به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۳۱۱۰۳
مدیرعامل باشگاه فولاد: ما به گذشته‌مان می‌نازیم

دهكردي: استعدادها دیده‌ نشدند و از بین‌ رفتند

گروه ورزشی: ‌مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تاکید بر لزوم استعدادیابی گفت: بسیاری از استعدادها دیده نشدند و از بین رفتند.
دهكردي: استعدادها دیده‌ نشدند و از بین‌ رفتند
سیف‌الله دهکردی اظهار کرد: باید در بحث استعدادیابی کار کنیم؛ در حالی که استعدادیابی یکی از موارد مهم ورزش است ولی متاسفانه به این بخش توجهی نشده است. فضایی که این استعدادها بتوانند خود را نشان دهند، وجود ندارد. به طور مثال لیگ برتر فوتبال استان 16 تیم دارد در حالی که اهواز در این لیگ تیمی ندارد. مگر می‌شود در مرکز استان با چندین میلیون جمعیت، تیمی نباشد؟

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در ادامه گفت: سازمان‌هایی داریم که امکانات دارند ولی از آن امکانات در زمینه ورزش استفاده نمی‌کنند و در حال متروکه شدن هستند. به هر حال اگر فضای لازم در شهرستان‌ها به وجود بیاید، استعدادیابی هم صورت می‌گیرد و استعدادها دیده می‌شود و می‌توانند به تیم‌ملی هم راه پیدا کنند. به هر حال این فضا تاکنون ایجاد نشده است.

وی عنوان ‌کرد: من در گذشته این پیشنهاد را داشتم که با هزینه باشگاه فولاد خوزستان مسابقات فوتبال چهار منطقه‌ای را در استان برگزار کنیم تا از این طریق بتوانیم استعدادها را شناسایی کنیم که متاسفانه این اقدام صورت نگرفت. دهکردی با بیان این‌که خیلی از استعدادها دیده نشدند و از بین رفتند، گفت: ما به گذشته‌مان می‌نازیم، در حالی که در گذشته شش استان در فوتبال مدعی بودند ولی اکنون هر 32 استان کشور در این رشته مدعی هستند. به هر حال باید به صورتی کار کنیم که همه درگیر کار شوند.
مرجع : ایسنا