به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۳۱۵۲۲
قرمزپوشان از جاده قهرمانی منحرف شدند

مربي ملوان: فولاد بهترين تيم ايران است

برتری 3-0 نفت برابر تراکتورسازی
گروه ورزشي: در یکی از دیدارهای همزمان روز دوم هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری برابر ملوان بندرانزلی با گلی دیرهنگام به برتری دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.
مربي ملوان: فولاد بهترين تيم ايران است
روز دوم از هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با دو دیدار همزمان ادامه یافت که در یکی حساس‌ترین دیدارها تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت 15 امروز یکشنبه برگزار شد، تیم نفت تهران با 3 گل از سد حریف خود گذشت. در این بازی که با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، رضا نوروزی (46 و 55) و مجتبی شیری (90) برای تیم نفت تهران گلزنی کردند.

شاگردان گل‌محمدی با این برد جمع امتیازات خود را به عدد 47 رساندند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال موقتا در رده دوم جدول رده‌بندی ایستادند. تیم تراکتورسازی که علی کریمی را در فهرست خود نداشت با این شکست 39 امتیازی باقی ماند و در رده ششم جدول ایستاد.

در دیگر بازی همزمان تیم فولادخوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای ملوان بندرانزلی بود با وجود حملات فراوانی که به خصوص در نیمه دوم روی دروازه حریف شمالی خود ایجاد کرد، سرانجام در دقیقه 89 قفل دروازه حریف را توسط مهرداد جماعتی روی یک ریباند زيبا باز کرد و 3 امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کرد. شاگردان فرکی در پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر 50 امتیازی شدند و موقتا در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند. تیم ملوان نیز با 38 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت. مربي خارجي ملوان قبل و بعد از اين ديدار تاكيد كرد به نظر من تيم فولاد، بهترين تيم فوتبال ايران است. استقلال و سایپا از ساعت امروز در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر  رفته‌اند.

تیم فوتبال پرسپولیس در روز دوم از هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال در زمین فجرسپاسی شیراز متوقف شد تا شانس صدرنشینی موقت را از دست بدهد. شاگردان علی دایی در حالی برابر یکی از قعرنشینان لیگ برتر به تساوی رسیدند که با پیروزی در این بازی می‌توانستند همچنان شانس قهرمانی داشته باشند اما با این تساوی شانس خود را کاهش دادند. تیم‌های فجرسپاسی و پرسپولیس در نخستین دیدار روز دوم از هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت 14:30 امروز یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند. سیدجلال حسینی در دقیقه 50 برای پرسپولیس گل زد و جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 65 گل فجرسپاسی را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار که همزمان در ورزشگاه خانگی گسترش فولاد تبریز برگزار شد، این تیم برابر مس کرمان قرار گرفت که جدال این دو تیم بدون آنکه گلی در بر داشته باشد به پایان رسید. گسترش فولاد با این تساوی 31 امتیازی شد و موقتا با یک پله صعود در رده هشتم جدول قرار گرفت. تیم مس با 18 امتیاز همچنان قعرنشین لیگ باقی ماند.

تاریانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۳:۰۹
مربی ملوان درست میگه،معلومه فوتبال فهمه (206230)