به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۳۱۷۲۱
آمازون کیندل گزینه ایده آل برای کاربران جاه طلب

کدام تبلت​ها ارزش خریدن دارند؟

گروه فناوری: خریدهای انجام شده در بازارهای جهانی نشان می‌دهد محبوبیت انواع تبلت به اندازه گوشی‌های هوشمند فراگیر شده و شرکت‌های بسیاری قدم در راه ساخت این گجت نسبتا بزرگ و کارآمد گذاشته‌اند.
تجربه نشان داده همه تبلت‌ها ارزش خریدن ندارند. به هنگام خرید تبلت باید به نکات مهمی مانند وزن، عمر مفید باتری، سرعت پردازنده و ... توجه داشت. در ادامه 10 مورد از تبلت‌های حال حاضر بازار و توصیه کارشناسان برای خرید و یا کنار گذاشتن آنان آمده است:

اپل آیپد ایر: به طور حتم این تبلت 453 گرمی با پردازنده قدرتمند 64-bit A7 و سیستم عامل iOS 7 ارزش خریدن را دارد. اپل تاکنون موفق به فروش نیم میلیون تبلت آیپدایر شده و با اطمینان می‌توان گفت بهترین گزینه برای خرید است.

آمازون کیندل فایر HDX: تبلت 7 اینچی آمازون باوجود قابلیت‌های فراوان از جمله پردازنده Qualcomm Snapdragon 800 فقط 229 دلار قیمت دارد و گزینه‌ای ایده آل برای کاربران جاه‌طلب اما با بودجه مالی محدود می‌باشد.

نکسوس 7: یک تجربه موفق از سوی کمپانی گوگل که سیستم عامل اندروید به خوبی بر روی آن جواب می‌دهد . این تبلت دارای دو دوربین یکی در قسمت جلو و یکی در قسمت پشت است و علاوه بر اسپیکرهای استریو از پردازنده Snapdragon S4 Pro بهره می‌برد . عمر مفید باتری آن 8 ساعت است که قابل تامل می‌باشد.

سامسونگ گالکسی نوت 10.1 : جدیدترین محصول شرکت سامسونگ دارای صفحه نمایش 10 اینچی است و وضوح تصویر آن حتی از آیپدایر رتینا نیز بالاتر می‌باشد. پردازنده Qualcomm Snapdragon 800 به همراه رم 3 گیگابایتی از این تبلت یک گجت قدرتمند و سخت جان ساخته است.

ایسوس مموپد HD 7 : ایسوس هم از جدیدترین تبلت خود رونمایی کرد و نشان داد به خوبی می‌تواند با رقیبان صاحب نام خود زورآزمایی کند. ایسوس جدید دارای صفحه 7 اینچی با تصویر HD است. این محصول فقط 149 دلار قیمت دارد.

کوبی کایروس MID7047 : نوبت به تبلت‌هایی رسید که ارزش خریدن ندارند و باید از خرید آنان اجتناب کرد. این تبلت ارزان‌قیمت ( 92 دلار ) باید شما را درمورد توان و کارایی‌هایش دچار شک و تردید کند . وضوح تصویر پایین در صفحه 7 اینچی و پردازنده ضعیف دلایل خوبی برای کنار گذاشتن کوبی کایروس است.

هیپاستریت تیتان XK HS-7DTB4 : عمر مفید باتری این مدل فقط 2 ساعت است و حتی Google Play را نیز پشتیبانی نمی‌کند. این تبلت 99 دلار قیمت دارد .

کوریو 10s : این مدل بیشتر به عنوان تبلت کودکان بکار می‌رود. اما عمر پایین باتری و به هم خوردن مداوم برنامه‌های کوریو بیشتر از اینکه بچه‌ها را سرگرم کند بزرگترها را دچار دردسر می‌سازد .

D2 Pad 712 : یک تبلت 7 اینچی با سیستم عامل اندروید که دارای مشکلات فنی متعددی است بطوریکه بلندگوی آن فقط در برخی موارد و در صورتیکه خوش شانس باشید کار خواهد کرد! وضوح تصویر این تبلت بسیار پایین و بی‌کیفیت است.

ویژوال لند پرستیژ 7L : وضوح تصویر پایین، ناتوانی در پشتیبانیGoogle Play store و عمر مفید باتری پایین فقط بخشی از مشکلات این تبلت 79 دلاری است.
مرجع : بازارخبر