به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۳۱۲۶۱

علم الهدا: صد‌ها هزار موشک ما پشت دیوار اسرائیل آشیانه کرده‌اند

گروه سياسي: سيداحمد علم‌الهدی٬ گفت: «صد‌ها هزار موشک ما پشت دیوار اسرائیل آشیانه کرده‌اند و شاید به چند لحظه نرسد که همه توان آمریکا در منطقه نیست و نابود شود و این توان نظامی ما است.»
علم الهدا: صد‌ها هزار موشک ما پشت دیوار اسرائیل آشیانه کرده‌اند
به گزارش فارس از مشهد، وی در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: تکلیف ما در برابر امام زمان(عج) این نیست که فقط دعا کرده و سرود بخوانیم و دست روی دست گذاشته و بگوییم اگر روزی جمال امام زمان‌(عج) را دیدیم به دنبال ایشان راه خواهیم افتاد. ما مکلف هستیم در مسیر امام زمان(عج) حرکت کنیم و این همان مسئله جهانی‌سازی است. وی ابراز کرد: امروز آمریکا می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است، شما صدبار سرتان را به سنگ می‌زنید که این حرف را می‌زنید.

علم‌الهدی اظهار داشت: بعد از رفتن شاه فرمانده ناتو به ایران آمد و در پادگان عشرت‌آباد از عوامل شاه رژه دید، اما در آن زمان هم با اراده خداوند، نتوانستند هیچ‌کاری انجام دهند. وی خطاب به آمریکایی‌ها ادامه داد: شما در این 35 سال چه کاری می‌توانستید بکنید که نکردید و ما می‌دانیم که شما توان هیچ‌کاری را ندارید. صدها هزار موشک ما پشت دیوار اسرائیل آشیانه کرده‌اند و شاید به چند لحظه نرسد که همه توان آمریکا در منطقه نیست و نابود شود و این توان نظامی ما است.

امام جمعه مشهد ابراز کرد: در صورت یاوه‌سرایی‌های آمریکایی‌ها همانطور که قبلا و پس از سه سال تعلیق هسته‌ای به فرمان رهبری پلمب‌ها شکسته شد و فناوری هسته‌ای ما به اوج خودش رسید این بار هم این امکان در مدت کوتاهی وجود دارد. وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: اگر بعد از گذشت هزار و 170 سال امام زمان(عج) ما نیامده‌اند به این دلیل بوده که ما به دنبال امام زمان راه نیافته‌ایم و اگر می‌خواهیم ایشان بیایند باید راه بیافتیم و مانع‌ها را برداریم و دنیا را آماده کنیم تا سکوی پرش امام زمان(عج) آماده شده و ایشان ظهور کنند.