به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۳۱۱۰۲
وزارت ‌ورزش چه کاره پرسپولیس است؟

دایی: قسم ناموس خوردند ۴میلیارد می‌دهند

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلوی ما قسم ناموس خوردند که این هفته، سه ـ چهار میلیارد به دست ما می‌رسانند؛ اما امروز پنجشنبه است و تمام بانک‌ها تا ظهر تعطیل می‌شود؛ نه خبری از پاداش‌ها شد و نه خبری از سه ـ چهار میلیارد آقایان.
دایی: قسم ناموس خوردند ۴میلیارد می‌دهند
علی دایی پس از سومین اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشخص است همیشه صبوری و صبر بازیکنان تا حد خودش می‌تواند باشد. چقدر این بچه‌های من باید صبر و حوصله کنند. متاسفانه از سه ماه پیش تا الان مشکلاتی را داشته‌ایم و حتی آقایان هفته قبل جلسه هیأت مدیره را برای رفع مشکلات برگزار کردند، اما متاسفانه علیرغم جلسه هفته قبل به هیچ کدام از قول‌هایشان عمل نکردند و آنها عملی نشد.

وی افزود: متاسفانه برخی‌ها به خاطر اینکه خودشان باشند تیم بزرگ پرسپولیس و هوادارانش را می‌خواهند خراب کنند. متاسفم برای کسانی که چنین تصمیم‌هایی گرفتند که تیم پرسپولیس به چنین روزی بیفتد. دایی ادامه داد: با توجه به نظر اکثر کارشناسان و مردم ما شانس اصلی قهرمانی هستیم؛ اما مثل آب خوردن در چنین شرایطی تیم ما را بهم می‌ریزند. آقایان بچه‌های من باغیرتند و تا الان هم با غیرت بازی کردند. مگر می‌شود این همه بی‌احترامی ببینند اما چشمان خود را ببندند.

وی در پاسخ سوال که بالاخره تکلیف پرسپولیس چه می‌شود گفت: ان‌شاءالله فردا تصمیم نهایی خود را خواهیم گرفت. هرکاری که صلاح تیم باشد انجام می‌دهیم تا شرمنده مردم نشویم اما مردم بدانید که شاید برخی از بچه‌های من شرمنده زن و بچه‌های خود شده‌اند مگر می شود یک فوتبالیست که آنقدر حرف و حدیث دنبالش است این اتفاق برایشان بیفتد. بچه های من فکر می‌کنند آقایان با شعورشان بازی می‌کنند. هرکس می‌آید فقط قول می دهد. صد رحمت به زمان رویانیان که جوابگوی ما بود و تلاش خود را انجام می‌داد؛ اما الان ما غیر از قول الکی چیزی ندیدیم. از دوشنبه هفته گذشته منتظریم آقایان سر تمرین بیایند اما کسی جوابگوی ما نیست.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ سوالی که چرا پاداش‌ها را به شما ندادند، گفت: عزیز من مشکل من مگر پاداش بازی با سپاهان است البته قول دادم شنبه بعد از بازی پاداش بازی با سپاهان را برسانم، اما تازه دور روز پیش زنگ زدند و گفتند آنقدر آماده است و آنقدر دیگر در حال آماده شدن است. مگر بچه‌های من به خاطر پاداش سپاهان دست به این کار زدند. 25 بازی به میدان رفته‌ایم اما بچه‌های من 20 الی 25 درصد فقط پول گرفته‌اند و برخی‌ها هم فقط صفر درصد گرفته‌اند. این حرف ها چیست مگر من هفته قبل در جلسه هیأت مدیره نبودم.

وی افزود: چطور جلوی ما قسم ناموس خوردند که این هفته سه چهار میلیارد به دست ما می‌رسانند؛ اما امروز پنجشنبه است و فکر کنم تمام بانک‌ها نیز تا ظهر تعطیل می‌شود. نه خبری از پاداش‌ها شد و نه خبری از سه یا چهار میلیارد آقایان. آقایان نمی‌توانید کاری کنید و یا ندارید چرا الکی قول می‌دهید. به نظر من بیایید و بگویید پول نداریم تا بچه های من بروند ماشین های خود را بفروشند. مانده‌ام این آقایان چطور قسم می‌خورند یا قول می‌دهند. خودشان به من گفتند با بچه‌ها حرف بزن این مشکلات را برطرف می کنیم اما این کار را نکردند. پس می‌خواهید من را خراب کنید.

دایی ادامه داد: هر دفعه می‌گویید دنبال پاداش دادن هستید چه کسی گفته ما دنبال پاداش بازی با سپاهان هستیم. من مانده‌ام و کسی که نمی‌تواند کمک کند، پس چرا ایستاده. کسی که نمی‌تواند نیازها را برآورده کند پس چرا می‌آیی و قبل از آمدن مصاحبه می‌کنید که من پول می‌آورم. مردم ایران و پرسپولیسی‌ها بدانید بچه‌های من بسیار باغیرت و شرف هستند در مقابل سپاهان هم این موضوع را نشان دادند اما وقتی که مغز یک بازیکن و تمرکزش به فوتبال نباشد چه فایده دارد.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم اعتبار من را می‌خواهند زیر سوال ببرند یا خیر . اما هر کاری از دستم برآمد انجام دادم. مشکل تیم ما فقط پاداش بازی با سپاهان نیست. مشکل قرارداد بچه‌ها است. وقتی یک کارگر 5 روز کار می‌کند و روز ششم حقوقش را ندهید خداحافظی می‌کند.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به سوالی که بالاخره بدون تمرین می‌خواهید به دیدار فجر بروید یا خیر گفت: تصمیم نهایی را فردا می‌گیریم اما یک نفر در این باشگاه جوابگوی ما نیست و فقط آقایان مصاحبه می‌کنند. خیلی جالب است سوال من اینجاست برای خوشحال کردن مردم و رفاه مردم چگونه می توان وارد عمل شد. الان جوانان ما حداقل امکانات رفاهی را ندارند؛ اما ما با یک برد سپاهان دیدید چطور این مردم خوشحال شدند. دولت باید چقدر خرج می‌کرد تا مردم مثل برد مقابل سپاهان خوشحال می‌شدند. به نظرم 500 میلیارد هم خرج می‌کردند نمی‌توانستند این خوشحالی را به مردم هدیه کنند. تا کی باید آقایان خود را به خواب بزنند من همیشه یاد این مثال می‌افتم کسی که خودش را به خواب زده نمی‌شود بیدارش کرد اما کسی که خواب است می شود او را بیدار کرد.

دایی در پاسخ سوالی که مگر پروین از شما حمایت نکرده بود گفت: با حرف که نمی‌شود حمایت کرد من هم می‌توانم در خانه بنشینم و از کره مریخ هم با خبرگزاری‌ها مصاحبه کنم و از یک نفر حمایت کنم اما در عمل چه می‌شود. مگر آقایان در کنار ما و تیم بودند تا الان شما حمایتی دیده‌اید. یک نفر دیده‌اید که سر تمرینات ما بیاید. در حرف خیلی‌ها ما را حمایت کردند اما در عمل همه ما را تنها گذاشتند راستش را بخواهید شاید برخی ‌ها از همین پرسپولیسی‌ها دوست داشتند ما نتیجه نگیریم و دوست داشتند ما دچار مشکل شویم. هر طوری بود به ما فشار آوردند و ما را تنها گذاشتند الان هم خیلی خنده‌دار است. ببینید چه حمایتی از ما می‌کنند. سوال من اینجاست آقایان وزارت ورزش و دولت محترم مگر این تیم متعلق به دولت نیست چرا جواب نمی‌دهید تاکی با آبروی برخی افراد و اعصاب جوانان و عاشقان فوتبال بازی می‌کنید. اقای پنجعلی و خبرنگارانی که سر تمرین می‌آیند شاهد هستند 6 ماه است که یک نفر سر تمرین ما نیامده ببخشید مگر تیم ما محلی است.

وی ادامه داد: مگر تیم مال من است که به امان خدا و من رهایش می‌کنید. متاسفانه تیم را از بیرون به خاطر منافع خودشان می‌زنند و مشکلات و دعواهای بیرونی آقایان به تیم ضربه می‌زند پس دولت و وزارت ورزش چه کاره است. اگر تیم مال شماست حمایتش کنید اگر آقای وزیر مال شما نیست رهایش کنید این چه وضعیت است که درست کرده‌اید و به دنبال چه چیزی هستید.

دایی در پایان در خصوص بازی با فجر نیز گفت: ما فردا تصمیم نهایی را می‌گیریم اما جالب است بدانید برای رفتن به شیراز مشکل داریم نمی دانیم باید چگونه به شیراز برویم ما الان حتی برای سفر به شیراز هم مشکل داریم. مشخص نیست که بتوانیم هتل بگیریم یا خیر. شاید مجبور شویم که در شیراز چادر بزنیم. من به چند نفر از دوستانم گفته ام چند چادر تهیه کنند که نزدیک حافظیه چادر بزنیم و برای بازی با فجر آماده شویم.
مرجع : فارس

یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۲۳:۲۳
اعتصاب بازیکنان با غیرت! پرسپولیس فقط بخاطر رویانیان هست و بس !
آقای دایی شما اسطوره نیستید !
امروز تو اخبار دیدم چه جوری به پروین تاخته بودین
واقعا چه تفاوت زیادی بین علی کریمی و علی دایی هست !!!

بازم هزار مرتبه شکر که رویانیان رفت ... (205598)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۷:۵۸
علی دایی یک اسطوره جهانی هست و چیزی که روشنه و حیف از دایی که داره انقدر تلاش میکنه واسه فوتبالی که مدیریت درستی نداره (205651)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۰:۱۷
مسئولین میخواستند که تیم منسجم پرسپولیس را وارد حاشیه کنند و از لحاظ مالی تیم به بن بست بخورد تا تیمهای دردانه و سوگلی خودشان به قهرمانی برسند. برکناری رویانیان هم جزو همین برنامه بود. ولی کور خوانده اند پرسپولیس قهرمان است.مطمئن باشید با سرشکستگی تمام رویانیان را برمیگردانید چون هیچکس نمیتواند تیم را از لحاظ مالی و ورزشی به پیش ببرد. زنده باد پرسپولیس زنده باد دایی و رویانیان (205606)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۱:۱۴
احتمالا از دیدگاه شما و امثال شما علی کریمی هم عامل فتنه ... ببخشید! حاشیه هست ؟! (205617)
بچه m.I.s
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۰:۲۹
اخ بمیرم. برا بچه هات.لا اقل مرخصی بگیرید برید سبد کالا تونو بگیرید.گناه دارید.
اقای دایی مردم ایران فکرنون شبشونن شما توفکر چی هستید.من پرسپولیسی ام ولی
مشکل مردم ایران نان شبشونه.اقایون باغیرت کمی از عشق وحالتون کم کنید .به زندگی میرسید (205609)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۱:۲۷
اینها همه فیلمشان است.خلعتبری 4 میلیارد واسه پرسپولیس خرج بر داشته ..مگه پرسپولیس کم پول خرج کرده. هر بازیکنی نزدیک به 2-3 میلیارد قرارذاذشه ..اگه حتی حرفشان هم راست باشد 20 درصد 2 میلیارد میشه 400 میلیون تومان... مگه 400 میلیون پول کمی است واسه ورزش کردن ... مگه پول علف خرسه؟؟؟4 میلیارد میدن به بازیکنی که حتی پنالتی رو نمیتونه بزنه تو چهارچوب.....باید از این بازیکنها پول هم بگیرند تا بازیشون بدهند.... (205624)