به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۳۱۵۱۳
پيروزي ناپولي برابر ميلان با درخشش ايگواين

واکنش سيدورف به گريه بالوتلي

گروه ورزشي: ميلان باز هم شکست خورد و کلارنس سيدورف اولين باختش در سري آ را تجربه کرد.
ايگواين،
ايگواين،
سرمربي ميلان دليل گريه کردن ماريو بالوتلي را شعارهاي نژادپرستانه نداست. او گفت سوپر ماريو يک انسان است و بايد به او احترام گذاشت. ميلان در هفته بيست و سوم رقابت‌هاي سري A متحمل شکست سنگيني برابر ناپولي شد و با نتيجه سه بر يک بازي را واگذار کرد تا تيره روزيهاي اين تيم با کلارنس سيدورف هم ادامه يابد.

در نيمه دوم وقتي بالوتلي از بازي تعويض شد و روي نيمکت ذخيره‌ها نشست اشک در چشمان او جمع شد و شروع به گريه کردن کرد. بسياري از رسانه‌هاي ايتاليايي دليل گريه کردن بالوتلي را شعارهاي نژادپرستانه هواداران ناپولي دانستند اما سيدورف چنين نظري ندارد. سرمربي ميلان بعد از پايان بازي گفت: اشک‌هاي بالوتلي ورزشي بود و هيچ ربطي به شعارهاي نژادپرستانه نداشتند. لحظه خاصي براي بالوتلي بود. او نخستين بازيکني نيست که گريه مي‌کند. نبايد فراموش کنيم که ماريو يک انسان است. مي‌خواهم بگويم که او در ديدار امشب هم خوب بود. بهتر است که درباره بازي صحبت کنيم نه اين شعارهاي نژادپرستانه.

او افزود: ما بازيکنان فوتبال چنين لحظاتي را پشت سرگذاشته‌ايم. يک بازيکن فوتبال همواره لحظات سختي را دارد و بايد واکنش خوبي داشته باشد. نمي‌خواهم کسي را مقصر بدانم يا او را سرزنش کنم. اين مسائل طبيعي است و من خودم هم در چنين شرايطي قرار گرفته‌ام. سيدورف درباره ترکيب تيمش برابر ناپولي گفت: مجبور بوديم چنين تغييراتي را در ترکيب تيم انجام دهيم. ما هوندا را در اختيار نداشتيم، از طرف ديگر نخواستيم ريسک کنيم و کاکا را هم به خاطر آسيب ديدگي جزئي که داشت از اول به ميدان نفرستادم چرا که ديدار حساسي با اتلتيکو مادريد در ليگ قهرمانان اروپا داريم، به همين خاطر ترجيح دادم تا اسين را با وجود آنکه مدتها بازي نکرده بود به ميدان بفرستم. اسين به زودي به شرايط خوب خود مي‌رسد و مي‌تواند بازيکني تاثير گذار براي ما باشد. دي يونگ را هم به ميدان فرستادم تا او با تيم هماهنگ شود چرا که در ديدار برابر اتلتيکو مادريد، مونتوليوو و مونتاري را در اختيار نداريم.

تک گل ميلان را در ديدار برابر ناپولي تاعرابت مدافع مراکشي اين تيم به ثمر رساند. سيدورف به ستايش از مدافع تيمش پرداخت و گفت: تاعرابت همچون بازي قبلي بسيار خوب ظاهر شد و از نظر فني خوب بود. او گل زيبايي به ثمر رساند.

در ديدار برابر ناپولي، کاکا و مونتوليوو از ابتدا به ميدان نرفتند و اين باعث شد تا بازوبند کاپيتاني را فيليپ مکسس فرانسوي به بازو ببندد. سيدورف گفت: مکسس مدتها بود که بازي نکرده بود. او انگيزه زيادي در اين ديدار داشت و بازوبند کاپيتاني را هم به او داديم. ميلان با شکست برابر ناپولي 29 امتيازي باقي ماند و در همان رده دهم جدول رده‌بندي قرار گرفت. البته در صورت پيروزي سامپدوريا و جنوا در بازيهاي اين هفته خود، ميلان دو رده ديگر در جدول هم سقوط خواهد کرد. در جدول رده‌بندي يوونتوس با 59 امتياز صدرنشين است، رم با 50 و ناپولي با 47 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.

گونسالو ايگواين دو گل زد و کمک کرد که ناپولي ميلان را سه بر يک شکست دهد. اين اولين باخت کلارنس سيدورف، مربي جديد ميلان در سري آ بود. البته سيدورف بايد خوشحال باشد که باختش سنگين‌تر نشد. به گزارش گل، ناپولي هفته گذشته در سري آ به آتالانتا و در جام حذفي به رم باخته بود. آنها در سراسر اين بازي حاکم ميدان بودند و توانستند به فاصله سه‌امتيازي رم برسند، هرچند که البته رم دو بازي کمتر انجام داده است.

هرچند ناپولي بازي را بهتر شروع کرد اما عادل تاعرابت ميلان را در دقيقه 7 پيش انداخت. او به پيش تاخت و با پاي راست به سمت تير دورتر شوت زد. ناپولي سه دقيقه بعد با شوت پاي چپ گوکهان اينلر که به مدافعان حريف هم برخورد کرد به گل رسيد. بازيکنان ناپولي حملات خطرناکي را ترتيب مي‌دادند و روي يکي از آنها بود که کريستين آبياتي بيرون از محوطه جريمه روي دريس مرتنس خطا کرد. مرتنس قصد داشت توپ را از بالاي سر آبياتي گل کند اما با خطاي او مواجه شد. آبياتي بسيار خوش‌اقبال بود که داور به او کارت زرد داد. دقايقي بعد کريستين ماجو تير دروازه آبياتي را به لرزه درآورد.

کاکا در نيمه دوم جاي روبينيو را گرفت اما ناپولي همچنان عالي بود و سرانجام گل برتري را در دقيقه 56 زد. ايگواين با سر سانتر اينلر را به گل تبديل کرد. ايگواين در فاصله هشت دقيقه به پايان مسابقه گل سوم تيمش را روي پاس خوسه کايخون و از فاصله‌اي نزديک به ثمر رساند.