به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۳۱۳۳۴

نقل وانتقالات و شایعه‌های فوتبال انگلیس

گروه ورزشی: پس از آنکه کاپیتان منچستریونایتد اعلام کرد در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود مقصد بعدی وی تا حدودی مشخص شد.
نقل وانتقالات و شایعه‌های فوتبال انگلیس
اواخر هفته گذشته بود که اعلام شد نمانیا ویدیچ از فصل آینده دیگر برای منچستریونایتد به میدان نخواهد رفت. کاپیتان پیشین صربستان با توافقی دو جانبه اولدترافورد را ترک می‌کند و خود را برای تجربه‌های جدید در سایر لیگ‌ها آماده می‌کند. او پیوستن به تیمی انگلیسی را رد کرده و حضور در تیم اینترمیلان را مورد تایید قرار داده است.

*فرانک دی بوئر که اکنون هدایت آژاکس هلند را به دست دارد ادعا کرده که توانایی سرمربیگری در تیم‌های تاتنهام و لیورپول انگلیس را دارد. این مربی که در تیم کنونی‌اش نتیجه‌های خوبی می‌گیرد بر این باور است که در پایان فصل آنقدر تجربه دارد که راهی یک تیم بزرگ انگلیسی شود.

*دیوید ژینولای فرانسوی که پیشینه به تن کردن پیراهن تاتنهام هاتسپر را در دوران فوتبال خود دارد اعلام کرده رادامل فالکائو در پایان فصل راهی یکی از تیم‌های منچستریونایتد و چلسی انگلیس می‌شود. فالکائو در گفت‌وگویی با دیلی استار از علاقه‌اش برای حضور در لیگ انگلیس پرده برداشته است.

*اشلی کول که در این فصل مورد توجه ژوزه مورینیو قرار ندارد و زیاد در این تیم به میدان نمی‌رود به احتمال زیاد در پایان فصل راهی لیگ حرفه‌ای آمریکا خواهد شد. این بازیکن که توسط مورینیو از آرسنال به چلسی آمد و به خاطر قرارهای مخفیانه با وی هنگامی که بازیکن توپچی‌ها به شمار می‌رفت جریمه هم شد مورد توجه لس آنجلس گلکسی هم قرار دارد.
مرجع : فارس