به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۲ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۳۱۷۳۲

با این محصول apple خوش خط شوید/عکس

گروه فناوری: شرکت apple برای عقب نماندن از سایر رقبا، یک محصول منحصر به فرد برای راحتی کاربر در هنگام کار با محصولات خود طراحی نموده که در عین حال سبب خوش خطی و افزایش سطح رضایت کارکنان نیز خواهد شد.
با این محصول apple خوش خط شوید/عکس
بنابر جدید ترین گزارشات واصله از شرکت apple این غول تکنولوژی در نظر دارد که یک محصول جدید به نام " IPEN" را تولید نماید. گفتنی است: این محصول یک قلم هوشمند است که مجهز به اشاره گیر لیزری و دوربین خواهد بود. بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ شرکت apple اولین ثبت اختراع در خصوص قلم هوشمند خود را در سال 2012 انجام داده است. شرکت apple این قلم استثنایی را مخصوص کار بر روی انواع محصولات با صفحه نمایش لمسی طراحی کرده و از جمله ویژگی‌های آن تغییر ضخامت متناسب با نیاز کاربر برای نوشتن، اشاره و یا سایر فعالیت‌ها با دستگاه است.

شرکت سامسونگ نیز در طرحی مشابه به یک قلم منحصر به فرد ویژه کار با محصولات خود طراحی کرده که به ویژه بر روی محصولات galaxy آن مورد استفاده قرار میگیرد. لازم به ذکر است: شرکت apple در ساخت این قلم از قسمت‌های مختلفی استفاده کرده که آن‌ها در کنار هم قرار گرفته و تشکیل یک قلم واحد را می‌دهند.



مرجع : باشگاه خبرنگاران