به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۳۱۴۲۱

قتل دلخراش دخترعمه با انگیزه سرقت طلا

گروه حوادث: پسر معتاد که با انگیزه سرقت طلا دخترعمه‌اش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری پای محاکمه قرار گرفت.
قتل دلخراش دخترعمه با انگیزه سرقت طلا
21 اسفند سال گذشته ماموران در جریان قتل زن جوانی قرار گرفته‌اند. تیم جنایی پس از حضور در محل متوجه شدند که جسد متعلق به زن جوانی به نام فریبا است که به طرز هولناکی به قتل رسیده است. عامل جنایت با چاقو ضرباتی را به گردن فریبا وارد کرده و پس از سرقت النگو و گوشواره‌های او از محل گریخته بود با توجه به اینکه آثاری از ورود به زور بر روی در مشاهده نمی‌شد کارآگاهان احتمال دادند زن جوان فریبا از سوی قاتلی آشنا به قتل رسیده است. در ادامه تحقیقات ماموران به پسردایی مقتول به نام علی مشکوک شدند که صبح روز حادثه در حوالی خانه مقتول دیده شده بود با کشف این سرنخ علی دستگیر و در بازرسی در خانه او طلاهای سرقت شده از فریبا کشف شد.

متهم در جریان تحقیقات با اعتراف به قتل دخترعمه‌اش گفت: به مواد مخدر اعتیاد شدیدی دارم روز حادثه برای تهیه مواد پول نداشتم در خیابان پرسه می‌زدم که متوجه شدم شوهر فریبا از خانه خارج شد به همین خاطر به خانه‌ آنها رفته و از فریبا خواستم مقداری از طلاهایش را به من بدهد او قصد فرار از خانه را داشت که سد راهش شدم و محکم گلویش را فشار دادم او نیمه جان روی زمین افتاد و من از آشپزخانه چاقویی برداشته و با آن گلویش را بردیم با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و در دادگاه پای میز محاکمه قرار گرفت.

نماینده دادستان در این جلسه با تشریح کیفرخواست گفت: علی متهم است فریبا را در ورامین به قتل رسانده و پس از این جنایت النگو و گوشواره‌های مقتول را سرقت کرده است با توجه به دلایل موجود در پرونده تقاضای مجازات قانونی دارم. در ادامه مادر و همسر مقتول در جایگاه قرار گرفته وبرای قاتل تقاضای قصاص کردند. مادر مقتول در شکایتش گفت: 13 سال است از همسرم خبر ندارم و نمی‌دانیم که زنده و یا مرده است. در ادامه این جلسه رئیس دادگاه محاکمه را تجدید بحث کرد تا سرنوشت پدر مقتول در دادسرا مشخص شده و پرونده دوباره به دادگاه بازگردانده شود.
مرجع : باشگاه خبرنگاران