مبنی بر آغاز این گفت‌وگو بعد از اخبار ساعت 21، رییس سازمان صداوسیما اجازه پخش این برنامه را نداد. این اقدام بی‌سابقه بدون ارائه هیچ‌گونه توضیحی از سوی مقامات صداوسیما انجام شد. پس از گذشت حدود یک ساعت از پایان اخبار ساعت 21 شبکه اول سیما، این گفت‌وگو پخش نشد و به جای آن مجموعه تلویزیونی «عصر پائیزی» پخش شد.

تكميلي، ساعت 22:35: لحظاتي قبل شبكه اول، با زير نويس اعلام كرده است كه به محض دريافت تصاوير از نهاد رياست‌جمهوري، اين سريال قطع خواهد شد.

ساعت 22:55: در حاليكه رییس سازمان صدا و سیما به دليل مجريان برنامه، مانع پخش زنده گفت و گوی تلویزیونی رییس‌جمهور با مردم شده بود، اين مصاحبه با يك ساعت و نيم تاخير از ساعت 22:55 آغاز شد و آقاي روحاني به جاي مجريان، به خاطر اين تاخير از مردم پوزش خواست! و با كنايه به مجريان سيما گفت خوشحالم كه شما را در اينجا داريم! یک منبع آگاه در دفتر رییس‌جمهور علت اصلی مخالفت رییس سازمان صداوسیما با پخش برنامه گفت‌وگوی زنده رییس‌جمهور را انتخاب مجریان این برنامه توسط نهاد ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

البته هنوز معلوم نيست مجريان كنوني، هماناني بودند كه مدنظر نهاد رياست‌جمهوري بوده‌اند يا توسط ضرغامي به جاي دو نفر ديگر انتخاب شده‌اند. يكي از سايت‌‌ها نوشته است كه مخالفت رییس سازمان صدا و سیما با همين دو مجری كه گفت‌وگوی زنده را آغاز كرده‌اند و هر دو نیز از کارمندان صداوسیما هستند باعث تاخير در پخش گفت‌وگوي زنده شد اما سايت ديگر نوشته كه اين دو مجري به جاي دو مجري مدنظر نهاد رياست‌جمهوري، توسط ضرغامي انتخاب و جايگزين شده‌اند.

در همين زمينه، خبرگزاري اصولگرا و تندروي تسنيم كه از رسانه‌هاي منتقد و مخالف دولت يازدهم به شمار مي‌رود در روايت خود نوشت: روز قبل از مصاحبه رئیس‌جمهور، «روحانی‌نژاد» از سوی دفتر رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود اما در آخرین دقایق منتهی به آغاز مصاحبه، ریاست‌جمهوری اصرار می‌کند که خانم «پوریامین» هم به عنوان مجری در مصاحبه حضور داشته باشد و این اقدام بدون هماهنگی قبلی با سازمان صدا و سیما انجام گرفته بود.

وی افزود: اصرار نهاد ریاست‌جمهوری بر انتخاب مجری توسط این نهاد، موجب شد که گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در ساعت مقرر پخش نشده و به تعویق بیفتد. پس از دقایقی، صداوسیما می‌پذیرد که خانم پوریامین نیز در کنار آقای روحانی‌نژاد به عنوان مجریان برنامه حضور داشته باشند.

ضرغامی به شورای نظارت صداوسیما نامه نوشت


پس از تاخیر در پخش زنده مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور، عزت‌الله ضرغامی، در نامه‌ای به شورای نظارت بر سازمان وصدا و سیما خواستار تعیین تکلیف در مورد نحوه انتخاب مجری‌های مصاحبه با روسای سه قوه شد. اين درحاليست كه رييس‌جمهور در پایان گفت و گوی تلویزیونی خود اعلام کرد دلایل تاخیر در پخش برنامه را تشریح نمی‌کند. متن نامه ضرغامي به این شرح است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی
رئیس محترم شورای نظارت بر سازمان صداوسیما

با سلام احتراما؛ با توجه به اهمیت تاخیری که در شروع مصاحبه زنده تلویزیونی رئیس جمهور محترم پیش آمد؛ خواهشمند است در مورد انتخاب مجری توسط روسای محترم قوا، و امتناع از پذیرش وظیفه قانونی و حرفه‌ای رسانه ملی اظهارنظر نمائید. از خداوند متعال موفقیت جنابعالی را خواهانم. با تشکر
سیدعزت الله ضرغامی

شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۳:۲۵
ضرغامی خیلی پاشو از گلیمش درازتر کرد امیدوارم آقای روحانی ساکت نمونن (205288)
گالیله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۳:۴۷
مجری شهیدی فر بوده که بد جور با ضرغامی کارد و پنیر شدن ...... (205299)
یک بی سواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۲۹
شما ها که با سوادین! چرا نمیتونین با یه مجری برنامه اجرا کنین؟ اگه برای تمامی مسائل دلیل دارین از چیه مجری میترسین؟؟؟؟؟ (205319)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۱:۳۶
جامعه ایرانی نیمی مرد ونیمی زن است.زنان هم باید نماینده داشته باشند.این معنای خاصی دارد مخصوصا برای حسن روحانی که یک حقوقدان است. ایشان همواره از برابری سخن گفته واین آموزش جامعه در عمل است والا یک مجری ودو مجری ندارد.ضمنا ما برنامه اجرا نمی کنیم.حضور ناگهانی ریاست جمهوری در این ایام علت ومعنای خودش را دارد.جناح اقتدارگرا مهره ای را روی میز حرکت داده حالا باید منتظر کیش شدن خودش باشد.روحانی مراقب است بلایی که سر خاتمی عزیز آمد را برایش تدارک نبینند. (205349)
ایرانی
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۴:۱۵

تو هشت سال علیرغم تمام اشتباهات از مردم عذرخواهی نکردین که هیچ خس وخاشاک خواندین ، تو هشت مجری هایی اوردین که به امارهای ساختگی کشور گل وبلبل را تایید کند
اما روحانی برای کار اشتباه عذرخواهی کرد این یعنی دولت مردمی . دروغ نگفت امار نساخت . و... (205369)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۱۸
زمان احمدی نژاد یادمونه چطوری صدا و سیما خودش رو واسه احمدی نياد شیرین میکرد و مجری جرآت نداشت حتی یه سوال منطبق با واقعیت از احمدی نژاد بپرسه و دروغ های آماری دولت رو تأیید می کرد حالا صدا و سیما چون منافعش به خطر افتاده داره دست و پا میزنه. (205394)
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۳:۰۳
ما که یه چیز دیگه می دیدیم ولی فک کنم شما سریال نگاه میکردی اشتباه گرفتی با برنامه ی احمدی نژاد (205494)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۳۵
اقا یا خانم با اسم مستعار "یک بیسواد"
حساس نشو حساس نشو
منظورش یا امثال کسانی بود که npt mpt mp3 mp4 و ... میگفنن
جالبه سابت شخصی هم دارن همیشه اظهار نظر تند و تند میکنن و اخرشم نمیفهمن چی گفتن و ... و دهها دوربین و خبرنگار ساپرتشون میکنن البته پولشم می گیرند! (205403)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۰:۱۸
مسئله شخص یا جناح مجری نیست بلکه ادا اصول صدا وسیماست که هر دفعه یکجوریه (205423)
ماها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۴۵
همون بهتر که ساکت باشه این دل (205488)
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۲:۲۰
رئیس جمهور محترم اگه قراره واقعا پاسحگو باشه چه فرقی میکنه کی مجری باشه. (205362)
فروید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۳:۴۸
کاملا درسته و هر کی هم قیاس بکنه در خطاست.
اگه قراره اصلاحی صورت بگیره از الان و همین جا بهترین موقعشه... (205513)
محسن کاشانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۷:۳۶
امان از اون موقع که نخوان یه کاری رو درست انجام بدن .برا احمدی نژاد یه مجری می گذاشتن تا آخر برنامه فقط سر تکون می داد و تایید می کرد. حالا سخت شده. (205376)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۳:۴۶
مگه الان ضرری شده.اصلا برا اون مترسکم میذاشتن حرف خودشو میزد.
اتفاقا الان خیلی خوبه که مجری سوالات چالش بر انگیز و پشت هم بکنه تا فرق این دو نفر مشخص شه........ (205511)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۸:۳۶
"از مردم عزیز که مدت مدیدی پای تلویزیون منتظر این برنامه بودند تشکر میکنم اما خوشحالم که با این تاخیر شما را در این برنامه داریم امشب." این کجاش عذرخواهیه؟ (205381)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۳۵
بی قانونی تا کجا مگر ضرغامی چکاره است؟ دولت یک تلویزیون اینترنتی را باید راه اندازی کند التماس به این صداوسیما نکند. (205402)
دولت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۳۵
اگ دوست داری خبرهای دلخواهت رو بشنوی خوب این همه سایت
دولت چرا هزینه کنه ؟؟؟؟ (205449)
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۰۹
اقای روحانی عزیز ما فهمیدیم کهتاخیر در مصاحبه شما از صداو سیما اب می خورد اینها می خواستند مردم خسته شوند وبی خیال برنامه اما نمیدانند که اگر ساعت 12 هم پخش می شد ما صحبتهای شما را گوش می کردیم اینها معنی دوست داشتن را نمی دانند اقای روحانی عزیز از ادب شما بسیار متشکرم (205441)
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۳:۰۱
رییس جمهور حق نداره مجری انتخاب کنه شهروند با سواددددددددددد .
این حق صدا سیماست . مجری باید رییس جمهور رو به چالش بکشه نه مثل پچل ها بشینه بگه تو فلان سفر خارجیتون من بودم خیلی خوب بود .
واقعا که (205493)
جواب شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۳:۳۳
اگه جرأت دارن با مجریان توانمد صداوصیما مصاحبه کنند و تا ببینند چطوری این قشر باصطلاح باسواد در مقابل مجریان توانمند سوادشون نم میکشه و به من و من میوفتن (205502)
mohamad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۳:۲۸
ino migan eghtedar (205290)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۰۴
اینو میگن توهین به شعور یک ملت (205307)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۵۱
اقتدار چه کسی؟آقای ضرغامی؟! نه دوست من.قافیه را بدجوری باخت.اقتدار این نیست.اقتدار این است که در برابر خواست ملتی غارت شده سرخم کنی.همین وبس (205328)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۳:۳۳
واقعا رییس جمهور یک کشور نمیتونه مجریان مصاحبه با خودش رو خودش تعیین کنه؟!کاش آقای روحانی مصاحبه رو کنسل میفرمودند و دلیلش رو هم به مردم میگفتند. (205293)
م ش ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۲۲
جناب رئیس جمهور خودشون باید تو صحبتاشون دلیل تاخیر رو میگفتن. (205312)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۱۴
متاسفانه
آقای رییس جمهور دارند چوب محافظه کاری (اعتدالی) خودشون رو می خورند و
و تا روزی که محافظه کار باشندخواهند خورد (205391)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۲۴
ایرانی واقعا گل گفتی!!! باید خودش دلیل تاخیر رو میگفت! (205447)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۵۱
انتخاب مجری که باید توسط صدا وسیما انجام بگیره نه ده دقیقه قبل یه خانمی که خبر نداشته رو مجری گذاشتن
دوما مجری باید مستقل باشه تا حرف مردم رو بزنه نه توسط خود ریس جمهور انتخاب بشه تا تشریفاتی باشه (205413)
mohamad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۳:۳۳
khoda hefz kone aghye rohani ro (205294)
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۳:۳۹
صدا و سیما در حال حاظر پهلو به پهلوی foxnews میزنه تو تخریب دولت! (205296)
انتخاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۳:۴۱
روحاني"من از مردم عذر خواهي مي كنم"
كاري كه احمدي نژاد در هشت سال سياهي نكرد
اينو رو ديگه واقعا مچكريم (205298)
م ش ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۲۳
دیگران یاد بگیرند... (205313)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۲۹
احمدی نژاد کلی کار دیگه هم نکرد، حالا ببینیم روحانی اون کارا رو میتونه انجام بده واگر نه عذر خواهی تنها به هیچ دردی نمیخوره (205318)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۱:۳۰
شفاف تر می نوشتی بد نبود سید.احمدی نژاد یک کار بزرگ کرد وآن به کار انداختن یک چاشنی برای ویرانگری کشور بود.دیگر بعد از آن چه می توانست بکند که نکرد!؟البته این بمب ویرانگری احمدی نژاد برای برخی سلاح شیمیایی خنده بود.می خندند اما از سرخوشی وشادی نیست.رقص در برابر مرگ است دوست عزیز.می دانی همین عذرخواهی چه ارزشی دارد.البته جامعه هم باید سطحی فراتر از این داشته باشد تا عذرخواهی را دریابد.شما تقصیری نداری.زمان می برد تا مردم حق مدار شوند. (205347)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۳۰
پایداری های متکبر از رییس جمهور عزیز روحانی یاد بگیرند
روحانی با عذر خواهی کردن نزد ملت ایران بزرگتر سدی (205448)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۴۵
گروهک پایداری با تندروی هاش آدم رو یاد گروهک منحرفی میندازه که شهید مطهری رو ترور کرد! (205487)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۴۹
راهش سادس صد بارم گفتیم ! مگه بودجه صداو سیما ی ناکارامد دست دولت نیست . آقا چرا بودجه اش امسال میلیارذدها تومن زیاد شده ؟ این انصافه ؟ این عدالته؟ باید حداقل 30 درصد بودجه اش کسر میشد تا این وضع فلاکت باری که به اصطلاح اصولگرایان برای کشور درست کرده اند یه کم اصلاح میشد با تخصیص آن به نفع ملت. چرا باید ما هزینه ناکارامدی یک دستگاه عریض و طویل رو بدیم؟ (205489)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ۲۳:۵۴
بنده خدا روحاني خستگي تو چهرش داد ميزنه .اونوقت اين ضرغامي ١ ساعت و نيم رئيس جمهور مملكت و مردمو علاف كرده.كي شر اينا از سر ما كم ميشه رو خدا ميدونه (205302)
سولماز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۱۳
این ضرغامی کی ميره پس ؟10 ساله داریم برنامه های مزخرف این آقا را تماشا میکنیم خسته شدیم (205309)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۴۶
دوست من معلوم نیست هر رفتنی به بهبود شرایط کمک کند.. . ،ما باز باید کمی صبر کرد.اینها از اعلام رای روحانی بسیار عصبانی اند.روحانی در خوزستان هم چندان تحویلشان نگرفت.دستشان از قراردادهای نان ونوشابه دار بریده شده. (205325)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۷:۳۵
مگه برنامه هاشو نگاه هم می کنی؟ (205375)
لومار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۵۶
ای بابا! وقتی ایشان تکریم بشوند انتظار دارید چه کسی معارفه بشود؟!! (205415)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۰۲
از مقام معظم رهبری خواهشمندم چند ماه دیگه که دوره ۱۰ ساله سلطه ضرغامی بر رسانه ملی تموم می‌شه، فردی با رویکرد اعتدالی رو به سمت ریاست صدا و سیما منصوب کنن. (205467)
وحید
Netherlands
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۳:۴۵
برادر من مشکل از ضرغامی نیست. مشکل سیاستهای غلط صدا وسیما و هیات نظارت در صدا و سیماست. همون قضیه ندونم کاریهایی که در مورد ویدئو و ماهواره و پوشش زنان بمخصوصا زنان ورزشکار هم هست. میدونن مشکل وجود داره اما راه حلی ندارن براش برا همین ترجیح میدن همینجور بمونه اوضاع. مگه دوره قبل که لاریجانی بود یا دوره های قبلتر صدا و سیما گل و بلبل بوده؟ همشون مثل هم (205510)
بي طرف
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۱۷
ضرغامى به ملت توهين مي كنه روحانى عذر مي خواد!!!!!!!!!!!!!!!!!! (205310)
م ش ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۲۴
اینم از بزرگواری این رئیس جمهوره....... (205314)
ولی اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۲۲
این صدا وسیما متعلق است به 20درصد حامعه که می گویند ماهواره ندارند البته آن 20درصد هم خبلی هاشون به دلایل شخصی ندارند واز صدا سیماهم راضی نیستند امافعلا چاره ندارندپول یک ملت را بدهند به این آقا وازهمه نهادها وسازمانها کم بگذارند وازایشان سوال وجواب مالی هم نکنند تازه بگوید بودجه من کم است نمیتواند داخل کشور مردم راراضی کند شبکه های خارجی راه می اندازد ومیلیاردها تومان هزینه می کند واقعا که نمیدانم چه بگویم منکه 5/4ساله تلویزیون نمی بینم مگر گاهی هواشناسی را (205396)
جعفری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۲۱
سال آخر دوره ضرغامیه...
محسن رضایی اردیبهشت ماه رییس صداوسیما میشه و همه چیز درست میشه (205311)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۱:۵۰
بنظرم آقای رضایی هم خیلی از آقای روحانی خوشش نمیاد! الله اعلم... (205352)
لومار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۵۸
عرض کردم آنوقت خواهیم گفت یاد ضرغامی بخیر چون از همه بهتر بود! (205416)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۲۵
من اگه رئیس ضرغامی بودم فوراً اخراجش میکردم
این آقا با این کارش جلوی اکثریت ایستاد،روحانی نماینده ماست و اراده ماست
به چه حقی ایشون همچین اشتباهی انجام دادن که جلوی روحانی بایستن؟
متأسفم آقای روحانی همش مراعات میکنه (205315)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۱:۱۱
روحانی کارش رو خوب بلده، من باورش کردم

تو سیاست نمیشه انقدر شتاب زده و عجول بود ... (205341)
لومار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۰:۰۶
سیاست در کشور ما با تمام دنیا تفاوت دارد ! (205420)
لومار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۰:۰۳
یاد سید عزیز بخیر (205418)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۳۱
جان من الآن چه ربطی داشت؟! نه تو رو خدا. (205480)
ورنوسفادرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۳۸
ای کاش روحانی جواب این توهین صدا وسیمای میلی رابا تحکم بدهد .منتطریم (205322)
حمید
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۴۱
من بعنوان یه کارمند صدا و سیما خوب میدونم که بدنه صدا سیما دلش با دولت روحانیه، گرچه چندتایی از کم سوادها هم اینجا بعنوان مسئولان در راس امور هستن. (205323)
وحيد
Netherlands
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۲:۴۸
كارمند صدا و سيما در أمريكا جيكار ميكنه؟ (205366)
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۰۶
نابغه فیلتر شکن داره (205440)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۰۳
وحید از هلند چه خبر؟ (205468)
ایران آباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۱:۲۰
فکرکنم وقت این رسیده که چهره واقعی ضرغامی برای همه نمایان بشه.یقین دارم این آقا علیه ملت داره حرکت میکنه نه با ملت. (205344)
محمود احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۱:۳۲
پرزیدنت روحانی از صحبت هاشون مشخصه که نیاز به حمایت بیش از پیش مردم و نخبگان دارن، فکر میکنم خیلی به جا باشه که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم، در حالیکه عکس آقای روحانی تو دستمون باشه، و زیر عکس بافونت بزرگ ، پیش به سوی وحدت و صلح با دنیا (205348)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۱:۵۴
امروز فرداست خبرگزاری ایرنا فیلتر بشه !! (205353)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۲:۱۳
یعنی وقته مردم ایران انقد بی ارزشه که باید یک ساعت ملت رو این ضرغامی د... پای تلویزیون نگه داره؟ (205360)
علیرضا اکبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۲:۲۸
اینکه یک رییس دولت اصرار بر تعیین مجری توسط خود داشته باشد(مجری الدوله) وبه خاطر همین مسئله که از اختیارات واضح هر رسانه است 70 میلیون انسان را در مقابل چشم تمامی رسانه های خارجی معطل بگذارد عین بی تدبیری وبی مسئولیتی است . (205365)
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۴:۵۷
کار ضرغامی اشتباه بوده که ناگهانی مصاحبه رو لغو کرده. ولی فارغ از جهت‌گیری‌های صدا و سیما و به طور کلی به موضوع نگاه کنیم، نهاد ریاست جمهوری یا هر شخصیت حقیقی و حقوقی اعم از سیاستمدار و غیره هم حق نداره مصاحبه کننده هیچ رسانه‌ای رو تعیین کنه. اگه رییس جمهور یا هر فردی به گفتگو با مصاحبه کننده یک رسانه(هر رسانه‌ای، داخلی یا خارجی) تمایل نداشت، می‌تونه بگه با این رسانه مصاحبه نمی‌کنم. (205371)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۲۵
چطور 8سال حيدری با احمدی مصاحبه می کردو فقط احمدی آمارعجيب وغريب می دادو حيدری ساکت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (205477)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۳۲
حرف شما زمانی درست است که رسانه «خصوصی» باشد. (205481)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۵:۲۸
آقای ضرغامی دولت مدطلوب شما رفته ودولت محبوب ملت آمده. پس بدانيديک ملت پشت اين دولت ايستاده.حاشيه سازی برای اين دولت دراين شرايط حساس خيانت به يک ملت است (205372)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۷:۱۲
انشاء الله همین باعث برکناریش بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (205374)
قاضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۷:۳۹
جای بسی تأسف است! آقای ضرغامی چه جوابی پیش ملت دارد؟ (205377)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۷:۴۳
ضرغامی داری از روحانی انتقام میگیری ولی بدان ماجواب امثال شما را در انتخابات مجلس خواهیم دادهرکدامتان برا خودتان یه مجتهد شده اید.رییس جمهور یه حرمتی دارد (205378)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۸:۱۱
این کار آقای ضرضامی یعنی توهین به ملت یعنی به نظر این آقا ملت هیچ .همه مردم تاساعتها پای تلویزون علاف چرا چون آقای ضرضامی میخواد قدرت نمای بکنند .آقای ضرضامی با این کارشان سوژه ای خوبی دست ضدانقلاب ورسانه های بیگانه دادند> (205379)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۸:۳۸
ای کاش زودتر این آقای روحانی ضرغامی را سرجاش می نشوند بعد می اومد در سازمانها و شرکتها یک نظارتی داشت . . . ما کارگران وپرسنل از ایشان درخواست رسیدگی به وضعیت به هم ریخته و پارتی زده شرکت آذرآب را داریم (205382)
الاقل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۸:۴۸
چرا دروغ ميگوييد،صبح چهارشنبه،از طرف نهاد رياست جمهوري ،مجري برنامه،اعلام شد،ولي لحظه ي ضبط برنامه،نهاد رياست جمهورس بدون هماهنگي از خانم پوريامين دعوت کرد،
اين مسئله بزرگواري آقاي ضرغامي را ميرساند که دوباره مثل گزارش 100 روزه جلوي بي برنامه بودن نهاد رياست جمهوري کوتاه آمدند. (205384)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۴۱
ضرغامی اصلا چیکاره هست که بخواد جلو منتخب ملت بایسته ؟ . . . (205486)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۸:۵۱
واقعا جای تاسف داره ریس صدا و سیما. خدا بهت صبر بده دکتر روحانی موندم باید چه جوری باهاشون کنار بیایی از این به بعد............!! برات آرزوی موفقیت دارم. (205387)
دوست دار مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۸:۵۶
اولا همه سر کاریم
دوما از اصل قضیه و صحبت های انجام شده همه راضی هستین مشکلتون همین تاخیره (205388)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۵۳
بله همه راضی هستیم.مگه چی گفت بنده خدا؟! (205460)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۰۱
میشه یه نفر به من بگه رئیس جمهور در حکومت ما چه جایگاهی داره؟! (205389)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۰۶
آقای روحانی رئیس جمهور هستند ومنتخب ملت ، ضرغامی چی کاره هستند که برای یک ملت تصمیم بگیرند ورودروی مردم بایستند ؟ متاسفم صدا وسیما نباید اینجوری در انحصار یک عده خاص باشه و با هزینه ملت علیه خودشون اقدام کنه و حد وحدودی هم برای رفتارهای خلاف قانونش نباشه. (205390)
محمد
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۱۵
سال هاست که صدا و سیما، صدای و سیمای میلی است. از رئیس جمهوری بابت عذرخواهی در اشکالات توزیع سبد کالا تشکر می کنم. باشد فرهنگ عذرخواهی رواج یابد. (205392)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۳۵
ما از رییس جمهور بابت این عذر خواهی بسیار مچکریم
حال پایداری ها یاد بگیرند آقای رسایی هم یاد بگیرد (205450)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۲۵
مگه نمدونید آقای ضرغامی عاشق سریالهای کره ا ییه/برای ا همین گفته اول بگذارین سریال امپراتور بادها را ببینم بعد مصاحبه ی رییس جمهور پخش بشه و مینطور هم شد؟ مگه نه (205399)
فرهاد کارمند سیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۲۶
تا کی باید رسانه ملی در اختیار یک نفر باشد. آیا ملت یعنی عزت ضرغامی؟یکی ما را نجات بده .فساد بیداد میکنه (205400)
صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۳۵
احمدی نژاد تو این 8 سال یک بار از مردم معذرت خواهی نکرد همه مشکلاتم گردن دیگران میانداخت خودشو تبرئه مکرد پرزدینت روحانی خیلی مرد بزرگی هستش که از ملت عذر خواهی کرد درودبر روحانی (205404)
ایمان جیرفتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۴۲
"رئیس‌جمهور نیز در آغاز این برنامه با کنایه در خصوص تأخیر در انجام گفت‌وگو خطاب به مجری خانم (پوریامین) اظهار داشت: خوشحالیم که علیرغم این تأخیر شما را در برنامه داریم."
یکی به من بگه معنی این جمله چیه؟؟؟؟اگه بی تعصب نگاه کنیم قطعا معنیش اینه که ایرنا و ایسنا دروغ گفتن. هرچند تعصب اجازه نمیده ما حقایق رو باور کنیم. و اگر کسی رو دوست داشته باشیم همیشه دروغهاش رو باور میکنیم. (205411)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۰۹:۵۴
این برنامه ای بود که صحبت های روحانی رو تحت تاثیر حاشیه انتخاب مجری قرا بگیره، مشخص بود که می خواستن عذر خواهی روحانی بازتابی نداشته باشه، (205414)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۰:۰۶
به نظرم به ريس جمهور توهين شده. و توهين كنندگان بايد پاسخگو باشند (205421)
لومار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۰:۰۸
شاید بی ربط تلقی کنید:اما تفاوت سید محمد خاتمی با آقای روحانی آسمان تا زمین است (205422)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۰:۲۱
یک دفعه بگید مردم بیخودی کسی را انتخاب میکنند. اختیار منتخب مردم دست خودش نباید باشد. (205424)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۰:۳۲
دوستان! این روحانی بوده که مجری رو خودش انتخاب کرده ودومی روهم خودش در لحظه اخر معرفی کرده است.اول اصلش رو بفهمید بعد کامنت بزارین.مجری فرمایشی ودستوری هم معنی اش رو میدونید. (205426)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۰:۳۶
هرچه زودتر باید ضرغامی عذرخواهی کرده و از کار برکنار شود (205430)
محراب تقوائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۰:۴۷
مصاحبه رئیس جمهوری که اجباری نیست پس انتخاب مجری هم حق رئیس جمهور است. ضمنا صدا و سیما بایستی کارگزار مردم باشد و رئیس جمهور هم نماینده و منتخب مردم است به اندازه کافی رئیس جمهور شدن از فیلترهای مختلف رد شده است فیلتر زیاده از حد موجب مسدود شدن جریان امور می شود. (205435)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۰۴
به چه دلیل رئیس جمهور باید مجریان مصاحبه را به دلخواه خودش تعیین کنه؟؟!! نکنه موضوع طرح سؤالهاست؟! در ضمن به عنوان یک ایرانی جواب سؤالهامو نگرفتم! و شاهد بودیم که همین سؤالها با مجریان منتخب نیز پاسخ کامل داده نشد!!! واقعا متاسفم... (205439)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۱۰
دولت تنهاست در میان . . . (205442)
صدای عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۱۴
مگر قرار نبود کرسی های آزاد اندیشی ازسیما بهد از انتخابات ادامه یابد پس چی شد. چرا دستاوردهای دولت را از سیما پخش نمی کنید چرا این آرامشی که در جامعه ایجاد شده را منعکس نمی کنند فقط بلدند سریالهای کره ای پخش کنند (205443)
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۲۱
كشوري كه رئيس صدا و سيمايش بر رئيس جمهور تعيين تكليف مي كند عاقبتش همين مي شود .
رئيس جمهور بايد تكليفش را با اين موضوع خيلي مشخص روشن كند و از ابهام و كنايه گويي بپرهيزد رئيس جمهوري كه زورش به رئيس صدا و سيما نمي رسد بهتر است كشور را بيشتر از اين معطل خود نكند (205445)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۳۸
به رییس جمهور روحانی {ملت ایران}توهین شد آقای ضرغامی باید برکنار شود
پرزیدنت روحانی بابت عذر خواهی از ملت بسیار مچکریم
در22بهمن با در دست داشتن عکس پرزیدنت روحانی به خیابان خواهیم آمد (205451)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۵۲
این بابا هر چه زودتر باید از صدا و سیما برود ،مگر صدا و سیما ارث پدری ایشان میباشد، در تمام گند کاریهای دولت قبلی ،ضرغامی به دلیل حمایت های رسانه ای مقصر میباشد!!! (205459)
سید صلاح الدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۱:۵۷
درسته که اقای روحانی رئیس جمهوره اما دلیل نمیشه که بخواد تعیین کنه کی باید ازش سئوال کنه.ایشون باید تحت هر شرایطی پاسخگو باشند (205464)
گور به گور بشه سیاست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۱۶
من که زدم شبکه ورزش گور بابای سیاست (205473)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۱۸
تو مملکتی که بر سر مجری دعوا می شه انتظاری نیست از مردم عادی که بر سر سبد کالایی با هم دعوا کنند!ادعای مدیریت جهان را هم داریم ! (205474)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۳۲
حرف اصلی رو آیت الله زد که گفت "ابزار حکومت در دست کسانی است که سبک دولت را نمی پسندند ". . . این نکته عمیقی است چه ضرغامی باشد چه کس دیگر (205482)
آرش اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۳۴
دمت گرم با سخنرانی چند روز پیشت آقای دکتر روحانی. حال کردم باهات.
همین آقای ضرغامی یکی از اوناس. . . . فکر میکنن هر کاری باید بکنن. (205483)
سعیداسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۳:۱۷
احسنت براین اقدام انقلابی مهندس ضرغامی (205496)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۳:۴۵
من فکر میکنم اگر آقای ریس جمهور نمایشگاه تهران را به صدا و سیما واگذار کنند آقای ضرغامی همه مشکلات را حل میکنه. (205508)